Ik ben nieuw op dit forum en loop iedere dag langs Erotic Arnhem en ben toch wel erg nieuwsgierig. Ik ben een man van 30 maar heb al jaren een sissy-fantasie en doe stiekem soms ook aan crossdressing etc. Nu heb ik nooit er iets 'fysieks' mee gedaan los van uiteraard mijn speeltjes.
Nu is mijn vraag, wat kan ik precies verwachten als ik de winkel binnenloop? Ik zou op zich 'zo anoniem mogelijk' graag in een gloryhole zitten en hopelijk natuurlijk ook andere (voornamelijk hetero) ervaringen opdoen. Ik ben behoorlijk onzeker maar de gedachtes laten me niet los..
Wat te verwachten..
- Joke-Prive
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Wat te verwachten..
Ik zag de afgelopen keer in Amersfoort een man v zeker over de 50 jaar in een bh en string lopen. Terwijl er een seksfeestje op het punt v starten stond.. die werd dus door iedereen gezien. En het boeide hem totaal niets 

-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Kom 12 december naar tv/ts dag... Altijd een leuke, gemoedelijke en geile dag....
En er komt meestal van alles op die dag...
En er komt meestal van alles op die dag...
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
je gaat naar de kassa, vraagt voor een kaartje voor boven.. Betaal je 12 euro en ze doen de deur voor je open boven.. Zo simpel is het. En ze kijken je echt niet raar aan aangezien er de hele dag mensen in en uit lopen (van alle leeftijden)
heb vaker mannen in mini rokjes e.d gezien. Kan allemaal. Zag iemand in een heel latexpak ook een tijdje terug.. met een latex hoofdmasker..
heb vaker mannen in mini rokjes e.d gezien. Kan allemaal. Zag iemand in een heel latexpak ook een tijdje terug.. met een latex hoofdmasker..
-
- Leeftijd: 25
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Hoe is de sfeer daar? Is het zo dat je kan worden afgewezen als het je niet goed uitkomt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten