KOEKHAPPEN MET JUICY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KOEKHAPPEN MET JUICY

Bericht door Benno2 »

Als ik binnenloop word ik direct verrast door een zeer spannende scene. Aan het plafond boven het grote bed hangen twee metalen dwarsstangen aan kettingen. Juicy is met haar enkels aan de ene stang vastgeketend en houdt de andere stang met haar handen vast. Een handdoek dient als blinddoek. Zo ligt ze er open en bloot bij, maar dat is niet alles. Leukstebuurman zit geknield naast haar met twee vingers in haar kutje. Hij beweegt heftig op en neer en het vocht spettert in de rondte. Rondom het bed staan een aantal mannen en Ellen, die ik natuurlijk meteen ga zoenen.

Dat Ellen zou komen weet ik al een tijdje. Ik weet alleen nog niet zeker of het zal lukken om er ook te zijn vandaag. Mijn dag is erg vol qua werkafspraken en het zal een uitdaging worden om er een EC-bezoek tussenin te plannen. Net als ik op het punt sta om dat bezoek af te blazen krijg ik een berichtje van Buurman dat ik maar beter toch kan komen... Ik weet dat dat betekent dat hij met Juicy aanwezig zal zijn. En aangezien ik Juicy onweerstaanbaar vind, besluit ik alles op alles te zetten.

Snel kleed ik me uit. Buurman gaat door met Juicy te laten spuiten. Hij wenkt me en leidt mijn vingers in Juicy's kutje. Met zijn eigen vingers onder die van mij doet hij voor welke beweging er gemaakt moet worden. Daarna probeer ik het zelf.... nope, lukt niet. Dus dat laat ik maar aan Buurman over die het volledig beheerst. Ik maak van de gelegenheid gebruik om Juicy uitgebreid te zoenen. De handdoek ligt nog over haar ogen, maar ze weet toch wel dat ik het ben. Terwijl Buurman haar begint te neuken, laat ik mijn pik langs haar armen en daarna haar gezicht gaan. Als hij in de buurt van haar mond komt, likt ze mijn pik en hapt hem naar binnen. Gekmakend lekker wordt ik gepijpt. Juicy hangt nog steeds in de stangen en Buurman leunt op die waar haar voeten aan vast zitten, alsof hij aan de bar hangt terwijl hij neukt. Daarna mag ik het neuken over nemen en dat doe ik gretig. Eerst even haar sappige kutje likken en dan mijn pik erin. Het is al weer een tijdje geleden dat ik het genoegen en genot had om Juicy te neuken. Volgens mijn herinnering was het heerlijk. En ja, dat is het dus ook. Naast ons is Buurman Ellen aan het laten spuiten. Ook laat hij Ellen met haar kutje boven Juicy's gezicht hangen zodat zij haar kan likken. We vormen een kluwen van seksende lichamen.

Eerst leun ik ook op de bar zoals Buurman dat deed, maar dan maakt hij haar los en is er minder afstand tussen onze lijven. Juicy slaat haar benen om mij heen en ik leun voorover om haar te kussen. En ik neuk haar alsof mijn leven er van af hangt... nou ja, bij wijze van spreken dan. Op een gegeven moment moet ik echt even pauzeren om water te drinken. Als ik terugkom is Buurman Juicy aan het neuken. Ellen is een man aan het pijpen en ik grijp mijn kans om me aan haar te vergrijpen. Terwijl ik haar op z'n hondjes neuk, komt Buurman klaar in Juicy, luid schreeuwend: "Fuck, fuck, oh fuck!".
"Volgens mij is hij aan het neuken", zeg ik tegen Ellen.

Later zitten we even uit te rusten op de bank. "We moeten zodirect maar eens gaan douchen", zegt Buurman tegen Juicy.
"Zodirect?", zeg ik terwijl ik Juicy beetpak, "of over 5 minuten?"
"Wil je haar nog even lenen?", zegt Buurman. "Ja heel graag".

Ik leg Juicyy achterover op het bed en kruip over haar heen. Wederom merk ik hoe onweerstaanbaar ik me tot haar aangetrokken voel. Ik wil haar neuken en wel nu! Zo gezegd , zo gedaan. Terwijl ik bezig ben valt het me op dat Juicy linkshandig is... of in elk geval dat ze met haar linkerhand haar clitje stimuleert, terwijl mijn pik in rap tempo op en neer gaat in haar sappige kutje. Ik voel mijn orgasme al aanstormen, maar weet me te beheersen totdat eerst Juicy is klaargekomen. Met Juicy's benen om mij heen geslagen en mijn armen om haar ranke hals ontplof ik vervolgens diep in haar. Tijdens het orgasme trekt het bloed uit mijn hoofd weg richting mijn kruis, waardoor ik even helemaal duizelig ben van genot.

Voor zowel Buurman en Juicy als voor mij zit de tijd erop. Onder de douche laat Buurman Juicy nog een paar maal squirten terwijl zij tegen het raam geplakt staat. "Dit kan Benno niet!", roept hij.
"Ja hoor, wrijf het er maar in", roep ik terug.
En dat doet hij dan ook. Hij wrijft zodanig dat het er nogmaals uitspat.

Net als ik me ga aankleden komt Alexander binnen. Ellen ziet hem wel zitten en nog voordat ik de deur uitga, zijn ze al met elkaar bezig. Ik kus Ellen gedag en geef ook Juicy nog een lekkere zoen en Buurman een ferme hand. "Bedankt voor het uitlenen"
Met een gelukzalige glimlach verlaat ik het pand :D
Laatst gewijzigd door Benno2 op 16 jun 2018 19:04, 4 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Eindelijk weer Juicy neuken

Bericht door xsjuicyxs »

Zo'n dagje voor Koningsdag vinden wij, Buurman en ik, dat wij vandaag alvast onze Koningsdag samen moeten vieren. Zo geven we zomaar een reden voor een feestje. En eigenlijk is er bij ons geen reden nodig, we bouwen gewoon een geil feestje. Vandaag hebben we zin in fun in de EC en dus gaan we op tijd rijden en komen we een kwartier na opening de cinema inlopen.

Het is rustig in de cinema. Nog veel lege kluisjes, maar hier en daar lopen wat mannen in de rondte. Het is een relaxt en gemoedelijk sfeertje. Buurman en ik nemen dan ook eerst even lekker rustig samen plaats in de hetero cinema.
Waar we normaal altijd erg weinig tijd hebben kunnen we nu genieten van bijna twee uur speeltijd.. dus rustig aan.

Maar rustig aan vind ik lastig wanneer ik in mijn lingerie naast een naakte lekkere Buurman zit. We zoenen wat en onze handen tasten elkaar af. Buurman zijn vingers vinden al gauw een weg langs mijn stringetje en hij voelt al hoe lekker nat ik ben wanneer hij zijn vingers in mijn kutje laat glijden.

Inmiddels hoor ik steeds vaker de zoemer van de deur en komen er af en toe wat mannen de cinema binnen. Buurman en ik kunnen lekker onze gang gaan, maar al gauw zijn er een paar mannen die vanaf een afstandje kunnen zien hoe wij steeds geiler in elkaar opgaan. Ik buig voorover om Buurman lekker te pijpen. Zijn eikel glanst van het geile voorvocht en lik het met mijn tong lekker rond zijn hele pik. Buurman vingert mij ondertussen en zo gaan we lekker in elkaar op tot ineens Ellen en D binnenwandelen. We begroeten elkaar, zij nemen plaatst twee rijen achter ons, maar besluiten ook al gauw om ergens anders wat actie op te zoeken of te creëren.

Niet veel later gaan ook wij richting de lockers en zien Ellen daar op het grote matras genieten van een aantal pikken om haar heen. Het is een geil gezicht. Buurman legt mij neer op de bank ernaast en begint me overheerlijk te likken. Zijn tong gaat rond mijn klitje en ik duw zijn hoofd dicht tegen m'n kutje aan. Een lekkerder en intenser gevoel dan dit, zo samen, ken ik niet. Tussendoor kijkend naar de geile actie met Ellen en een groepje mannen om haar heen zorgt voor een siddering door mijn lijf. Dan merk ik op dat Ellen van positie veranderd is en heel geil een pik pijpt terwijl ze ons ook bekijkt. We lachen naar elkaar en ik word nieuwsgierig naar haar!

Dan lijkt de actie op het bed ineens over. Ik lag zojuist nog met mijn ogen dicht te genieten van Buurman zijn fantastisch geile flexibele tong en nu ik mijn ogen open is ineens het matras helemaal leeg. Buurman maakt er gebruik van en legt me op het matras.
Maar dan ineens gebeurt er iets dat ik niet zie aankomen. Hij rolt een ander handdoekje losjes op en drapeert het over mijn hoofd als geïmproviseerde blinddoek. Boven mijn hoofd klinkt een hoop gerammel. Dan voel ik hoe Buurman mijn linkerhand omhoog houdt en deze boeit. Mijn andere hand wil hij ook boeien, maar misschien is het te hoog voor mij zo liggend en deze mag dan ook los blijven. Vervolgens voel ik hoe mijn beide benen omhoog ook vastgemaakt worden aan -wat later blijkt- de stangen boven het grote bed. Ik kan geen kant op, zie niks en wacht op wat komen gaat.

Ik voel hoe er druppels water over mijn borsten gespetterd worden, zo ook over mijn buik en kutje en ik schrik steeds licht van het spatten van de koude druppels. Daarna voel ik Buurman z´n handen over mijn hele lichaam gaan. Zijn warme handen masseren mijn borsten en dwalen al gauw af naar mijn kutje. De aanrakingen voelen zo intens, zo vreselijk geil. Met mijn vrije hand tast ik wat af. Ik voel Buurman zijn been en ben op zoek naar meer. Maar Buurman moet tot drie keer toe mijn hand weer opzij dirigeren en ik mompel dat ik helemaal niets mag!!

Ineens hoor ik Ellen zeggen 'Hey Benno!´. 'En weg is de verrassing' reageert Buurman direct als reactie daarop. Ik denk alleen maar ´Ellen, trek je er niks van aan, ik wist al dat Benno zou komen haha´. Een paar minuten later komt iemand naast mij op het matras zitten. Ik voel een hoofd dichterbij komen en lippen worden zachtjes op de mijne gedrukt. We zoenen, en ik weet dat het Benno is. Samen met Buurman wordt mijn hele lichaam gestreeld, gekust, gelikt. Buurman gebruikt tussendoor zijn heerlijke vingers om me een aantal keer te laten squirten. En dan voel ik andere vingers.. ze vingeren me lekker, maar squirten lukt niet. (Benno.. ben je aan het oefenen misschien?)
Er wordt gezoend en m'n kutje wordt ondertussen goed nat gehouden. Maar ik verlang ook naar een pik! Alsof mijn gedachten gelezen worden voel ik ineens iets boven mijn hoofd licht tegen mijn mond stoten... en nog eens en ik weet dat er een pik vlak boven mijn hoofd is. Ik open mijn mond een beetje en even lijkt het net koekhappen, althans.. zo graag wil ik hem in mijn mond. Maar als je niks ziet en als je vastzit en geen kant op kunt is het nog een uitdaging om te weten hoe je de pik zo snel mogelijk lekker in je mond kunt nemen. Je wilt ook niet zomaar je tanden erin zetten zeg maar hahaha.

Ik voel hoe Benno mij even helpt en hoe zijn eikel tegen mijn lippen aandrukt. Ik open mijn mond wat verder en laat mijn tong het proeven. Met kleine stootjes krijg ik steeds een stukje pik in m'n mond. Buurman neukt mij ondertussen terwijl Benno zijn pik steeds dieper in m'n mond stoot.

Eindelijk mag de handdoek van m'n ogen af en kan ik zien hoe geil ik erbij lig. Aan de stangen, waarvan ik mij nog niet eens bewust was. En wat een geil gezicht om alle mannen eromheen te zien die toekijken hoe Buurman mij neukt. Maar bovenal is het fantastisch om te zien hoe Buurman mij hard neukt en de stangen en kettingen flink meebewegen en het daarbij behorende geluid van gerammel laat horen. Zo geil!!

Buurman stopt en maakt plaats voor Benno. Hij neemt plaats tussen mijn benen en neukt in het fijne ritme zoals Buurman dat deed net zo lekker door. Ik heb er een fantastisch uitzicht op. Al gauw krijg ik een nog veel beter uitzicht. Ellen gaat met haar natte kutje lekker boven mijn gezicht zitten en ik lik haar lekkere natte zoete kut. Ze verontschuldigt zich even voor de glijmiddel dat ik zou kunnen proeven. Maar lieve Ellen, ik proef vooral een zoet kutje dat even daarvoor nog gesquirt moet hebben, zo smaakt het. Ik lik haar klit en duw mijn vingers in haar kut. Benno neukt me, een fijne en geile combi.
Ellen gaat daarna naast mij verder met de andere heren en links van mij komt Buurman zijn geile pik weer in beeld. Ik pijp hem en voel hoe hij hem lekker in m'n mond duwt terwijl Benno inmiddels van neuken naar likken is overgegaan.

De staven waaraan ik vast zit begonnen ietwat te knellen bij m'n enkels en het voelt dan ook bevrijdend nu Buurman mij weer losmaakt. Hij dirigeert me gelijk op m'n knieën zodat hij mij lekker stevig doggystyle kan neuken. En terwijl hij heerlijk hard tekeer gaat pijp ik een pik voor mij. Ellen verwent ondertussen met haar handen en vingers mijn klitje. Wat is dit toch superlekker. Deze dame weet precies wat een andere vrouw wil voelen op zo'n geweldig moment. Buurman neukt mij lekker hard en ik merk aan hem dat hij zijn laatste energie geeft. Hij stoot in een flink tempo door en komt dan kreunend klaar.

Even uitrusten op de bank, gezellig kletsen en wat drinken. Zo'n fijne en gezellige plek. Buurman oppert dat we zo lekker gaan douchen, maar als ik op de klok kijk zie ik dat ik nog wel tien minuutjes over heb. Benno zegt op hete kolen te zitten, maar ja.. hij is er nu toch, dus die tien minuutjes.... Hij vraagt netjes op hij mij nog even mag ´lenen´.. Buurman zegt dat ik dat nu weer zelf mag beslissen gezien ik mijn onderdanige collar net hiervoor heb afgedaan. Benno begint mij al te strelen en we zoenen. Benno legt mij neer op het matras en neukt me dan flink. Ik sla mijn benen en armen om hem heen en kan daarna niet anders dan ook nog even mijn eigen klitje stimuleren. M'n vingers draaien in hoog tempo over m'n harde klit. Ik houd Buurman z'n hand stevig vast terwijl zijn andere hand heerlijk over mijn tepel streelt. Dat vind ik altijd zo vreselijk lekker. In no time is daar mijn hoogtepunt, een hele geile warme golf gaat door mijn lichaam en ik kreun van genot. Benno's kreten volgen niet veel later wanneer ook hij in hoog tempo neukend lekker klaarkomt.

Ik krijg er geen genoeg van vandaag. Samen met Buurman douchen is een lekker toetje. Zijn vingers in mijn kutje, daar krijg ik sowieso geen genoeg van. Onder de douche weet hij mij ook binnen een paar tellen nog eens overheerlijk te laten squirten en voel ik de warme geile sappen langs mijn benen richting doucheputje lopen. We zepen elkaar lekker in, even ontspannen. We kleden ons aan, zeggen iedereen gedag en verlaten de cinema weer met een fijn, relaxed en voldaan gevoel.
Ellen
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Koekhappen

Bericht door Ellen »

Wat ben jij lekker en lief juicy.
Die setjes staan je geweldig.
Ondanks dat ik bang was om je pijn (je haar onder mijn knieen) te doen heb ik van je genoten. Het begint allemaal steeds leuker te worden.

Jullie show was geil om te zien

En buurman bedankt weer voor de vingers

X Ellen
Gewoonlekker72
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Gewoonlekker72 »

Buurman Benno juicy ellen wordt nog geil van die heerlijke show en ben nieuw maar had graag juicy eens heerlijk willen likken maar ja zal wel een droom blijven :D :D he toppertje fijne dag grtjs d
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Niet zo verlegen, Gewoonlekker72, er zijn altijd gelegenheden waarbij je mee mag/kunt doen.
Dromen worden werkelijkheid in EC ;)
Gr
Benno
Gewoonlekker72
Contacteer:

Ha ha thanks Benno zal je raad proberen op te volgen acrobatiek kon ook het kopje van dit beeldverslag wezen met alle respect bedoeld hoor ook naar de andren :D
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ik had eerst een andere titel, maar toen ik het verslag van Juicy zelf las, vond ik dat "koekhappen" zo grappig, dat ik de titel heb aangepast.
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Koekhappen met Juicy

Bericht door xsjuicyxs »

@Ellen, dankjewel!! :) Ik vind jou superstoer, lief en ook nog eens zalig mmmm haha. Idd.. Het wordt allemaal steeds leuker!

@Gewoonlekker72, komt vast goed! Je hebt in ieder geval al een goede indruk van hoe geil het er aantoe kan gaan in de EC!! Leuk dat je ook zo genoten hebt...

@Benno, wees blij dat het beeldspraak was en ik niet echt ineens aan het happen was hahaha.. Evengoed leuk om ook jouw versie weer te lezen en te beleven!
Gewoonlekker72
Contacteer:

@juicy heb ik zeker gezien hoe geil maar ook zeker hoe er met respect met elkaar wordt omgegaan even een vraag aan een ieder en als ik alle verslagen van de meeste terug lees ben ik na een week al verslaafd :lol: ik wens een ieder nog een fijne koningsdag avond en@juicy je heb me gerust gesteld gaat zeker goed komen grtjs d
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

xsjuicyxs schreef:@Benno, wees blij dat het beeldspraak was en ik niet echt ineens aan het happen was hahaha.. Evengoed leuk om ook jouw versie weer te lezen en te beleven!

Zo lekker als jij hapt, mag je altijd happen, Juicy.
Een ander populair spelletje met Koningsdag (behalve koekhappen) is zaklopen... dat lijkt me dan weer minder :shock:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten