Lieve lekkere geile isa.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Plumberjack
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Lieve lekkere geile isa.

Bericht door Plumberjack »

We mochten op het forum niet verder gaan met de belevenissen onderweg.
Ik vond toch al , dat ze laat ingrepen , want inderdaad , alles wat geschreven is , is buiten EC gebeurt
Nu is iedereen natuurlijk ondeugend die in de EC komt , dus durfde wij het wel aan om de andere bezoekers mee te laten genieten van onze belevenissen.
Zonde alleen dat je gisteren avond net je mooie verslag van vrijdag erop wilde zetten , toen het team van EC het topic sloot.
Fijn dat je het toen naar mij stuurde , super mooi geschreven .
Ik durf er hier niet meer over te schrijven , want dan mag ik niet meer in EC komen.

En dat gaan we wel doen , want we hebben weer hele leuke uitnodigingen , Van hele mooie stellen en dames
En isa jij gaat mee , en al m'n andere vriendinnetjes en vrienden ook
En gaan weer super geile middagen plannen.
En Benno zijn verhalen weer op het forum zetten

Tot heel snel.

Gr. Jack
Highcolder
Geaardheid: hetero
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lieve lekkere geile isa.

Bericht door Highcolder »

Plumberjack c.s.,
mooi zoals je heel begripvol de standpunten beoordeelt. Natuurlijk zochten jullie met de beschrijvingen van de restaurant-ervaringen de grenzen van het toelaatbare voor EC op. Evenzo is het logisch dat EC een en ander toelaat maar tegelijk de grenzen bewaakt. Heel fijn om te zien hoe jullie elkaar in de waarde laten en de mogelijkheden van het verslaan van het erotische spel uitbuiten. Ik hoop oprecht dat EC en jullie deze wijze van spelen met rekbare grenzen vasthouden.
Het lijkt me heerlijk om jullie eens te ontmoeten en te spreken. Jullie lijken me fantastische mensen en met mensen bedoel ik het hele team dat hierin werd betrokken.
Hoewel, ontmoeten ... , het is vanuit Frankrijk, (bijna) Normandië een heel stuk reizen ... Ik was daarom al langer niet in Amersfoort. Toch wilde ik jullie mijn reflectie niet onthouden.
Hartelijke groet, Herman
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Isa »

Lieve heerlijke Plumberjack ,
Ondeugend zijn we wel he :D Inderdaad jammer dat ik niet nog ff verder kon schrijven maar net als jij heb ik daar alle begrip voor. Het begon met een fantasie op het forum van mij , op een geile avond, en het groeide uit tot mooie verhalen, nog meer fantasieën en echte snode, geile plannen waar menigeen heerlijke suggesties bij opperde. Aan jou woorden wil ik nog wel wat toevoegen richting ec.
De uiteindelijke acties zijn dan inderdaad niet in de ec ondernomen maar ik kan wel zeggen dat de oorsprong van de acties wel degelijk voortkomt uit wat de ec is en welke mogelijkheden het creëert. Dankzij de ec heeft dit clubje ondeugende mensen elkaar ontmoet en elkaar binnen de ec op z'n relaxte manier kunnen leren kennen dat er voldoende vertrouwdheid is ontstaan om nog eens lekker een stapje verder te gaan :D :D Dus mijn grote dank daar voor en de volgende keer komen we gewoon weer gezellig met z'n alle naar Amersfoort , of Hilversum, of Arnhem en delen we onze verhalen weer met hetzelfde enthousiasme :D
dikke kussss Isa
Benno2
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Zin in ook :D

ps vanmiddag al weer een verslag geplaatst over een EC-feestje: http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... =9&t=29009
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Toppertje