Vrijdagmiddag 9 dec slaaf beschikbaar

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
lust slaaf
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2010 22:06
Contacteer:

Vrijdagmiddag 9 dec slaaf beschikbaar

Bericht door lust slaaf »

Deze slaaf is vrijdagmiddag 9 december volledig naakt en geboeid en met halsband beschikbaar voor een man, vrouw of stel. Geef me opdracht om mij zelf helemaal uit te kleden en alle kleding in een kluisje te stoppen, handboeien, voetboeien en halsband om te doen mij volledig naakt aan u te presenteren. Bindt mij vast aan het kruis in de darkroom en laat iedereen die dat wil gebruik van mijn geile slavenlichaam maken. Laat mij mijzelf voor het aanwezige publiek masturberen en alleen als u daarvoor toestemming geeft mag ik klaarkomen en mijn slavenzaad schaamteloos voor het aanwezige publiek uit mijn geile paal spuiten.

Welke meester, meesteres of dominant stel heeft zin om deze slaaf te onderwerpen vrijdagmiddag?

Reacties graag sturen naar email adres: slaaf_hans@hotmail.com

Graag tot vrijdagmiddag!
gewillig
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2011 11:53
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag 9 dec slaaf beschikbaar

Bericht door gewillig »

mmmm.. jummie ! Heb ik wel zin in.
Zijn er al meer mensen die hier op af komen ?
lust slaaf
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2010 22:06
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag 9 dec slaaf beschikbaar

Bericht door lust slaaf »

Nou, geen probleem wat mij betreft. Ik denk dat ik er tussen half twee en twee uur ben. Wat spreken we af?

By the way: ik ben niet neukbaar. Dus je zult het met de rest van mijn lichaam moeten doen.
chance22
Berichten: 413
Lid geworden op: 16 mar 2009 17:07
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag 9 dec slaaf beschikbaar

Bericht door chance22 »

wel graag even opruimen he als je voor het publiek gespoten hebt, anders wordt het zo'n
glijbaan.......

groetjes
EroticCinemaTeam
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2008 11:09
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag 9 dec slaaf beschikbaar

Bericht door EroticCinemaTeam »

Biman 38,

Ik heb jou andere bericht al verwijderd, en bij het eerst volgende bericht waar zo onbehoorlijk in geschreven wordt, verwijder ik direct jou profiel van dit forum.

Als je de ongeregeldheden in een van onze ruimtes ziet gebeuren meld je het aan één van onze medewerkers!!!


Geen vriendelijke Groeten,

Het EroticCinema Team.
lust slaaf
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2010 22:06
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag 9 dec slaaf beschikbaar

Bericht door lust slaaf »

Ik wil even reageren op de reactie van het erotica team. Nog voordat de reactie van biman is verwijderd heb ik deze kunnen lezen en mijn mening is dat die niet beledigend was, misschien wel confronterend, maar dat is de andere reactie van die meesteres ook.
Wordt hier met twee maten gemeten? Ik vind van wel.
Een meesteres (nou ja, iemand die zich zo noemt in ieder geval) mag blijkbaar wel, zonder iemand te kennen of gezien te hebben, een oordeel over iemand vellen maar een ander mag dat niet, terwijl deze wel uit ervaring spreekt?
Het komt op mij over als het in bescherming nemen van iemand die commercieel belangrijk is voor het erotica team.
Misschien willen jullie de volgende keer iemand die ongevraagd oordeelt over een andere deelnemer, zoals die zogenaamde meesteres, ook corrigeren?

B.v.d.

Slaaf hans
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Volenlekker en 9 gasten