Zaterdag 10-12 wie komt?

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
30j
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Zaterdag 10-12 wie komt?

Bericht door 30j »

Hallo,

Ik zal a.s. zaterdag voor het eerst naar de cinema gaan en ben eigenlijk op zoek naar een paar goede pikken om te pijpen. Ik ben 30 j, normaal postuur (16 cm, geschoren). Ook ben ik bottom en laat me graag neuken (only safe). Omdat het voor mij 2 uur rijden is, zoek ik alvast vooraf een beetje naar eventuele liefhebbers ;-)
Mocht je het wat lijken, stuur me dan een berichtje. Ik zal er rond 1 a 2 uur zijn.
Hoor graag van jullie.
Geile kusjes.
richardhallo2
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Zaterdag 10-12 wie komt?

Bericht door richardhallo2 »

ik ben er vanmiddag. helemaal naakt met dildo en buttplug. wil geneukt worden en en als het lukt mag je me ook fisten. lekker alles open en bloot. wie weet een geef ik eerst lekker dildoshowtje. hoe van meerdere mannen en vrouwen tegelijk. laat je niet afschrikken als er al iemand met me speelt, kom er lekker bij. Nee heb je, je kun je krijgen. Wel alleen lekker fris en fruitig, maar voor iedereen geldt: NEE is NEE! ben er rond 14.00. laat even weten of je langs komt en waar je zin in hebt.
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten