Stout Stel 5 juli

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Frank198cm
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2009 07:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Stout Stel 5 juli

Bericht door Frank198cm »

Ik had gelezen dat stout stel zou komen vandaag.
Nou ik ben net terug en heb enorm genoten van dit Stel.
Ik was al aanwezig en toen zag ik de slet binnenkomen met haar Meester. Een heerlijk vrouw. Mooi figuur en fantastische blonde haren.
Direct. Moest ze op haar knieën een bekende lul pijpen. Ik dacht laat ik ook maar eens een handje uitsteken.
Haar Meester stuurde haar van lul naar lul. Gelukkig kwam ik ook al snel aan de beurt. Ze nam mij lekker harde lul diep in haar mond zelf tot diep in haaar keel. Ik heb haar hoofd vastgehouden en haar lekker in haar keel geneukt. Tot het slijm er uit kwam.
Daarna naar het bed.
Fantastisch wat een actie en wal een lijf. Op een gegeven moment zat mijn hele vuist in die heerlijk natte slettekut. Ze schokte er van. Te geil. Wat een hoer. En zo nat en glad.
Ook heeft ze nogmaal heerlijk gepijpt.
Als slotstuk lagen we op bed. Een ander lag haar lekker te neuken en ik kroop over haar heen en heb mijn lul zo in haar slettebek gestoken. Zo werd ze in haar kut geneukt en ik neukte haar diep in haar keel. Aan de Meester gevraagd of ik in haar bek mocht klaarkomen. Dat mocht. Mijn sperma midden in haar gekkie gespoten. Volgens mij genoot ze van die vitamines. Alles werd keurig doorgeslikt.
Er is te veel gebeurd om alles te noemen. Anderhalf uur genoten van die Slet.
Grote dank!!! Wat een geile middag.
Haja84
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 dec 2012 21:43
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Stout Stel 5 juli

Bericht door Haja84 »

Ik zat al met mijn paal (nee, geen praat-) klaar toen ze binnen kwamen. En ze had nog maar net haar jas uit toen haar Meester haar aan haar halsband mijn kant op stuurde. “Op je knieën, bek open en pijpen!” Het beloofde weer een geile happening te worden.
Lekker die geile blonde kop van die HOER op en neer laten dansen. De andere heren leek dat ook wel wat, dus die kwamen al dichterbij. Toen haar Meester de hint gaf dat ze hun gang konden gaan (behalve haar kontje dit keer) zat er al gauw iemand achter haar die haar begon te neuken. Ik moest haar daarom er aan herinneren dat ze de opdracht had me te pijpen en dat ze niet daar zat om zelf maar klaar te komen. Ze bleek voor rede vatbaar.
Wat later bij het bed vergat ze het toch weer. Dat was toen iemand haar begon te fisten terwijl ze met een rondje pijpen bezig was. Ging die HOER daar op haar gemak klaar zitten komen. Werd nog gekker toen die man haar op het bed nog eens te grazen nam. Echt een compleet losgeslagen SNOL.
Mooi tafereeltje ook toen een man met een nogal lange lul haar keeltje uittestte. Echt ‘gaggen’. Maar ze herstelde telkens snel.
Mogen we ook het gewone neuken zeker niet vergeten. Tegen het bed en op het bed. “trek je knieën op HOER” wat ze dan ook braaf deed. Ik was even bang dat haar kut door het fisten wat uitgelubberd zou zijn, maar haar Meester had haar voldoende getraind blijkbaar.
Tijd voor een rodeo. Kun je als man tenminste even rustig aan doen en die SNOL het werk laten doen. Ik op mijn rug op het bed en die SNOL bovenop me. Wat ging dat dier te keer. Heren, echt een aanrader. Het is dat ik haar liet stoppen, anders had ze er nu nog op gezeten. En ik had het advies van haar Meester goed onthouden wat haar tepels betreft: Knijpen, trekken en draaien. Gaat uitstekend als ze zo bovenop je zit.
Voor een aantal omstanders was het echt wennen kon je merken. Het komt ook weinig voor dat er een SLET is waar je je helemaal op kunt uitleven. Maar dit is echt een losgeslagen SLET. Een van de heren kon zich ook niet langer inhouden maar ???? Nou gewoon in die SLETTEBEK klaarkomen. Is voor haar een tractatie. Gun haar wel de tijd om je pik nog even te blijven zuigen daarna en gegarandeerd ‘je gaat door het dak’.
Ik herinnerde me nog van vorige keren een heerlijk standje. “Op je buik HOER” en “trek je billen van elkaar als je zo ligt”. Even voorzichtig aan omdat het dit keer niet was van ‘je komt altijd wel in een neukgat terecht’. Moest toch echt haar kut hebben dit keer. Maar het lukte. Dan op haar liggen. “Draai je geile smoel naar je Meester”. Haren opzij en mijn tong in ….. Zo’n HOER mag ook wel eens verwend worden tenslotte.
Aan alles komt een einde, dus ook aan dit feest. Na alle inspanningen is het wel eens moeilijk, maar ik wilde haar toch het toetje niet onthouden. Moest wel even een pijpbeurt van iemand anders onderbreken (sorry daarvoor) maar het was even nodig. Ik was volgens mij wel de enige deze middag waarbij ze vergat om te zeggen “Dank u wel, Mijnheer”. De volgende keer heeft ze dus nog wat goed te maken.
Meester, een HOER om trots op te zijn!!! Bedankt.

PS. In het nieuws iets over een seksrobot. Nou, die kan hier echt niet tegenop.
Gebruikersavatar
bigballs
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 jul 2016 12:10
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Stout Stel 5 juli

Bericht door bigballs »

De deur opende en daar stond de meester en zijn SLET. Een blonde dame met een rode jas en hoge hakken, haar ogen gemaskerd. Ze zag er lekker uit! Ze was nog maar net binnen en begon meteen aan een pik te zuigen, dit deed ze zeer behendig, de man genoot ervan. Ze zat op haar knieën met de pik in haar keel. Andere mannen begonnen met hun handen over het lichaam te gaan en er werd een pik van achter in geschoven. Ze moest al goed nat zijn, de pik gleed er zo in. De meester gaf haar aanwijzingen voor het pijpen; naar links of rechts. Gretig zoog de SLET de grote pikken naar binnen. Daarna werd er op het bed: geneukt, gefist in haar geile kut, gezogen op haar mooie tieten,, op haar lekkere reet geslagen, en nog meer geneukt, geramd, klotsend gevingerd in haar geile hoerekut, gedeep-throat in haar geile keel en slikte de SLET pikken leeg tot er geen druppel meer uitkwam en slikte alles door,....en nog meer geneukt, gepijpt en geslikt…..tot het tijd was om te vertrekken. Prachtig om te zien: hoe haar lichaam schokte, de pikken in haar keel en kut, haar benen wijd, haar kreunen en slik en slobber-geluiden, haar soppende slettekut, haar benen, de rode hakken....

Deze vrouw is een heerlijke SLET! een gruwelijk lekkere geile neuk-, pijp- en slik-SLET !
Aan de meester: bedankt voor het aanbieden van deze SLET.
191M + 19 cm.
Stout Stel
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 dec 2011 10:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stout Stel 5 juli

Bericht door Stout Stel »

Beste Frank198cm, Haja84 en Bigballs,

Wederom mijn dank en waardering voor de schitterende verslagen.

Mijn slet geniet en altijd van om achteraf van mij te horen hoe mannen van haar hebben genoten. Dat maakt haar geil, en het verlangen naar een volgend geil feestje nog heftiger...

Jullie kunnen op een uitnodiging rekenen, om een volgende keer mijn slet weer hard en grondig te gebruiken...........

Tot gauw.

Warme Groet.
Frank198cm
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2009 07:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Stout Stel 5 juli

Bericht door Frank198cm »

Thanks Stout Stel, kan bijna niet wachten :D :D
Gebruikersavatar
bigballs
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 jul 2016 12:10
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Stout Stel 5 juli

Bericht door bigballs »

Bedankt Stout Stel, ik kijk uit naar de uitnodiging.

groeten, Mr. Big Balls
191M + 19 cm.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten