je trots laten fotograferen

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

je trots laten fotograferen

Bericht door grotejongen »

Even de stoute schoenen aan trekkend doe ik een oproepje, misschien ongepast maar dag het management van EC mij best corrigeren. Voel ik er de behoefte aan om mits er genoeg gegadigden zijn om met een paar mannen en of bistellen een stijlvolle doch overduidelijk foto'sessie te doen waarbij je als man in vol ornaat met trots je gereedschap toont al dan niet met een mooi cockring en verder naturel. Geen andere bedoelingen dan om indien wenselijk anoniem je geslacht te laten fotograferen of als je durft in het geheel. Tussen de sessie door kunnen de mannen eventueel elkaar helpen stijf en bij de les te blijven. Misschien kan er een kalender van worden gemaakt voor een gay/bi publiek of gewoon liefhebbers van mannelijk naakt.

Ik heb zelf wel het nodige ervaring als amateur naaktmodel en hoop dat het idee aanslaag. PS achter dit idee zit geen commerciële gedachte.
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Torro Rosso
Berichten: 169
Lid geworden op: 03 okt 2011 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: je trots laten fotograferen

Bericht door Torro Rosso »

post hier eerst eens een paar foto's van jou gereedschap want ziet er goed uit,,,,, ;)
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: je trots laten fotograferen

Bericht door grotejongen »

Heb je mijn avatar hier niet gezien dan? Dat ben ik zelf zonder hoofd
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Johan544
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 feb 2012 16:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: je trots laten fotograferen

Bericht door Johan544 »

Leuk idee!
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: je trots laten fotograferen

Bericht door grotejongen »

Johan544 schreef:Leuk idee!
Klinkt goed dus, 2 man incluis mijzelf die zich aanmeldt. Wie volgt...
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Torro Rosso
Berichten: 169
Lid geworden op: 03 okt 2011 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: je trots laten fotograferen

Bericht door Torro Rosso »

grotejongen schreef:Heb je mijn avatar hier niet gezien dan? Dat ben ik zelf zonder hoofd
ik zeg tocht foto's ( meervoud )...... en ja, je avatar zie er heeeeeel erggg goed uit...
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2242
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: je trots laten fotograferen

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste Grotejongen,

in de Cinema is fotograferen en mobiel gebruik verboden. :!:
Natuurlijk kunnen foto's die thuis gemaakt zijn, van je eigen trots in vol ornaat, altijd hier op het forum geplaatst worden. :idea: ;)

grotejongen schreef:Even de stoute schoenen aan trekkend doe ik een oproepje, misschien ongepast maar dag het management van EC mij best corrigeren. Voel ik er de behoefte aan om mits er genoeg gegadigden zijn om met een paar mannen en of bistellen een stijlvolle doch overduidelijk foto'sessie te doen waarbij je als man in vol ornaat met trots je gereedschap toont al dan niet met een mooi cockring en verder naturel.
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: je trots laten fotograferen

Bericht door grotejongen »

Eroticcinema Arnhem schreef:Beste Grotejongen,

in de Cinema is fotograferen en mobiel gebruik verboden. :!:
Natuurlijk kunnen foto's die thuis gemaakt zijn, van je eigen trots in vol ornaat, altijd hier op het forum geplaatst worden. :idea: ;)

grotejongen schreef:Even de stoute schoenen aan trekkend doe ik een oproepje, misschien ongepast maar dag het management van EC mij best corrigeren. Voel ik er de behoefte aan om mits er genoeg gegadigden zijn om met een paar mannen en of bistellen een stijlvolle doch overduidelijk foto'sessie te doen waarbij je als man in vol ornaat met trots je gereedschap toont al dan niet met een mooi cockring en verder naturel.
Duidelijk antwoord van het Management, hoe zit het echter met de foto's die destijds gemaakt waren of zijn Ella's record poging. Hoe is dat tot stand gekomen? Graag wat duidelijkheid hierover want het lijkt me dat mijn suggestie/idee slechts een idee is.
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Gebruikersavatar
jelle1977
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 okt 2012 10:02
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: je trots laten fotograferen

Bericht door jelle1977 »

Ik vind het wel een heel geil idee en wil graag meedoen. Je moet er alleen voor waken dat niet iedereen met zijn mobiel gaat rondlopen. Misschien zou het mogelijk zijn om één fotograaf aan te wijzen en dat deze fotograaf uitsluitend op één plek in de cinema foto's maakt (bv de dark room of de gay cinema). Dit zou dan ook duidelijk aangegeven moeten worden en vooraf aangekondigd. Wellicht zou het op die manier bespreekbaar zijn voor EroticCinema???
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2242
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: je trots laten fotograferen

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Ella's GangBang was een georganiseerd evenement van 13u tot 22u.
Door de hele dag heen hadden we toen thema blokken van elk 'n uur.
1 van die blokken was gangbangen met Fotografie/film.
Men moest zich hiervoor inschrijven. Elke gangbang bezoeker was dus vooraf op de hoogte van het fotografie/film gebeuren in dat aangegeven uur.

Fotografie/film/mobiel = op alle gangbare cinema dagen verboden.

Natuurlijk staan wij altijd open voor leuke ideetjes en voorstellen. Die kunnen gemaild worden naar arnhem@eroticcinema.nl

grotejongen schreef:
Eroticcinema Arnhem schreef:
Duidelijk antwoord van het Management, hoe zit het echter met de foto's die destijds gemaakt waren of zijn Ella's record poging. Hoe is dat tot stand gekomen? Graag wat duidelijkheid hierover want het lijkt me dat mijn suggestie/idee slechts een idee is.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten