Anonimiteit? (FtM)

Berichten en verhalen m.b.t. De gloryholes Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Poutine
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Anonimiteit? (FtM)

Bericht door Poutine »

Ik ben al een tijdje op zoek naar gloryholes, maar ik vroeg me af: zijn deze bij de cinema ook daadwerkelijk anoniem? Foto's die ik zie lijkt het erop dat de gloryholes eindigen op een open ruimte waar iedereen binnen kan en dat je zo kunt zien wie er aan de andere kant zit... voor mijn doen (kwa geslacht) voelt dat niet echt comfortabel. Zijn er toevallig ook gewoon gesloten hokjes met holes? :?
billetjes
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Anonimiteit? (FtM)

Bericht door billetjes »

Ja hoor... en sommige hokjes hebben onderling holes om anoniem doorheen te geilen.

heerlijk!

Arnold
Chanty
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Anonimiteit? (FtM)

Bericht door Chanty »

Hoi Poutine,

De hokjes zijn niet echt anoniem, iedereen kan je sowieso zien als je er in gaat verder zijn ze afgesloten met gordijnen waar regelmatig doorheen gekeken wordt door de andere bezoekers.
Verder zitten er in de hokjes ook ramen waar doorheen gekeken kan worden en door de meerdere holes in de hokjes kan ook daar door naar binnen gekeken worden, echt anoniem is het dus niet.
Maar voor wat betreft je geslacht hoef je nergens over in te zitten hoor.... Alle geslachten komen er en zijn er meer dan welkom, dat is het fijne aan de cinema, de bezoekers daar zijn allemaal openminded, alles kan en mag (tot op zekere hoogte natuurlijk) maar niets moet en NEE is altijd NEE.
Kom anders de tweede dinsdag van de maand naar de tv/ts dag, altijd een geilzellige dag met relaxte sfeer....
Hoop dat je wat aan deze reactie hebt en wellicht tot ziens in de cinema....Gewoon gaan...

Groetjes,
Chanty xx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten