naaktdag zonder circle jerk

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

naaktdag zonder circle jerk

Bericht door Benno2 »

Gisteren stuurde Esther een bericht dat ze van plan was om 15.00 uur naar EC te gaan. Ik zag het bericht pas laat in de middag, want ik was druk aan het werk. Dus antwoordde ik dat ik het niet ging redden. Esther schreef terug dat ze het zelf ook niet had gered, maar dat ze vandaag om 14.00 uur een volgende poging wilde wagen. Dat kwam mij beter uit, dus vandaag om 2 uur op weg naar EC.

Er stond op het forum een uitgebreide conversatie tussen mensen die plannen hadden om vandaag in EC bijeen te komen. Eerst voor een "circle jerk", later wilde iemand in die cirkel plaatsnemen om al het gespoten zaad in ontvangst te nemen. Vervolgens mengde zich ook dames in het gesprek, die ook wel oren hadden naar een spermadouche. Toen waren er wel weer mannen die het sperma van de borsten van die vrouwen wilde aflikken, et cetera enzovoorts. Het zou dus wel eens druk kunnen worden...

Samen met Esther ga ik om 14.00 uur de cinema binnen. Het is niet echt druk. Er zitten wat mannen, waarvan ik er maar 1 ken. We kleden ons uit (ik helemaal, Esther houdt wat luchtigs aan :D ). Na nog even de andere ruimtes te hebben verkend om te zien of er niet een verborgen circle jerk aan de gang was (nee hoor, helemaal niets! Niet alles geloven wat je op het forum leest), nemen we stelling in de centrale ruimte. Esther laat mij op bed liggen en begint mij vakkundig te pijpen. Een van de aanwezige mannen vraagt of hij aan haar mocht zitten. Ze staat gebukt over het bed met haar kontje naar achteren, dus ik kan me voorstellen dat ze een aanlokkelijke aanblik biedt aan de toeschouwers. Esther zegt ja, dus het hek is van de dam. Een stuk of 3, 4, 5 mannen grijpen haar vast waar ze maar grijpen kunnen. Waar ik eerst tijdens het gepijpt worden nog de twee heerlijke borsten van Esther kan vastpakken, worden die nu in beslag genomen door een van de mannen. Terwijl ik haar kus, wil ik haar kutje voelen, maar ook aar zit al een andere hand. Ik besluit dat ik haar maar eens moet gaan neuken. Ik doe een condoom om en Esther gaat op me zitten. Ze berijdt me wild en het is af en toe moeilijk om er in te blijven. Dan draai ik de rollen om en leg haar op haar rug neer. Ze steekt haar benen in de lucht en ik steek mijn pik in haar kutje. De mannen eromheen gedragen zich over het algemeen netjes, maar er is er een die erg opdringerig is. Hij gaat zo over Esther heenhangen, dat ik er nauwelijks meer bij kan. Dan ga ik Esther's kutje even likken. Dat ziet de genoemde man als het teken dat hij helemaal over haar heen kan gaan hangen. Dan wordt me dat even te veel en zeg ik er wat van. De man druipt meteen af.

Esther komt overeind en haalt mijn condoom eraf om me met veel toewijding verder te gaan pijpen. Ik ga onder haar liggen in 69-houding en lik haar kutje terwijl ze me verder pijpt. Eigenlijk heb ik nog wel plannen om haar verder te neuken, maar langzamerhand voel ik dat dat misschien niet meer gaat gebeuren. Genadeloos en zonder pardon pijpt Esther mij onverbiddelijk naar een hoogtepunt.

Als ik me even ga opfrissen pakt Esther een jongeman die er bij stond en zegt: "Nou, nog eentje dan". Als ik terug kom van het toilet staat de jongeman al voldaan op van het bed.
We kletsen nog een tijdje na over dit en dat en dan is het al weer tijd om te gaan. Voor mij tenminste. Esther is nog even gebleven, dus wie weet wat zij nog allemaal heeft beleefd. Misschien heeft ze nog plaatsgenomen in het midden van een circle jerk... maar ik vermoed van niet. :lol:
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Uschi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: naaktdag zonder circle jerk

Bericht door Uschi »

Ik heb wat gemist begrijp ik :-). Er was voor die dag inderdaad een visje afgeworpen i.v.m. een eventueel samenkomen voor een circle jerk, maar verder dan een verkennend "ik zit er aan te denken om het op de naaktdag te organiseren..." is het niet gekomen en er was voor die dag uiteindelijk dus geen concrete circle jerk gepland.... met een beetje goede wil kunnen we er binnenkort wel een te gemoed zien die dan ongetwijfeld met een op voorhand gecommuniceerde datum, plaats en tijd gepaard zal gaan.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hallo Uschi,
Begrijp mij niet verkeerd. Ik zat echt niet te wachten op die circle jerk. dat is niet "my cup of tea".
Ik wilde alleen het punt maken dat men niet alles moet geloven wat op het forum wordt aan gekondigd.
Er zijn veel mensen die heel stoer van alles roepen over wat ze allemaal niet willen gaan doen.
Maar de werkelijkheid is vaak anders....
Enfin, lekker belangrijk :D
Groet,
Benno
Uschi
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Ik was een van degene die aan kondigde graag in het midden van de cirkel te willen zitten als het moment daar is en heb ook aangegeven de ondergespoten geluksvogels graag weer schoon te likken als die daar voor open staan. Als die circle jerk plaats vindt op een dag/tijdstip dat ik kan dan ben ik zeker van de partij. Ik van mijn kant ben zeker van plan mijn uitlatingen te praktiseren mochten de anderen daar voor open staan. Bij mijn eerste bezoek (ca. 1,5 jaar geleden) kondigde ik aan zo veel mogelijk mannen te willen klaar pijpen (inclusief slikken) en dat werden er uiteindelijk 15 op rij (toen waren de mannen helaas op). Zou het zelf best leuk vinden als zoiets op foto/film werd vast gelegd maar dat is me tot nu toe nog niet gelukt helaas (heb als man wel 2 keer herkenbaar aan een gefilmde gangbang mee gedaan waarvan er 1 op de tv zender van Kim Holland (MVH, meiden van Holland) te bewonderen is, die was overigens opgenomen in een van de vestigingen van Erotic Cinema). Dat niet al mijn wensen uit komen is punt 2, maar ik roep nooit iets wat ik niet meen/ambieer dus trek niet te snel je conclusies :-).

mvg, Uschi
Laatst gewijzigd door Uschi op 03 sep 2017 07:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Daar heb je een goed punt Ushi. Ik herzie mijn standpunt (in elk geval wat jou betreft).
Verder moet je mijn schrijfsels maar gewoon beschouwen als een vorm van entertainment.
Ik wil er niemand mee beschimpen of veroordelen.
Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen seksuele beleving en voorkeur.
Succes met het doen uitkomen van al jouw wensen.
Benno
Uschi
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Insgelijks :-).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten