17/05
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een Transseksueel en zoek een Transseksueel
- Contacteer:
17/05
Komen er nog leuke mannen/ stellen naar de cinema in de middag? Wij leuk kinky stel die houden van plassex (de vrouw laat zich erg laten gaan in de juiste setting met leuke mannen en stellen..... )
Hoop op leuke reacties x Sandra en Rob
Wilde nog ff vermelden bij de juiste klik kan het heel geil worden, in de douche en op de plekken waar je seks mag hebben.
Geen seks garantie!! Nee is dan echt nee.
Liefs van Sandra
Hoop op leuke reacties x Sandra en Rob
Wilde nog ff vermelden bij de juiste klik kan het heel geil worden, in de douche en op de plekken waar je seks mag hebben.
Geen seks garantie!! Nee is dan echt nee.
Liefs van Sandra
Laatst gewijzigd door lekkerkinkystel op 12 mei 2017 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: 17/05
Ik ben van plan om te komen!
Lijkt me wel geil om jullie pissend bezig te zien
Lijkt me wel geil om jullie pissend bezig te zien
- Eroticcinema A'foort
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste Sandra en Rob,
Leuk om te lezen dat jullie onze cinema willen bezoeken.
Voor iedereen even een aandachtspuntje,
watersport
is ALLEEN toegestaan in de douche.
Gelukkig hebben wij hiervoor een prachtige douche met glazen wand.
EroticCinema Amersfoort
Voor iedereen even een aandachtspuntje,

EroticCinema Amersfoort
-
- Contacteer:
Hallo,Eroticcinema A'foort schreef:Beste Sandra en Rob,
Voor iedereen even een aandachtspuntje,watersport
EroticCinema Amersfoort
Uiteraard zullen we als de juiste setting er is, dat doen in de douche. Daar hebben we al eens eerder leuke en spannende ervaringen in gehad. Super die glazen wand. Hebben jullie mooi gemaakt:) Echt ideaal!!
gr Sandra

-
- Contacteer:
Hallo,Eroticcinema A'foort schreef:Beste Sandra en Rob,
Voor iedereen even een aandachtspuntje,watersport
EroticCinema Amersfoort
Uiteraard zullen we als de juiste setting er is, dat doen in de douche. Daar hebben we al eens eerder leuke en spannende ervaringen in gehad. Super die glazen wand. Hebben jullie mooi gemaakt:) Echt ideaal!!
gr Sandra

-
- Contacteer:
Hebben een erg leuke middag gehad. In het begin was het even schrikken toen je bijna niet meer kon lopen van de drukte maar de aanwezige mannen waren netjes.
De gloryholes zijn getest en goed bevonden.. Mrs heeft zich goed kunnen vergrijpen aan wat pikken en heeft nu nog een lach op haar gezicht. Vrees dat we op herhaling moeten nu
De gloryholes zijn getest en goed bevonden.. Mrs heeft zich goed kunnen vergrijpen aan wat pikken en heeft nu nog een lach op haar gezicht. Vrees dat we op herhaling moeten nu

-
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Hoi Sandra en Rob,
Wat een heerlijk, geil stel zijn jullie en wat een mooie vrouw den jij Sandra.
Ik stond nog even na te genieten van de prachtige sessie van Elsje met haar meester. Elsje had me zo juist heerlijk verwend met haar hand, terwijl ik met haar mooie borsten speelde.
Toen kwamen jullie binnen en ik genoot alleen al van je Sandra toen je he uitkleedde, zomerjurkje met helemaal niets eronder, super sexy.
Alleen gekleed in super Klein stringetje ging je met Rob al snel naar de gloryholes meteen met een horde mannen achter jullie aan.
Ook ik besloot te gaan kijken in de hoop heerlijk door Sandra gepijpt en gelikt te worden. Een heerlijk sexspel speelde zich af, Sandra werd geweldig geneukt door Rob, schreeuwde het soms uit van genot en pijpte ondertussen diverse lullen door de gloryholes. Ze had er heel veel plezier in en ook de mannen
.....en ik kan het weten want ze heeft ook mij heerlijk laten klaarkomen....
Daarna even op adem gekomen en nog een poosje bij Elsje en haar meester geweest die in de sling hing, Elsje dus.......
Al snel kreeg ik weer een harde, maar van neuken is het niet meer gekomen. Met haar zachte handen heeft Elsje me nog wel een keer lekker afgetrokken, waarbij ik man zaad over haar borsten spoot.
Ik besloot, na me wat opgefrist te hebben, me aan te kleden. Net was ik aangekleed of ik zag het kinkystelletje richting sling gaan. Ik heb nog staan twijfelen wat te doen omdat ik nog Lang niet uit gekeken was op deze prachtige vrouw. Toch maar vertrokken maar misschien kunnen jullie nog vertellen wat er verder nog zoal gebeurd is.......
Bedankt voor een heerlijke, geile woensdagmiddag en laat even weten wanneer jullie er weer zijn....
Wat een heerlijk, geil stel zijn jullie en wat een mooie vrouw den jij Sandra.
Ik stond nog even na te genieten van de prachtige sessie van Elsje met haar meester. Elsje had me zo juist heerlijk verwend met haar hand, terwijl ik met haar mooie borsten speelde.
Toen kwamen jullie binnen en ik genoot alleen al van je Sandra toen je he uitkleedde, zomerjurkje met helemaal niets eronder, super sexy.
Alleen gekleed in super Klein stringetje ging je met Rob al snel naar de gloryholes meteen met een horde mannen achter jullie aan.
Ook ik besloot te gaan kijken in de hoop heerlijk door Sandra gepijpt en gelikt te worden. Een heerlijk sexspel speelde zich af, Sandra werd geweldig geneukt door Rob, schreeuwde het soms uit van genot en pijpte ondertussen diverse lullen door de gloryholes. Ze had er heel veel plezier in en ook de mannen

Daarna even op adem gekomen en nog een poosje bij Elsje en haar meester geweest die in de sling hing, Elsje dus.......

Ik besloot, na me wat opgefrist te hebben, me aan te kleden. Net was ik aangekleed of ik zag het kinkystelletje richting sling gaan. Ik heb nog staan twijfelen wat te doen omdat ik nog Lang niet uit gekeken was op deze prachtige vrouw. Toch maar vertrokken maar misschien kunnen jullie nog vertellen wat er verder nog zoal gebeurd is.......

Bedankt voor een heerlijke, geile woensdagmiddag en laat even weten wanneer jullie er weer zijn....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast