Even voor het slapen gaan......
- Patrick666
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Re: Even voor het slapen gaan......
Helen van Rooijen eat your heart out....
Wat een heerlijk geil verhaal, hopelijk mag ik ooit met een echte ervaring van je meegenieten Isa.
Ik sta nu in ieder geval stijf van de spanning door dit opwindende verhaal.
groetjes,
Patrick
Wat een heerlijk geil verhaal, hopelijk mag ik ooit met een echte ervaring van je meegenieten Isa.
Ik sta nu in ieder geval stijf van de spanning door dit opwindende verhaal.
groetjes,
Patrick
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Liefje....mijn motorstel lieve buurvrouw. Ik zou ons avontuur van afgelopen zaterdag nog vertellen maar heb er de tijd nog niet voor gehad. Nu ga ik er even lekker voor zitten en ga met mijn gedachte terug naar afgelopen weekend. Vrijdagnacht , na een gewoon gezellig avondje uit heb ik je bij jou thuis gedag gezegd, goedenacht gekust en je niets verteld over mijn stiekeme wens en verlangen. Want, nou ja afspraak is afspraak, we doen het niet met de buren en geile feestjes bewaren we voor de ec en andere geile gelegenheden. Maar vreselijk opgewonden was ik stiekum wel geworden en ik kon me niet inhouden om deze gedachte op het forum te gooien. Ik hoopte al vurig dat je misschien ook nog wakker was, mijn woorden zou lezen en snel de straat weer overstak en steentjes op mijn ruit zou gooien. Dat gebeurde niet maar gelukkig werd je vroeg wakker, zag je mijn bericht en stuurde je me een pbtje. Net als ik had je ook al wat onrustig geslapen door de opwinding die ook jij had gevoeld zo midden in de nacht op straat met mij. Wat een geluk, ik was alleen thuis en kon je vragen naar mij toe te snellen. Wat heerlijk dat je je stoute schoenen aantrok en tien minuten later voor mijn deur stond. Je haaste je achter mijn blote lijf aan de trap op en eenmaal boven gekomen rukte ik de kleren van je lijf. Niks geen getreuzel en langzaam ontdoen van kleding, dat had ik vannacht al gedaan. Ik wilde je snel en naakt in mijn warme bed hebben liggen. Binnen de minuut lag je daar dan en kon ik je prachtige lijf helemaal tegen mij aanvoelen en wist ik......dit is even helemaal voor mij alleen en hier ga ik heerlijk mee spelen. Je voelde nog een beetje koud aan en ik begon je eerst overal te strelen en op te warmen. Van je rug naar je lekkere billen en benen, toen even draaien en kon ik je prachtige borsten vasthouden terwijl jij je kont lekker tegen mijn buik aan duwde. Je tepels werden direct lekker hard terwijl ik er zachtjes mee speelde en in begon te knijpen. Ik hield het al niet meer hoor, moest je gewoon proeven. Ik draaide je op je rug en likte en zoog je tepels. Mijn vingers hadden hun weg al gevonden naar je kutje en ik voelde het geil naar buiten komen. Ik ging met mijn vingers langs je lippen op en neer, duwde ze open en stak mijn vingers bij je naar binnen. O het was zo lekker als ik me ingebeeld had vannacht. Ik haalde mijn vingers uit je en maakte je tepels nat met je eigen geil wat ik er vervolgens direct weer aflikte....mmmm wat smaken je tepels lekker schat. met mijn tong likte ik je tepels en al likkend ging ik naar beneden terwijl jou lijf zachtjes begon te kronkelen. Jij wilde net zo graag mijn tong in je voelen als dat ik dat wilde doen. Maar heeel even moest je wachten, ik likte je clit eerst , zoog en sabbelde, beet en blies terwijl ik je vingerde en je kutje vreselijk nat en opgewonden maakte. Pas toen stopte ik mijn tong tussen je lippen door en duwde ik mijn tong zo ver als ik kon bij je naar binnen. Een beetje aanraking van je clitje had je nog maar nodig en je kwam al vreselijk lekker klaar en greep naar mijn lijf. Je duwde jou vingers hard bij mij naar binnen en in drie stoten met je hand kwam ook ik vreselijk klaar. Ik ontplofte al zowat zonder dat je in me zat, alleen al jou zo te mogen verwennen en zien te genieten maakte me zo geil. Ik geloof dat we een minuutje rust hebben genomen en toen heerlijk verder zijn gegaan. Tegelijkertijd elkaar likken, vingeren , overal aanraken en weet ik niet wat allemaal meer. Fijn ook dat je dat heerlijke speeltje van je had meegenomen. Wat heerlijk hoe je mij daarmee bewerkte en me sterretjes hebt laten zien van genot. Het was een zalige zaterdagochtend schat, zo onverwachts en tegen alle regels in maakt het genieten nog groter. Hoop dat ik een volgende keer weer met je meekan naar de ec, dan spelen we daar fijn verder samen met alle andere speelkameraadjes. Dikke geile kus Isa xxxxx
- Benno2
- Leeftijd: 40
- Contacteer:
oooooooooooh
Lekkerrrrrrrrr!!!!

Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

-
- Leeftijd: 38
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Isa...weer goed bezig
Hopelijk tot snel weer een x
Groet sem
Hopelijk tot snel weer een x
Groet sem
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Spannend en geil geschreven isa, 50 shades of pink in plaats van grey.
Pink ook meer mijn ding lolllll.
We gaan jullie vast wel weer samen zien zodat iedereen weer kan genieten van jullie geile actie.
Grtssss
Pink ook meer mijn ding lolllll.
We gaan jullie vast wel weer samen zien zodat iedereen weer kan genieten van jullie geile actie.
Grtssss
- Plumberjack
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Dank je voor je verslag met Je mooie buurvrouwtje Isa.
Hier zullen we je snel voor belonen .
Gr Jack
Hier zullen we je snel voor belonen .
Gr Jack
- cbr motorstel
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Heerlijk hoe je het weer beschreven hebt.
Ik beleef het weer helemaal opnieuw met je.
We moeten maar gauw weer gaan stappen en dan niet thuis afzetten.
Maar innig afscheid nemen.
Ik denk dat ik mijn speeltje maar voor vast in mijn tas hou, en die dan stiekem ga gebruiken als we aan het stappen zijn.
XXX M
Ik beleef het weer helemaal opnieuw met je.
We moeten maar gauw weer gaan stappen en dan niet thuis afzetten.
Maar innig afscheid nemen.
Ik denk dat ik mijn speeltje maar voor vast in mijn tas hou, en die dan stiekem ga gebruiken als we aan het stappen zijn.
XXX M
-
- Contacteer:
Ojee een speeltje mee op stap avond....ik zie al plaatjes voor me van jou en mij ergens een beetje verdekt opgesteld in een kroeg, een been wat opgetrokken neer gezet op het bankje waar we op zitten, een rok die netjes over een heet lijf gedrapeerd blijft liggen maar een hand met een speeltje die stiekem verdwijnt onder de kleding. Ik voel je dildo lekker tegen mijn clit aan trillen terwijl we gezellig door zitten te kletsen.....o dat wordt wel lastig hoor als je hem naar binnen duwt. Het praten wordt meer een gekreun en mijn lach word meer een uitstraling van gelukzaligheid....euh geiligheid maar ik probeer mijn gezicht een beetje in de plooi te houden.... Ik zie het al helemaal voor me, yammie lekker hoor. Wanneer gaan we !!!
- cbr motorstel
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Gooise minnaar jij hoeft niet overal bij te zijn
En Isa ik zie er nu al naar uit.
Mijn speeltje zit voor vast in mijn tas ik zal hem heerlijk gebruiken we nemen dan dat tafeltje in het hoekje je weet wel welke kunnen we lekker onze gang gaan.

En Isa ik zie er nu al naar uit.
Mijn speeltje zit voor vast in mijn tas ik zal hem heerlijk gebruiken we nemen dan dat tafeltje in het hoekje je weet wel welke kunnen we lekker onze gang gaan.
-
- Contacteer:
Het is weer zover......vrijdagavond . Zal ik wat zeggen of hou ik mijn mond....????
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten