Geil Spaans stelletje

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Glenn4U
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Geil Spaans stelletje

Bericht door Glenn4U »

Na een kleine hap in de stad Arnhem reed ik door de Steeenstraat en dacht, laat me nog even binnen kijken of er te palen valt (het was rond 19:00). Op goed geluk naar binnen en het was erg rustig, maar gelukkig een naakt stelletje in de filmzaal.
Ik terug naar de balie om een handdoek te halen en gauw weer naar boven. Kleren de locker in en aanschouwde het spel van het stelletje. Het bleek een Spaans stelletje uit Sevilla. In mijn beste spaans wisselde we wat woorden en het bleek dat ze een weekje door Nederland toeren. Als dat zo in iedere stad eraan toe ga, reis ik graag met ze mee. De dame keek me zaad vragen aan en haar vriend beval haar naar het bed te gaan, waar ik vroeg of ik mee kon spelen.

Op bed nam haar vriend de dame rustig en ik stak mijn harde paal in haar gulzige mondje. Ze pijpte zo lekker dat ik bijna klaar zou komen. Voordat ik voortijdig zou klaarkomen, vroeg ik aan haar vriend of ik haar zou mogen neuken en dat was geen probleem. We wisselde van positie en mijn paal gleed heerlijk in haar klets natte poes terwijl ze op haar rug lag. Ze keek me geil aan wat mij stimuleerde om de tempo wat op te voeren. Zo wisselde haar vriend en ik elkaar af om deze dame in extase te brengen.

Op een gegeven moment nam ik haar achterlangs. Zij met een been op de grond en een been gebogen op bed en voorover gebukt pijpte ze haar vriend. Zo geil om haar mooie dijen te zien. Ik trok haar aan haar haren naar achteren terwijl ik haar bruut achterlangs neukte. Dit ging er hard aan toe, dat zelfs haar brilletje van haar neus af floepte. Ze kreunde van genot en zoog nog harder aan der vriend zijn paal. Spuitend kwamen we tot ons hoogte punt.

Na wat rust volgde een tweede ronde. We waren reeds voldaan, maar de laatste buurt ging op een rustiger neuk ritme aan toe, totdat mijn knop overgevoelig werd en met een explosie klaar kwam.

Weer een geweldige avond in de EC.
Laatst gewijzigd door Glenn4U op 27 apr 2017 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Honger en verlangen naar lust!
nylons lover
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Geil Spaans stelletje

Bericht door nylons lover »

Damn, ik was ook in Arnhem maar dacht...er zal wel niks zijn.
Jammer maar mooi verhaal Glenn.

Gr. Nylons lover.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten