Gangbang Princess vrijdag 22 juni

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Gangbang Princess vrijdag 22 juni

Bericht door Mr_Flames »

Heren,

Zet maar vast in je agenda! vrijdag 22 juni rond 14:00 uur komt Princess weer naar de EC voor een GANGBANG!
Na het mega succes van de vorige keer verwachten wij nu nog meer pikken en nog meer zaad!

Begin alvast maar met sparen van zaad! Want Princess zal gulzig zijn!

Aantal spelregels:
Mannen zijn naakt, schoon gewassen en zorgen dat ze een handdoekje en condooms mee hebben.
Mannen zijn glad geschoren!!
Laatst gewijzigd door Mr_Flames op 18 jun 2018 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
Gebruikersavatar
FirstTimer
Berichten: 205
Lid geworden op: 06 sep 2016 21:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Gangbang Princess vrijdag 22 juni

Bericht door FirstTimer »

Vorige keer gemist, blij dat jullie nog eens langs komen! :D
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang Princess vrijdag 22 juni

Bericht door Mr_Flames »

Goed dat je er nu wel bij bent dan!
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
Mick1900
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2018 07:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Gangbang Princess vrijdag 22 juni

Bericht door Mick1900 »

Hi Mr Flames and Princess, klinkt goed allemaal....
Zijn de plannen niet gewijzigd, en zijn jullie om 14.00 in Hilversum?
If so, dan kunnen we er mooi tegenaan op deze gure middag. Ik ben er in ieder geval klaar voor.
Gebruikersavatar
FirstTimer
Berichten: 205
Lid geworden op: 06 sep 2016 21:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Gangbang Princess vrijdag 22 juni

Bericht door FirstTimer »

Helaas geen mr flames of princess aanwezig maar het was sowieso gezellig met de transen :D
Davedevries
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 jun 2017 21:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang Princess vrijdag 22 juni

Bericht door Davedevries »

Wát een belevenis zeg! Na een uitnodiging van Mr_Flames had ik veel zin in de vrijdagmiddag. Door een uitgelopen afspraak was ik iets te laat, maar bij aankomst bleek het mee te vallen. Toen ik beneden kwam was Mr_Flames de mannen net 2 aan 2 aan het oplijnen zodat Princess de mannen per 2 met haar mond kon verwelkomen. Ik stelde me kort voor aan de meester van die duidelijk herkenbaar was en heb snel een locker gezocht. Ondertussen haalde Mr Flames Princess op uit de hetero cinema. Geblinkdoekt kwam ze binnen. En wat zag ik: benen die tot in de hemel leken te lopen, zo lang. Meestal val ik niet op lange vrouwen, maar dit was een plaatje zeg. Zoals gezegd hele mooie lange slanke benen. Slank lijf en een mooie kop met halflang blond haar er op. Een heerlijke verschijning!

Princess ging op haar knieën zitten en werd bevolen de mannen één voor een welkom te heten en kort te pijpen. Na iedere 2 pikken vroeg ze of ze die later zou mogen neuken. Dat mocht van haar meester. Op een gegeven moment, toen iedereen welkom was geheten was er één bezoeker die mocht gaan liggen en werd Princess uitgenodigd op zijn pik te gaan zitten. Dat ging nog best moeilijk met een blinddoek op en een pik die van de spanning snel slap werd. Gelukkig waren er meerdere mannen beschikbaar. Dus Princess werd snel weer gevuld. Ondertussen had ze steeds 2 pikken in haar handen en 1 in haar mond. En als ze dat niet had dan herinnerde de meester van Princess haar er wel aan dat dat was wat hij van haar verwachtte.

Op een gegeven moment zijn we naar de darkroom gegaan waar de blinddoek af mocht. Zodoende zag Princess het t-shirt dat haar meester aan had met de tekst :" Mr_Flames Princess Gangbang" of iets dergelijks. Princess vond het prachtig! En terecht. Maar lang kon ze hier niet van genieten want ze moest op het bed natuurlijk en de eerste man die een condoom om had stond al klaar om haar te neuken. Ze genoot er zichtbaar van en bleef terwijl ze geneukt werd ook altijd pijpen en trekken aan alle pikken om haar heen. De mannen wisselden elkaar goed af zodat Princess lekker doorgewerkt werd. Ze kwam een aantal keer lekker klaar maar de mannen hielden het nog droog. Op een gegeven moment vroeg één van de mannen of hij in haar mond klaar mocht komen. Dat mocht van de meester en van Princess en het zaad stroomde dan ook niet lang daarna over haar tong. Een aantal mannen kwam ook klaar over haar tong en borsten en zelf kwam Princess ook klaar. Toen op zijn hondjes. Doordar Princess nogal lang is moest ik moeite doen om mijn pik 'op hoogte' te brengen en Princess moest flink door haar knieën...maar wat was dat lekker. Ik merkte dat ze het lekker vond om mijn ballen stevig te voelen kletsen dus stootte graag lekker diep en hard door. Ze kreunde dat het een lieve lust was. Nadat nog een aantal andere mannen haar op haar knieën van achteren geneukt hadden was het tijd voor een masturbatieshowtje in de gynaecologenstoel. Dat deed ze lekker! Ze kwam wéér klaar en mocht daarna op haar knieën gaan zitten om van iedereen zijn zaad te ontvangen. Mr_flames was de eerste en deed voor wat er van ons verwacht werd. Lading na lading kreeg Princess te verwerken en ze genoot er zichtbaar van. Trots was ik dat ze me bedankte toen ik klaarkwam. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt.. Lekker hoor Princess!
Nadat alle mannen waren klaargekomen moest ik helaas weg, net als een aantal andere mannen. Princess ging zich douchen en opfrissen en toen ik mijn kleren aanhad meldde Mr_flames dat ze besloten hadden het hierbij te laten en dat er geen tweede ronde zou komen. Princess was tevreden en het was goed zo. Ik bedankte Princess en haar meester en ging snel op zoek naar mijn auto voor mijn volgende afspraak. Princes en Mr_Flames bedankt voor de geile middag en tot een volgende keer. Wat mij betreft is het zeker voor herhaling vatbaar!

Groeten,
Dave :D
Iwantcandy24seven
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 feb 2018 11:02
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang Princess vrijdag 22 juni

Bericht door Iwantcandy24seven »

Afgelopen vrijdag ben ik door mijn meester Mr_Flames opnieuw getrakteerd op een heerlijke geile gangbang! Ik had al gehoord dat de heren samen in een kikgroepje contact hadden en dat er een verassing voor me zou zijn. Bij aankomst kreeg ik van de dame achter de kassa een doosje met daarin een sexy netpakje, nice!! Snel mij omgekleed in een van de bioscoophokjes die in de winkel aanwezig zijn en mijn plugje in gedaan. Daarna werd ik door mijn meester mee naar beneden genomen en net voor we naar binnen gingen heeft hij mij een blinddoek om gedaan, super spannend! Binnen gaf dat nog wel een extra moeilijkheid, door mijn lengte met heels moet ik voor alle lage balken een beetje bukken. Ik ben eerst naar de hetero cinema begeleid waar ik even kon zitten terwijl Mr_Flames de heren instructies gaf. Daarna werd ik opgehaald en mocht ik kennismaken met alle heren door hun heerlijke pikken te voelen. Natuurlijk vroeg ik voor alle pikken netjes aan mijn meester of ik ze straks mocht neuken en daar kreeg ik toestemming voor.
Snel werd er een matje voor me gehaald zodat ik op mijn knieën kon zitten voor de heren en ze allemaal lekker kon pijpen en trekken. Zonder zicht was het wel wat lastiger om in te schatten of mijn pijpen in de smaakk viel, gelukkig werd ik goed aangemoedigd! Ondertussen voelde ik al heerlijk handen over mijn lijf en kutje gaan en dat maakte mij alleen nog maar geiler!
Nadat ik mijn rondje had afgemaakt vroeg mijn meester wat ik wilde en ik kon alleen nog maar denken aan hoe graag ik door al die pikken geneukt wilde worden en dat riep ik dus ook. Door mijn blinddoek was het nog lastig om dit goed voor elkaar te krijgen en ik denk dat mijn plugje ook niet mee hielp voor de toegankelijkheid. Ik werd mee genomen naar het grote matras en daar haalde mijn meester de blinddoek weg. Ik mocht alleen hem aan kijken en daarna naar zijn shirt kijken. Wat een verassing! op het shirt stond Princess_86 Gangbang team, ontzettend leuk dat hij zoveel moeite voor mij heeft gedaan. Daarna vroeg hij of ik geneukt wilde worden en toen ik zei dat ik dat heel graag wilde duwde hij me achterover op t matras en gaf alle heren die om ons heen stonden een Go. Dat hoefde niet nog een keer gezegd te worden! Al snel vulde de eerste pik mijn kutje heerlijk op en verzamelde om mij heen meerdere heren zodat ik 2 pikken had om te zuigen en mijn handen continue gevuld waren. In tegenstelling tot mijn eerste gb, waar het zaad al snel rijkelijk in mn mondje werd gespoten, hielden de heren deze keer hun drang om te komen op en moest ik wat meer geduld hebbben. Door al die pikken rond mijn hoofd had ik er geen idee meer van wie mij aan het neuken was, alleen dat het heerlijk was en ik keer op keer klaar kwam! Soms werd ik stevig bij mijn borsten vast gehouden terwijl er hard in me werd gestoten, geil!!! En de momenten dat het wat rustiger werd moedigde ik de heren aan om me toch vooral hard te neuken, want dan geniet ik het meeste.
Na een tijdje stelde Mr_Flames voor om in doggy positie te gaan zitten. Een houding die niet per se het makkelijkste is met mijn lange benen maar gelukkig konden een aantal mannen mij toch goed bereiken om mij stevig te neuken. en ook nu weer met een paar heerlijke pikken voor me om te pijpen. Ik werd door mijn meester van het bed af geholpen en in de gyneacologenstoel geplaatst, hij sprak me streng toe (dat heb ik soms nodig) en daarna liet hij me met mezelf spelen terwijl alle heren naar mij stonden te kijken. Ontzettend geil gezicht en het duurde dan ook niet lang voor ik opnieuw heftig klaar kwam. Ook nu weer kregen de heren nog een keer de kans om mij te neuken terwijl ik met de pikken aan weerszijde van de stoel speelde. Toen werd ik meegenomen naar de gang waar het wat minder warm was en ging ik op mijn knieen klaar zitten. Mn meester haalde nu ook zijn heerlijke pik tevoorschijn om aan de heren te laten zien wat de bedoeling was. Al snel spoot hij zijn geile zaad over mijn gezicht en in mn open mond. Daarna waren alle andere aanwezigen aan de beurt en er was niet veel meer voor nodig om ze allemaal over mij heen te laten spuiten. Glimmend van het zaad werd ik naar de douche begeleid waar ik me kon opfrissen. Inmiddels waren er nog meer mannen binnen gekomen en was het een behoorlijke drukte. Eerst waren we van plan om nog een 2e ronde te doen, maar met zoveel mannen vond ik het wel erg overweldigend worden en na 1,5 uur non-stop geneukt te zijn was het eigenlijk ook wel mooi geweest. Ik ben lekker gaan douchen terwijl Mr_Flames de heren bedankte voor hun aanwezigheid.
Inmiddels is het alweer maandag en ben ik helemaal bijgekomen van dit fijne avontuur. Heren, allemaal bedankt dat jullie er waren! Ook ontzettend leuk om bekende gezichten te zien van de eerste keer!!!! Ik hoop dat je net zo genoten hebt als ik en dat je ook je ervaring met mij wilt delen door hier een verslag te schrijven.
Meester, enorm bedankt voor het organiseren van deze heerlijke dag!!!!
Gebruikersavatar
Hetedonder21
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 sep 2016 18:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Gangbang Princess vrijdag 22 juni

Bericht door Hetedonder21 »

Leuk geschreven volgende keer zal ik erbij zijn om je goed hard en diep te pakken
En een sappig verhaaltje te schrijven ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten