Beste bezoekers,
Op verzoek van een heerlijk stel wat hier vaker in onze cinema komt, plaatsen wij dit berichtje!
Morgen 15 Juni hebben wij weer de eer dat ze bij ons aanwezig zijn!!
Nu wel de oproep, zijn er nog een paar geile mannen die zin hebben om met dit stel eens flink onze cinema te gaan verkennen?!
Voel jij je aangesproken, kom dan 15 juni vanaf 19.00 uur naar onze cinema in Arnhem!
Tot morgen!
Het Erotic Cinema Team Arnhem.
Heet CoJo stel zoekt heerlijke mannen!
- Eroticcinema Arnhem
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Heet CoJo stel zoekt heerlijke mannen!
Beetje jammer wel dat dit samenvalt met de themadag Bi Gay Meat Market
-
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Lijkt me heerlijk om vanavond met dit stel de cinema te verkennen. Ik zal er vanavond zijn om 19.00 uur. Heb er zin in!
- PeterZ
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 46
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Beste CoJo, jullie zijn inderdaad een heerlijk en heet stel !
Maar eigenlijk hebben jullie geen echte rondleiding gehad: we bleven steeds bij het grote speelbed, want er was meteen stevige actie.
Na een paar keer flink neuken (onder andere met mij, mmmmm!!!!) werd er afwisselend gepijpt, gelikt, gevingerd en weer geneukt.
En af toe gebruikte de dame een mooie glow-in-the-dark vibrator op zichzelf, wat een prachtig gezicht was.
Na ongeveer anderhalf uur plezier was het mooi geweest, en hebben jullie nog samen met mij gedouched - en daarbij nog lekker wat gespeeld.
Dank jullie wel voor een geile avond met een ontspannen sfeer. Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik.
P.S.: Volgende keer wel graag de airco aandoen beste cinema-medewerkers, want pfff - werd het warm !
Maar eigenlijk hebben jullie geen echte rondleiding gehad: we bleven steeds bij het grote speelbed, want er was meteen stevige actie.
Na een paar keer flink neuken (onder andere met mij, mmmmm!!!!) werd er afwisselend gepijpt, gelikt, gevingerd en weer geneukt.
En af toe gebruikte de dame een mooie glow-in-the-dark vibrator op zichzelf, wat een prachtig gezicht was.
Na ongeveer anderhalf uur plezier was het mooi geweest, en hebben jullie nog samen met mij gedouched - en daarbij nog lekker wat gespeeld.
Dank jullie wel voor een geile avond met een ontspannen sfeer. Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik.
P.S.: Volgende keer wel graag de airco aandoen beste cinema-medewerkers, want pfff - werd het warm !
- Eroticcinema Arnhem
- Contacteer:
Beste bezoekers,
Wij merken dat er vaak pas over de airco gemeld word, naar dat het gezellig is geweest.
Maar wees er vrij in om het gewoon even te melden bij ons aan de toonbank!
Wij proberen zo vaak mogelijk even een rondje boven te lopen of alles naar wens is,
maar gelukkig is het ook beneden druk en hebben wij niet altijd de tijd.
Geef het dan even bij ons aan en wij zorgen voor verkoeling
.
Wij merken dat er vaak pas over de airco gemeld word, naar dat het gezellig is geweest.
Maar wees er vrij in om het gewoon even te melden bij ons aan de toonbank!
Wij proberen zo vaak mogelijk even een rondje boven te lopen of alles naar wens is,
maar gelukkig is het ook beneden druk en hebben wij niet altijd de tijd.
Geef het dan even bij ons aan en wij zorgen voor verkoeling

Gebruikers op dit forum: Stroopwaffel en 10 gasten