Wat een gedoe......
Dan komt ze wel en dan weer niet, en volgens mij is 26 December tweede kerstdag.
Volgens mij zijn ze dan dicht en die zaterdag zijn ze open tot 6 uur.
Maar het belangrijkste is of je komtttt, want die wazige verhalen daar worden we ook niet wijzer van.
Je wilt toch gebruikt worden. Nou kom gewoon binnen en meld je.
Ik heb jullie niet gevraagd om te reageren of te komen of wat dan ook. Neemt niet weg dat jullie natuurlijk net zoveel recht hebben om te reageren als wie dan ook.
Maar even een reactie van mij op jullie; Ik heb nog niet 1 keer eerder gezegt dat ik kom met een expliciete datum erbij. Mijn eerste bericht was vooral informatief. En dan vooral voor mezelf, en niet voor jullie. En als jullie goed lezen moet dat ook duidelijk zijn. Ik wilde heel graag weten hoe en wat en wanneer enz.
Dat ik door wat persoonlijke omstandigheden ( waaronder werk en een sterfgeval ) nog niet in de gelegenheid ben geweest om te komen spijt mij meer dan wie ook. Maar tot nu toe heb ik daar niemand mee gekwetst of voor jan lul op laten draven zoals sommige dames. Juist omdat ik geen datum heb gemeld hier.
Daarnaast vond ik het wel zo netjes om hier wel deze en gene die geintereseerd hadden gereageerd, en mij ook prive berichtjes hebben gestuurd met tips enz, op de hoogte te houden. Juist om te laten weten dat het geen slappe hap verhaal is, maar gewoon door omstandigheden niet allemaal gelopen is zoals gepland.
En ben je daar niet in geintereseerd en denk je alleen maar kut kut kut en neuken neuken neuken die slet. Ja dan sorry. Maar lees dan vooral dit forum niet en ga gewoon de hele dag in de erotica liggen met je pik uit je broek en hopen dat er een keer een vrouw met haar blote kut opvalt. Want met zo weinig interesse, inlevingsgevoel en alleen maar kunnen zeiken, maak je op niet veel meer kans dan dat. Zeker niet op geile dames die van te voren even aan je melden wanneer ze gaan komen zodat jullie er ook van mee kunnen genieten.
Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Het was heerlijk en gezellig, en relaxt, en zeer keurige heren allemaal.
Heren die er waren; Dank jullie wel voor deze prettige kennismaking en vuurdoop. En ik kom zeker nog eens terug.
XXX FSS
GRANDIOOS !!!
Wat een genot om al die voorbereidende teksten en vandaag de ingestuurde reacties van Sir Humpalot en natuurlijk van FemSubSletje te lezen. De geilheid druipt er vanaf, maar daar wil ik nu niet op ingaan, immers voor de echte ultieme opwinding had ik gewoon gisteren bij de GB bij moeten zijn. Nee, hetgeen wat ik het nu in het kort wil meegeven is dat ik diepe respect heb voor FSS en de opstelling en begeleiding van Sir Humpalot. Ik vind dit echt tof en ben echt blij dat alle heren, zoals uit de terugkoppeling blijkt, zich als een heer gedragen hebben. Ik heb wel eens anders ervaren en dat vind ik in die gevallen respectloos voor de vrouw(en) in kwestie. De volgende keer hoop ik natuurlijk ook eens met FSS kennis te maken, mmmmmmm!
Gr. Mike xxx
De basis voor een goed erotisch contact begint met RESPECT voor de ander!!!