Aanstaande woensdag 12 oktober zal ik mijn vriend meenemen naar de bi/gay dag in Amersfoort (rond 17.30), waar hij in mijn opdracht als bottom sexobject zal moet fungeren.
Hij zal zijn geblindoekt en moeten doen wat ik zeg. Om dit tot een goed succes te brengen roep ik hier op tot MEERDERE GROOT GESCHAPEN mannen die zeer potent zijn, zodat hij MEERDERE PIKKEN moet PIJPEN en door meerderen GENEUKT kan worden!!
Wie helpt mij mijn wens te verwezelijken??
WEES NIET SCHUW OF TERUGHOUDEND, MAAK GEBRUIK VAN WAT JE AANGEBODEN WORDT. Stuur een bericht als je komt, bij geen reacties nemen we niet de moeite om te komen.
XXX Eva
GANGBANG WANTED 12 oktober
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: GANGBANG WANTED 12 oktober
ben er om 18.00 uur.
hoop dat er meer gaan reageren.
heb zin in hem.
hoop dat er meer gaan reageren.
heb zin in hem.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Contacteer:
Vanaf hoelaat ligt hij klaar
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Helaas waren er niet zoveel mannen die interesse hadden om gebruik te maken vn wat er hen aangeboden werd.
Misschien komen we ook wel op een lastige tijd voor de meeste mannen. (rond 17.30)
Uiteindelijk heft toch 1 person het goed naar zijn zin gehad en het zeer gewillige kontje geneukt dat aangeboden werd.
Wie weet volgende keer beter.
Misschien komen we ook wel op een lastige tijd voor de meeste mannen. (rond 17.30)
Uiteindelijk heft toch 1 person het goed naar zijn zin gehad en het zeer gewillige kontje geneukt dat aangeboden werd.
Wie weet volgende keer beter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten