Gisteren stuurde Esther een bericht dat ze van plan was om 15.00 uur naar EC te gaan. Ik zag het bericht pas laat in de middag, want ik was druk aan het werk. Dus antwoordde ik dat ik het niet ging redden. Esther schreef terug dat ze het zelf ook niet had gered, maar dat ze vandaag om 14.00 uur een volgende poging wilde wagen. Dat kwam mij beter uit, dus vandaag om 2 uur op weg naar EC.
Er stond op het forum een uitgebreide conversatie tussen mensen die plannen hadden om vandaag in EC bijeen te komen. Eerst voor een "circle jerk", later wilde iemand in die cirkel plaatsnemen om al het gespoten zaad in ontvangst te nemen. Vervolgens mengde zich ook dames in het gesprek, die ook wel oren hadden naar een spermadouche. Toen waren er wel weer mannen die het sperma van de borsten van die vrouwen wilde aflikken, et cetera enzovoorts. Het zou dus wel eens druk kunnen worden...
Samen met Esther ga ik om 14.00 uur de cinema binnen. Het is niet echt druk. Er zitten wat mannen, waarvan ik er maar 1 ken. We kleden ons uit (ik helemaal, Esther houdt wat luchtigs aan

). Na nog even de andere ruimtes te hebben verkend om te zien of er niet een verborgen circle jerk aan de gang was (nee hoor, helemaal niets! Niet alles geloven wat je op het forum leest), nemen we stelling in de centrale ruimte. Esther laat mij op bed liggen en begint mij vakkundig te pijpen. Een van de aanwezige mannen vraagt of hij aan haar mocht zitten. Ze staat gebukt over het bed met haar kontje naar achteren, dus ik kan me voorstellen dat ze een aanlokkelijke aanblik biedt aan de toeschouwers. Esther zegt ja, dus het hek is van de dam. Een stuk of 3, 4, 5 mannen grijpen haar vast waar ze maar grijpen kunnen. Waar ik eerst tijdens het gepijpt worden nog de twee heerlijke borsten van Esther kan vastpakken, worden die nu in beslag genomen door een van de mannen. Terwijl ik haar kus, wil ik haar kutje voelen, maar ook aar zit al een andere hand. Ik besluit dat ik haar maar eens moet gaan neuken. Ik doe een condoom om en Esther gaat op me zitten. Ze berijdt me wild en het is af en toe moeilijk om er in te blijven. Dan draai ik de rollen om en leg haar op haar rug neer. Ze steekt haar benen in de lucht en ik steek mijn pik in haar kutje. De mannen eromheen gedragen zich over het algemeen netjes, maar er is er een die erg opdringerig is. Hij gaat zo over Esther heenhangen, dat ik er nauwelijks meer bij kan. Dan ga ik Esther's kutje even likken. Dat ziet de genoemde man als het teken dat hij helemaal over haar heen kan gaan hangen. Dan wordt me dat even te veel en zeg ik er wat van. De man druipt meteen af.
Esther komt overeind en haalt mijn condoom eraf om me met veel toewijding verder te gaan pijpen. Ik ga onder haar liggen in 69-houding en lik haar kutje terwijl ze me verder pijpt. Eigenlijk heb ik nog wel plannen om haar verder te neuken, maar langzamerhand voel ik dat dat misschien niet meer gaat gebeuren. Genadeloos en zonder pardon pijpt Esther mij onverbiddelijk naar een hoogtepunt.
Als ik me even ga opfrissen pakt Esther een jongeman die er bij stond en zegt: "Nou, nog eentje dan". Als ik terug kom van het toilet staat de jongeman al voldaan op van het bed.
We kletsen nog een tijdje na over dit en dat en dan is het al weer tijd om te gaan. Voor mij tenminste. Esther is nog even gebleven, dus wie weet wat zij nog allemaal heeft beleefd. Misschien heeft ze nog plaatsgenomen in het midden van een circle jerk... maar ik vermoed van niet.