Wat een superochtend!! In spanning zaten we met zeven mannen in de grote ruimte te wachten tot Marco en Elke binnenkwamen. Ze wist nergens van, dat was merkbaar, en ze wist ook niet wát er precies de plannen waren! Toen ze binnenkwam, met blinddoek, en voor het grote bed ging staan, kon ik mooi even haar (toen nog) schone poesje met mijn tong inspecteren. Daarna ging ze liggen en werd ze goed doorgeneukt door de aanwezige mannen. Ik zat op het bed aan het hoofd want de opdracht was ‘zoveel mogelijk zaad over haar heen spuiten waar ze de hele dag mee moest rondlopen’. Nou, Elke, mede door het uitzicht van jou heerlijke body en je gezichtje waar mijn lul over je mond lag groot te groeien, spoot ik je twee keer volledig onder. Op je voorhoofd, zodat het lekker naar beneden kon lopen, bij je mond, over je kin en daarna nog een keer in je haren. Ik had nóg wel even gewild maar je moest door, dus dat bewaren we voor een volgende keer! Twee keer klaargekomen over voorhoofd en daarna nog een keer in haar haren. Het was echt een heerlijke ochtend!
Elke, dank je wel en een fijne verjaardag. Als jullie weer iets leuks plannen, vergeet mij dan niet een berichtje te sturen hè?
Liefs, Danny.