Sprookje van week 29

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Major17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Sprookje van week 29

Bericht door Major17 »

Er was eens....... de wel bekende zin voorafgaand van een sprookje.
Een sprookje is in oorsprong een mondeling overgeleverd volksverhaal dat gebruikmaakt van magie en fantasie.

Waarom gaat major17 ons hier vervelen met zijn sprookjes hoor ik éénieder zuchten.... Dit is een ervaring MIJN ervaring .. een beleving MIJN beleving. Die ik heb te danken aan Nick&Nikki. Iedereen die deze twee fantastische mensen wel eens heeft ontmoet of voorbij heeft zien gaan, zou dan nu begrijpen wat de connectie is tussen een sprookje en deze twee mensen.

- fantasie : Bij het mogen lezen van alle ervaringen van deze twee geweldige mensen (want ja dat kan, elke week komen er wel één danwel meerdere updates op het forum gepost door Nick&Nikki). Kan ik niet anders dan vrijgeven dat ik nooit tijdens één van die geposte updates een lichte jaloerzie gevoeld van ''dahm wat zou ik graag ik de schoenen gestaan willen hebben van die éne geluksvogel die samen met deze twee mensen een schouwspel heeft mogen opvoeren'' ( dan wel zonder schoenen uiteraard ). Of het fantaseren hoe ik nog een extra element had kunnen toevoegen aan het spel der liefde. waardoor ik een aandeel had in het succes van die ene nieuwe ervaring.(al was het maar een klein aandeel!) Dus wat betreft het fantasie gedeelde waardoor een sprookje tot stand komt zal nu wel duidelijk zijn.

- magie : Iemand die zoals mij ooit eens van te voren is uitgenodigd om deel te mogen nemen aan een erotisch schouwspel zal op het moment dat hij/zij onderweg is naar de afgesproken plaats ( Erotic Cinema Arnhem ) een prettig noch onbeschrijfelijk gevoel van een spanning ervaren. Niet mogen vergeten te vertellen hoe de eerste stappen in de richting van die persoon(en) voelen, en wat er met je lichaam gebeurd. Het moment dat je voor het eerst een aanraking voelt van de desbetreffende persoon, kan ik het beste beschrijven als met het woord : magie. details weg gelaten.
kortom vanaf het moment dat de fantasie tot stand is gekomen tot het moment van de eerste streling is te beschrijven met het woord : magie.

Op een willekeurige middag zat ik puur uit verveling en nieuwschierigheid op het forum te kijken, of er een interessante oproep geplaatst was.
( iedereen gaat toch even kijken op het forum als men denkt een bezoekje te gaan brengen ). Zo kwam ik dus ook op de chat terecht. en zag dat Nick online was. ik kon mij nog heel goed herinneren dat ik ooit een aantal maanden geleden een kort gesprekje heb gehad met deze Nick en Nikki. Dat was tijdens mijn enige bezoek aan de Erotic Cinema in Arnhem. zo vroeg ik op de chat hoe het met deze twee mensen was en subtiel of ze mij herkenden. ( vast niet gaat er door je heen... zolang geleden en deze lieve mensen ontmoeten zoveel mensen. maar toch overwon de nieuwsgierigheid in mij om het dan toch te vragen. en vrij direct kreeg ik een PB dat ik welkom was om deel te nemen aan een (tsja wat zou het geweest zijn, ik kreeg in de PB alleen maar ....... te zien). "YES" bevestiging dat ze mij herinnerden en dan zelfs een BONUS.
op de afgesproken tijd. liep ik de trap, aangekomen bij de kluisjes ontdaan van mijn kleding en nam ik plaats in de hetro cinema. op twee rijtjes achter dit fantastische stel nam ik plaats om rustig te observeren hoe ze met elkaar bezig waren. lang kreeg ik de tijd niet. na ongeveer een 5 tal minuten stonden ze op en verlieten de hetro cinema. ''shit'' zomaar opstaan en weg lopen zonder mij een blik te geven. 5 seconden later kwam Nick alweer met zijn hoofd achter het gordijn kijken en herkende mij ''ooeeefff gered''. ik verliet mijn ''observator'' stoel en liep achter nick&nikki aan. voor nikki was het een complete verassing wel bleek dat ze het ooit wel eens over mij heeft gehad. nu waren zowel nikki als mijn gebeden gehoord.
samen liepen we na een kort gesprekje naar het grote bed en werd nick heerlijk verwend door nikki met haar o zo gulzige mondje. ik had mijn observator stoel verlaten maar ik heb die absoluut niet nodig gehad want ik kon prima staand toekijken .vervolgens richtte nikki zich tot mij en floep had ze mijn harde ... al in haar mond zitten. gelukkig dat ik niet meer op de stoel zat ;) . daarna ging alles zo snel want er was gewoon een geile en vertrouwde 'klik'. ik kreeg toestemming om plaats te nemen achter nikki en mocht haar verwennen in haar magische ingang van het genot :haar inmiddels warm geworden poesje. nick lag inmiddels op het bed te genieten van zijn nikki die hoorbaar aan het genieten was. nick begroete een man ..... een man die ik eenmaal eerder heb gezien ook samen met dit stel hij kwam ons heerlijk vergezellen. en samen met nick lag hij ook op het bed te genieten van mijn inspanningen om nikki te verwennen. en uiteraard voor alle heren die aanwezig waren een showtje te geven. na een korte pauze heb ik niks anders gedaan dan maximaal ontspannen en genieten van een heerlijke verwen sessie van een heerlijk mondje / twee mondjes inmiddels. Nick en de andere man hebben Nikki nog heerlijk verwend op alle bedenkbare manieren. Heerlijk lag ik daar te zuigen op Nikki haar ondenkbaar harde tepel terwijl de andere tepel door nick flink werd bewerkt. en haar Clitje werd wellicht nog fanatieker bewerkt.

Zoals een koning in een sprookje werd ik behandeld en zo heb ik het ervaren. Nikki hield niet op om tijdens het grote spel lieve woordjes te zeggen. dit was fantastisch.

Nick en Nikki het was LEUK zoals jullie het noemen ;)

Nick heel erg bedankt voor je uitnodiging.
Nikki heel erg bedankt dat je mij op allemanieren hebt verwend
Nick007
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Sprookje van week 29

Bericht door Nick007 »

Toen we je voor het eerst al uitgenodigd hadden om te kijken viel je al gelijk bij ons op door je manier van doen en het praatje maken, het was toen nog niet het juiste moment wat met elkaar te doen.... magie..... spanning...verlangen......fantasie.....en ook de klik,dat was en gelijk....

De magie elkaar te treffen.....

Spanning gaat er wat gebeuren....

Verlangen dat deed later Nikki door aantegeven ik zou hem nog wel een keer willen zien en bij mij ik zou het wel willen zien hoe Nikki hem vol passie zal verwennen......

Fantasie wat er allemaal kan/mag/zal gebeuren......

Het was voor Nikki een grote verrassing dat je er was ik had namelijk alle pb s en ons gesprek weggehaald......dat doe ik altijd zij kan op mijn account zag dat alles was weggehaald en wist dat er misschien iets kon gebeuren.......het is voor haar dan spannend wat/wanneer en waar.....

Nikki en ik bedanken je dan ook voor je komst naar Arnhem, en het mooie verslag wat je hebt gemaakt.......

PS we hopen dat het niet bij deze keer blijft, en je bent gewoon een aanbeveling voor ieder stel dat een man erbij wil hebben....en de woordjes die Nikki zei waren welgemeend...

Nikki en Nick

xxxxx van Nikki
Nikki007

Bericht door Nikki007 »

Dit geweldig mooie verslag staat op de nominatie voor het verslag van de maand wat ons betreft :D

Xxxx
Major17
Contacteer:

Bericht door Major17 »

Wat fijn om zulke leuke reacties te krijgen :)
Zelf zie ik een dalende lijn in het verslag. Creatief in het begin en vlot afgewerkt aan het eind.
Maar ach.... Vorige week werd er niks te snel afgewerkt. En tsja kritisch zijn houd eenieder scherp nietwaar ? Zodat we altijd het beste resultaat leveren.

Jullie alle 3 nogmaals bedankt en tot gauw :)
Nikki007

Bericht door Nikki007 »

Zo is het, Major17!
Het doet in in iedergeval niets af aan de geweldige middag/ avond!

Xxx
Nick007
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Nick007 »

Hi Major,

Het is een gaaf verslag dus niks op aan te merken...

:D :D

Nick

Major17 schreef:Wat fijn om zulke leuke reacties te krijgen :)
Zelf zie ik een dalende lijn in het verslag. Creatief in het begin en vlot afgewerkt aan het eind.
Maar ach.... Vorige week werd er niks te snel afgewerkt. En tsja kritisch zijn houd eenieder scherp nietwaar ? Zodat we altijd het beste resultaat leveren.

Jullie alle 3 nogmaals bedankt en tot gauw :)
Major17
Contacteer:

Bericht door Major17 »

Bedank voor die reacties. Jullie waren/ zijn en blijven gewledige mensen.

Wie weet krijg ik nog eens zn inspiratie moment na een gedeelde meeting hahaha

Xxx major
Nikki007

Bericht door Nikki007 »

Vast wel :P

XxNikki
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten