Mila gaat vreemd! Gangbang in Arnhem.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Fer03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Mila gaat vreemd! Gangbang in Arnhem.

Bericht door Fer03 »

Na ruim een jaar trouw te zijn geweest gaat Mila deze keer vreemd! Ze verlaat tijdelijk EC Amersfoort voor een nieuw avontuur in EC Arnhem.

Voor haar avontuur wil Mila dit keer een keiharde gangbang met echte doeners. Geen eikels die geen respect hebben voor haar, maar echte helden die weten wat ze met hun grote of dikke lul kunnen doen.

Wat zoekt Mila?
- Hygienische mannen met heerlijk dik of groot gereedschap.
- Geen eikels die haar wensen niet respecteren, maar helden die haar kunnen verwennen
- Mannen die geen tot weinig kleren aan hebben! Die natuurlijk ook uit mogen.
- Charismatische mannen met een flink uithoudingsvermogen.
- Mannen die zich kunnen presenteren in een uitgebreide omschrijving in een privebericht.
- Mannen die kunnen delen en niet egoïstisch zijn.

Ben jij het bovenstaande? Lees dan verder!

Mila’s wensen:
Alles met condoom
Geen anaal

Wat kan je verwachten van Mila?
Een onverzadigbare zeer mooie slanke nymph met een groot incassatie vermogen. Want pas op, ze is een wolf in schaapskleren.

Wanneer zal Mila’s gangbang plaatsvinden?
De datum vertellen wij niet, het zal op een Zaterdag in April zijn. Aanmelden kan via een PB aan mij. Je zal als jij genoeg overtuigingskracht toont in je privebericht en Mila je verhaal ziet zitten een uitnodiging ontvangen voor haar gangbang.
Bekende van Mila uit EC Amersfoort die het leuk vinden om ook naar EC Arnhem te komen mogen het bericht kort en bondig houden. ;)

Deze gangbang wordt op eigen initiatief georganiseerd en staat geheel los van het EC, natuurlijk buiten het feit dat wij gebruik maken van hun mooie ruimte. Mila bepaald uiteindelijk zelf of ze jou wil of niet, er zijn geen garanties wel een grote kans. ;)

Als je Mila nog niet kent en je wilt weten wie ze is:
http://www.eroticcinema.nl/forum/search ... 5&sr=posts

AANMELDEN KAN ALLEEN BIJ MIJ (Fer03) en we zien je bericht graag tegemoet!
Bijlagen
9455.jpg
9455.jpg (42.59 KiB) 8565 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Fer03 op 24 apr 2016 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
jaygomez
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Mila gaat vreemd! Gangbang in Arnhem.

Bericht door jaygomez »

Ik wil me graag aanmelden lijk me super
Mila
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Mila »

Ik ben mezelf aan het voorbereiden om richting Arnhem te vertrekken. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in. Heren, neuk mij vanmiddag aub heel erg goed en vooral keihard! ;)

X Mila
ronnief
Leeftijd: 46
Contacteer:

Bericht door ronnief »

Hoe laat ben je ongeveer aanwezig ?
Mila
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Mila »

ronnief schreef:Hoe laat ben je ongeveer aanwezig ?
Op tijd! :P
joey
Leeftijd: 34
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door joey »

ga je missen kanjer. grt aan fer
ronnief
Leeftijd: 46
Contacteer:

Bericht door ronnief »

Mila schreef:
ronnief schreef:Hoe laat ben je ongeveer aanwezig ?
Op tijd! :P
Voor mij kom je altijd te laat :D
Fer03
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Fer03 »

Nou heren, het was weer een erg leuke en goedgevulde middag voor Mila! Natuurlijk zijn we erg benieuwd naar jullie ervaring! Dus pen je gek en laat ons weten hoe deze gangbang voor jullie was. Jullie verslagen mogen in dit forum onderwerp een plaats krijgen. :twisted:

Ons verslag volgt! ;)
Karlson747470
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Karlson747470 »

Heerlijke middag met Mila gehad. Had haar eerder gemist in Amersfoort omdat haar feestje toen precies op mijn verjaardag viel. Dit keer viel het geile gebeuren weer precies op een dag dat ik moest werken maar na wat geregel ben ik erin geslaagd om de dag toch vrij te krijgen!

Met een geil gevoel op de trein gestapt. Dik twee uur reizen maar dat was het ook waard ook.

Toen ik binnen kwam stonden Mila en Fer al wat te kletsen in de gang met wat aanwezige heren. Mijn pik begon gelijk al zachtjes te kloppen bij de gedachte dat ik haar geile lijfje straks zou mogen gebruiken. Best gek, dat je dan zo staat te praten en je tegelijkertijd af vraagt hoe haar tietjes zouden voelen. Zou ze een strak kutje hebben? Lang hoefde ik niet te wachten op het antwoord van deze vragen want na even kletsen en wat korte instructies van Fer zijn we naar de speelkamer verhuisd.

Mila werd daar uitgekleed, geblinddoekt en uiteindelijk vastgezet aan het liggende kruis. Ik was een van de gelukkige heren die haar aan het kruis vast mocht zetten. De hongerige hengsten vielen over haar geile lijfje heen terwijl ik zachtjes mijn pik in haar hand plaatste. Ze begon me heerlijk af te trekken. Ik moest haar enkele keren stoppen. Had ik dat niet gedaan had ik haar arm en hand ondergespoten met mijn warme zaad.

Na enige tijd werd Mila losgemaakt en wilde ze verhuizen naar het bed. Daar werd ze op haar rug gelegd en werd ze verslonden door de aanwezige heren. Ik nam snel mijn positie in bij haar hoofd en bracht haar zachtjes met haar lippen naar mijn pik (met condoom) toe. Toch leuk als jouw pik de eerste van de groep is die in haar mondje verdwijnt. Mila pijpte me alsof haar leven er van af hing. Dat is vaak net iets te hard en stevig voor mij (persoonlijke voorkeur) en daarnaast deel ik ook graag mijn plek met anderen dus ik heb plaats gemaakt en ben bij haar kutje gaan staan. Inmiddels stond daar al een aardige rij.

Er was een heer die haar probeerde te neuken maar dat ging niet helemaal lekker. Toen ze vrij was werd ik een beetje opzij geduwd door iemand die persee voor me wilde. Irritant maar enigszins ook begrijpelijk want we hadden allemaal trek in Mila's heerlijke kutje. Ik heb er dus maar geen punt van gemaakt. Gelukkig was hij na een paar stoten al klaar en lag ze met gespreide benen helemaal voor me klaar. Een kans die ik niet aan me voorbij liet gaan.

Ik ben tussen haar benen gekropen, mijn handen op haar tieten en ben zachtjes in haar gegleden. De zachte techniek hield alleen stand bij het binnengaan want zoals Fer ons regelmatig vertelde: "dit meisje wil HARD geneukt worden!". Ik heb mijn handen op haar heupen gezet en ben hard gaan rammen. Niet subtiel, gewoon lekker keihard neuken en daarna spectaculair klaarkomen met zo'n geil, strak lijf voor je.

Na mijn orgasme ben ik weggeduizeld. Kon amper op mijn benen staan. Ik heb vanaf de zijlijn de rest van de eerste helft bekeken. Aan het einde werd ik weer hard maar net toen ik een condoom om had en opnieuw in de rij was gaan staan werd de pauze ingeluid. Groot was de teleurstelling niet want na de pauze zou Mila terugkomen voor meer.

De pauze duurde dan ook niet lang en daarna kwamen Mila en Fer terug de speelkamer in. Mila wilde de sling en de gynacologenstoel wel eens uitproberen. Terwijl Mila haar ranke, geile lijfje in de sling vlijde bekeek ik haar nog eens goed. Wat een lekkere vrouw met niet alleen een geil lijf maar een mooi gezichtje. Ze keek wat geil om zich heen en ik voelde mijn pik met de seconde harder en harder worden. Ik was klaar voor de tweede neukbeurt.

De ronde in de sling was wat ingewikkeld. Mila lag vrij hoog maar toch wist een van haar geile hengsten er een mooie neukronde van te maken. De kettingen zwierden wild in het rond en Mila kreunde het uit. Ook de gynacologenstoel bleek niet een erg geschikte plek want die viel na wat afstellen zo'n beetje uit elkaar! Een van de heren kreeg de stoel ook bijna op zich. Gevaarlijke toestanden.

Dus er zat niets anders op dan terug naar de speelkamer waar we Mila op het bed hebben gelegd. Ik was heel geil en wilde neuken. Met mijn condoom om mijn kloppende pik vond ik een plekje tussen haar benen en duwde ik mijn pik in haar kletsnatte kutje. Lang duurde het niet maar het was wel heftig en onder de aanmoedigingen van Fer ("kijk, ZO neuk je dit meisje!") kwam ik heerlijk klaar in Mila's superkutje.

Een derde ronde ging me niet lukken. Ik heb nog even vanaf de zijlijn gekeken naar hoe Mila bedolven werd door alle heren. Soms zag je alleen maar ergens een arm uit de massa geile mannen komen. Ze had altijd wel een pik in haar kutje of mond en ze werd een aantal keer ook bijzonder stevig geneukt. Hoe graag ik nog een keer had gewild, dat ging me niet meer lukken zonder lange pauze. Ik heb dus mijn handdoek gepakt en ben lekker nog even gaan douchen en heb daarna de gangbang verlaten.

Een heerlijke middag. Mila en Fer heel erg bedankt. Ik ben er graag nog een keertje bij als jullie een feestje geven.
Streeltepeltje
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Streeltepeltje »

Mila en Fer bedankt voor vanmiddag!!

Ik kwam helaas pas binnen toen het feestje eigenlijk al afgelopen was. Na binnenkomt kleren in een tas gemikt want ik hoorde al plezier geluiden komen uit de speelzaal.
Dus snel die kant op gegaan en op de bank een plekje ingenomen. Fer nog bijna laten struikelen bij het verlaten van het bed omdat hij me daar niet verwacht had.
Goede binnenkomer hoor Streeltepeltje :?

Daarna heel even Mila haar benen die buiten het bed staken wat ondersteuning gegeven, de energie kon wel op een betere manier besteed worden dan benen omhoog houden, en dat deed Mila zeer zeker!

Het duurde niet heel erg lang om hard te worden met zo een schoonheid voor je op het bed! En dan hoor je Mila aan Fer vragen of een sperma douche mogelijk is.
Hmmm ik ben echt veel te laat hier aangekomen maar ja aan zo een verzoek kan je niet geen gehoor geven. Binnen 10 minuten na het kopen van een 'kaartje' voor de cinema klaar mogen komen over het lichaam van zo'n leuke verschijning, dat moet wel een record zijn. :lol:

Mila en Fer, voor mij was het kort maar zeker niet minder prettig!
Jullie zijn naast een heel geil stel ook nog eens sociaal. Een droom om in de cinema tegen te mogen komen.
Ik hoop tot een volgende keer!
Hetro man op zoek naar dames en stellen met behoefte naar een man meer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten