Woensdag 23 November Bi/Gay MEAT MARKET
- Eroticcinema H'sum
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Woensdag 23 November Bi/Gay MEAT MARKET
BI-GAY
MEAT MARKET
NA HET SUCCES VAN DIT VOORJAAR !!!
Je weet dat je een echte Bottom bent en je wilt goed gepakt worden door tops?
Ben jij een echte Top en zoek je een gewillige Bottom?
Dan is deze Meat-Market zeker wat voor jou.
Bottoms: dienen zich ongekleed en slechts met boots of andere stoere schoeisel aan, en begeven zich gemaskerd (gratis masker bij entree) in de diverse ruimtes.
Tops: kleden zich in Jocks, Chaps, Uniform, Spannend ondergoed (GEEN DAGELIJKSE KLEDING) en uiteraard stoere kinky voetbedekking.
Durf jij het aan ? Kom dan naar:
EroticCinema:
Zutphen 02 November, Amersfoort 09 November,
Arnhem 16 November, Hilversum 23 November
Entree € 12.= Inclusief gratis masker
(bij ons is de mogelijkheid voor omkleden)
gratis lockers.
Aanmelden is niet nodig, iedereen is welkom om er een
gezellige spannende dag van te maken.
MEAT MARKET
NA HET SUCCES VAN DIT VOORJAAR !!!
Je weet dat je een echte Bottom bent en je wilt goed gepakt worden door tops?
Ben jij een echte Top en zoek je een gewillige Bottom?
Dan is deze Meat-Market zeker wat voor jou.
Bottoms: dienen zich ongekleed en slechts met boots of andere stoere schoeisel aan, en begeven zich gemaskerd (gratis masker bij entree) in de diverse ruimtes.
Tops: kleden zich in Jocks, Chaps, Uniform, Spannend ondergoed (GEEN DAGELIJKSE KLEDING) en uiteraard stoere kinky voetbedekking.
Durf jij het aan ? Kom dan naar:
EroticCinema:
Zutphen 02 November, Amersfoort 09 November,
Arnhem 16 November, Hilversum 23 November
Entree € 12.= Inclusief gratis masker
(bij ons is de mogelijkheid voor omkleden)
gratis lockers.
Aanmelden is niet nodig, iedereen is welkom om er een
gezellige spannende dag van te maken.
-
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Woensdag 23 November Bi/Gay MEAT MARKET
will be thhere
-
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Bovenstaande suggestie is zeer fijn, ik wil graag goed genomen worden die dag maar wel alleen safe. Ik moet dus iemand ook mee hebben die op mij let.. Dat ik safe gebruikt wordt... (iemand zin daarin ? ) Uiteraard kan ik ook door die persoon gebruikt worden.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 24
- Contacteer:
Aangezien ik geenantwoord kan vinden m.b.t. het bovengenoemde, toch maar even een bump! lijkt mij verschrikkelijk leuk om hier naartoe te gaan, maar dan moet het wel safe
- Eroticcinema H'sum
- Contacteer:
Beste bezoekers van onze cinema,
Ik ga jullie optie met betrekking tot de Bi-Gay meat market even opnemen met de directie en het overige personeel en kijken of we hier iets op kunnen bedenken.
Met vriendelijke groet,
Eroticcinema Hilversum
Ik ga jullie optie met betrekking tot de Bi-Gay meat market even opnemen met de directie en het overige personeel en kijken of we hier iets op kunnen bedenken.
Met vriendelijke groet,
Eroticcinema Hilversum
- Eroticcinema H'sum
- Contacteer:
Beste bezoekers,
Wij hebben de vraag met betrekking tot eventueel witte maskers tijdens de Meat Market gelezen. Ons beleid is dat er sowieso ALTIJD alleen maar safe sex plaats vindt in onze cinema. Tevens geldt één van de belangrijkste huisregels: NEE is NEE, uiteraard ook als er iemand geboeid is.
Wij zullen de opmerking in ieder geval meenemen en bespreken of wij hier bij een volgende Meat Market iets mee kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Het Erotica Team
Wij hebben de vraag met betrekking tot eventueel witte maskers tijdens de Meat Market gelezen. Ons beleid is dat er sowieso ALTIJD alleen maar safe sex plaats vindt in onze cinema. Tevens geldt één van de belangrijkste huisregels: NEE is NEE, uiteraard ook als er iemand geboeid is.
Wij zullen de opmerking in ieder geval meenemen en bespreken of wij hier bij een volgende Meat Market iets mee kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Het Erotica Team
- yuriym
- Leeftijd: 100
- Contacteer:
Het verschil tussen meatmarket of fickstutenmarkt elders en in Erotic Cinema is, dat je maskers krijgt waarmee je wel gewoon om je heen kunt kijken. Dus je kunt ook visueel controleren of jouw speelmaatje zich aan het safeseksbeleid houdt en dus condoom gebruikt. Natturlijk zijn er altijd wel tops en bottoms die het bare willen en toch proberen, maar je bent er te allen tijde zelf bij en verantwoordelijk voor je eigen veiligheid. Als je niet aan handen gebonden bent kun je ook voor de zekerheid nog even voelen of er een condoom onheen zit voordat je je laat penetreren.
-
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 55
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Ook ik ben er voor veel neukgrage kerels....safe only staat om mn kont met zwarte viltstift...dus ook als ik aan het kruis vaststa (wie wil me vastzetten?)
-
- Leeftijd: 43
- Contacteer:
Ben van plan om naar de Meat Market te gaan. Ben top, zie er oké uit en in bezit van prima gereedschap. Alleen hou ik niet zo van dat gedoe met die maskertjes, ben ik daar de enige in? Ik vind het juist leuk om ook wel een beetje contact met iemand te hebben de bottom. En van een geile tongzoen krijg ik alleen maar een hardere leuter van. Zijn er ook bottoms die daar ook zo over denken?
En mocht ik merken dat ik een bottom tref die net zo lief bare geneukt wil worden haak ik meteen af. Heb geen zin om buitengewoon vervelende ziektes op te lopen van zo iemand. Alleen safe dus.
En mocht ik merken dat ik een bottom tref die net zo lief bare geneukt wil worden haak ik meteen af. Heb geen zin om buitengewoon vervelende ziektes op te lopen van zo iemand. Alleen safe dus.
- yuriym
- Leeftijd: 100
- Contacteer:
De soep wordt niet zo heet gegeten als ie wordt opgediend met die maskertjes. Voor sommigen neemt het net iets van de remmingen weg voor de ander hoeft het niet zo nodig. Hoe dan ook: mijn ervaring is dat het dankzij die maskertjes wel drukker is. Er loopt geen maskerpolitie rond die bewaakt dat de bottoms met masker en de tops zonder gaan. Ook ik vind het heerlijk om oogcontact te hebben met mijn speelmakker. Heerlijk om iemand in de ogen te kijken tijdens een goeie neukbeurt. O ja en zoenen hoort er voor mij ook bij, maar dan moet het wel klikken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten