uitgebreid verslag van een geile zaterdagmiddag

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sabbirah
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2011 22:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

uitgebreid verslag van een geile zaterdagmiddag

Bericht door sabbirah »

ik had al eerder een kleine bijdrage op het forum geplaatst over mijn geile belevenissen van zaterdag 17 dec in Amersfoort, nu heb ik er een verhaal van geschreven.
Veel leesplezier en tot ziens in Amersfoort!

groetjes
sabbirah

********************************************************************************
Dit weekend met Meesteres Xanja stond al een aantal weken gepland in mijn agenda om voor haar vrij te houden en vandaag is het dan zover dat ik aan het eind van de ochtend in de trein stap en rond 13 uur op het station wordt verwacht, vanwaar we verder zullen gaan. Geen idee of dat het eindstation van de reis is, of dat we in deze plaats zullen blijven en ook van Meesteres hoor ik niet meer dan het hoognodige per mail, zoals een aantal spullen die ik mee zal moeten nemen. Toch nog best gespannen stap ik dan ook op het afgesproken tijdstip het perron op en als ik Meesteres heb begroet en we naar buiten lopen, laat ze nog niet veel méér los dan dat we in ieder geval hier zullen blijven. Het enige dat wat ze mij verder nog verteld is een paar straatnamen waar we heen zullen gaan, waarna ik ze een groot bord op het stationsplein kan opzoeken, de route om te lopen bepalen en die ook in m’n hoofd proberen te prenten.

Eenmaal dichter en dichter bij het eerste adres voel ik de kriebels in mijn buik van de spanning over wat er zal gaan komen, toenemen en als we de hoek om zijn zie ik 2 uithangborden die beide een mogelijkheid kunnen zijn. Het ene is van een overnachtingsmogelijkheid, het andere een erotiekshop en op het moment dat Meesteres aangeeft de straat over te steken, weet ik wat het doel voor nu is, de erotiekshop. Op de borden bij de ingang zie ik legio aan mogelijkheden en een aantal daarvan prikkelen mij direct zo dat ik voel dat de kriebels in mijn buik toe beginnen te nemen, maar ook mijn geilheid en daarmee tegelijkertijd de vochtigheid van mijn kut.

In de zaak laat Meesteres mij bij de deur wachten, waarna ze zelf bij de balie datgene regelt wat ze wil regelen en dat geeft mij de gelegenheid om de mogelijkheden die ik gezien had, rustig te overdenken, want zo is er hier een darkroom, maar ook gloryholes, zijn er gay cinema’s maar ook privé-cabines en door het op een rijtje zetten van alles wat ik zou kunnen verwachten, merk ik dat ik rustiger wordt. Tenslotte zal Meesteres mij niets laten doen zonder dat ze daar zelf bij zal zijn en ook die gedachte maakt dat ik me steeds meer op mijn gemak voel. Als Meesteres haar zaken heeft geregeld, mag ik meelopen voor een rondje door de winkel en na een aantal aankopen, waaronder een paar mooie rode kousen voor mij, gaan onze tassen achter de balie, klinkt er een zoemer en door een deur gaat Meesteres mij voor, een schaars verlichte gang in.

Het duurt even voor mijn ogen gewend zijn aan het weinige licht maar daarna zie ik meerdere kamers, aan het eind van de gang is een grotere ruimte met daarin een groot bed en aan aantal banken en in een hoek zie ik nog een gyneacologenstoel staan en een wandje met lockers. In de schemering zie ik ook een aantal personen, maar helemaal duidelijk zijn ze niet en om eerlijk te zijn hebben zij op dat moment ook niet mijn belangstelling. Veel meer ben ik gespitst op hetgeen Meesteres van mij verwacht en na een korte uitleg en het wegbergen van de persoonlijke spullen, blijkt dat ze mij vandaag kennis wil laten maken met een gloryhole en terwijl ze het mij uitlegt krijg ik een aantal condooms die ik moet/kan gebruiken.

In de kamer met de ‘holes’ is het niet heel erg druk, er staan 2 mannen door de ramen te kijken naar de verschillende films die hier draaien, maar na een blik in de hokjes zelf, is er niet 1 die zijn lul door één van de gaten steekt. Toch nog wat onwennig sta ik half en half in de deuropening van de kamer, net achter het gordijn dat de ruimte afschermt van de gang en als er een man naar ons toe komt lopen denk ik eerst dat hij langs mij heen de kamer wil verlaten en wil al een stapje aan de kant doen, als hij aan Meesteres vraagt of hij mij mag betasten. Na haar toestemming voel ik zijn handen over mijn shirt mijn borsten strelen en waar ze ineens vandaan komen weet ik niet, maar het duurt niet heel lang voor ik nog een paar handen op mijn rug voel die het shirt uit mijn broek halen, handen die over mijn rug omhoog gaan en mijn bh loshaken, voor ze naar voren komen en ik ineens met ontbloot bovenlijf sta en nu de handen op mijn naakte vel voel. Nog meer handen voel ik (of zijn het dezelfde?) die al bezig zijn mijn broekriem los te maken en omdat ik er niet helemaal zeker van ben wat nu precies de bedoeling is van Meesteres, vraag ik het haar en ze knikt om aan te geven dat het nog steeds naar haar wens gaat. Het duurt dan ook niet lang meer voor ook mijn broek los is en met string en al over mijn benen naar beneden wordt gestroopt om op mijn knieën te blijven hangen.

Ineens blijkt er rechts van mij ook een man te staan die mijn hand naar zijn kruis dirigeert en om te laten voelen en hem te betasten, in eerste instantie is dat nog over zijn spijkerbroek, maar die gaat rap naar beneden en dan heb ik zijn ballen in mijn hand terwijl ik ook nog steeds handen over mijn borsten voel strelen. Helemaal alles mee krijgen lukt me niet meer want aan alle kanten voel ik handen mijn lijf betasten, vingers in mijn kut verdwijnen en aan mijn lippen voelen, hoor ik ook vaag de opmerkingen over mijn geilheid en natte kut, maar geen van allen klinken ze negatief eerder hoor ik er tevredenheid in. De man naast me (achteraf hoor ik dat hij B heet) lijkt een beetje de leiding te nemen en ik voel zijn hand op mijn schouder die me op mijn hurken dwingt om zijn ballen te likken. Een klusje dat ik met overgave doe en aan zijn reacties en geluiden te horen lijkt hij het ook te waarderen en ondertussen blijf ik maar verschillende handen en vingers over en door mijn kut en kutlippen voelen en ik merk dat ik er bijna met de minuut geiler en geiler van wordt.

B geniet niet alleen zelf van mijn mond, tong en lippen op zijn ballen, maar laat ook de eerste bezoeker die het ‘startsein’ gaf, aan zijn trekken komen door mij op te dragen zijn lul af te trekken en later, als er een condoom om heen is gegaan, te pijpen, ook al zo’n heerlijk klusje. Tijdens het pijpen voel ik een hand op mijn achterhoofd die me dwingt om hem helemaal diep in mijn keel te nemen en hij blijft me vasthouden tot mijn spieren beginnen te protesteren en tranen over mijn wangen lopen. Heel even krijg ik de tijd om te slikken en adem te halen maar dan ga ik lekker verder met het afwisselend pijpen en zuigen op ballen. En terwijl ik aan het likken en zuigen ben, hoor ik boven mij dat er een paar vingers die even door mijn kut roerden, nu in de mond van B worden gestoken om hem mij te laten proeven. Het is allemaal supergeil en ik heb geen enkel idee meer van de tijd of wat of wie ik nu voel strelen over mijn lijf of welke vingers ik nu voel, het enige waar ik aan denk is het genieten dat ik doe. Achteraf begreep ik dat mijn aanwezigheid voor de nodige belangstelling zorgde en er een kleine opstopping op de gang ontstond.

De lul die ik aan het pijpen ben is lekker en uit de geluiden om me heen maak ik op dat de man op het punt van klaarkomen staat, dus doe ik extra mijn best om te zorgen dat het mijn mond is die zorgt voor de ontlading en inderdaad spuit hij niet veel later het condoom vol en geniet ik van het gevoel dat dat geeft in mijn mond, waarna ik weer verder ga met de ballen van B, die op na verloop van tijd mij weer vanuit hurkstand overeind trekt, een klein apparaatje uit zijn broekzak pakt, het aanzet en op mijn klit drukt. Het is een minivibrator die opgeladen kan worden door het via usb op de computer aan te sluiten en het trillen dat dit apparaatje doet maakt me zo mogelijk nog geiler en ik zoek steun met mijn hand tegen de muur achter me en doe mijn knieën zo ver mogelijk uit elkaar om optimaal te kunnen genieten van de massage van mijn klit. Als B mijn hand pakt, mij de vibrator geeft en mijn hand naar mijn kut brengt, voel ik zelf hoe geil en nat ik ben, mijn hand is binnen de kortste keren kletsnat en het kost me moeite om de vibrator goed vast en op de goede plek te houden, al kan het ook komen omdat ik hem omgekeerd vast heb. Na het omdraaien van de vibrator door B voel ik al snel dat door de trillingen mijn orgasme niet lang meer kan duren en onder aanmoediging van de heren om me vooral te laten gaan als de geile slet die ik ben, me niet in te houden, kom ik voor mijn doen vrij luidruchtig klaar en ben echt even tijd nodig om bij te komen.

Heel lang krijg ik die tijd echter niet want voor ik er erg in heb pakt B mij op door zijn armen om mijn middel te slaan en zo draagt hij me naar het grote bed, verderop in de hal, waar ik snel mijn laarzen en broek uit doe zodat ik nu helemaal naakt ben. Er wordt gezorgd voor een handdoek onder mijn billen, B legt me languit achterover op het bed, spreid mijn benen en begint rustig te beffen. Een heerlijk gevoel, ondanks dat ik net klaar ben gekomen en ik dan anders bijna niets kan verdragen aan mijn kut en klit, en misschien wel omdat ik zo enorm geil ben, maar nu geniet ik alleen maar. Hoe lang hij me beft weet ik niet, heb ook niet gemerkt dat hij gestopt was, maar als ik merk dat hij op zijn knieën boven mijn hoofd op het bed zit, weet ik dat de mond die nu mijn kut beft van een ander is en op een gegeven moment hoor ik van B dat nu al de 5e man aan de beurt is om mij te verwennen, maar om eerlijk te zijn interesseert het me niet hoeveel man nu mijn geil hebben geproefd en op mijn kut hebben gezogen, het enige dat telt is het genot dat het mij geeft en daarbij een geil gevoel dat mijn aanwezigheid in de smaak blijkt te vallen.

De enige andere dame in het gezelschap wordt nu over mijn heen gedirigeerd in ‘69’ en krijgt opdracht mij te beffen terwijl voor mij hetzelfde geldt. Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen en geniet van de aanblik die deze houding geeft, ze smaakt echt heerlijk al kom ik wat moeilijk bij haar lippen en kut, maar met hulp van de handen van B onder mijn hoofd kan ik er wel goed bij. Mijn neus, kin en mond zijn intussen lekker nat van haar en als B mijn gezicht dan nog verder naar haar toe drukt en ik dus mijn tong diep naar binnen kan stoppen en tegelijkertijd met mijn mond op haar lippen zuig, hoor ik aan haar dat zij ook geniet.

Intussen hebben ook meerderen al aan mijn beide tepels gezogen, maar nu voel ik aan mijn linkertepel dat er flink in wordt geknepen en nu weet ik dat Meesteres dat ook goed en hard kan, maar nu wordt het wel wat pijnlijk. Toch durf ik het niet aan om te reageren en de hand weg te duwen, voor hetzelfde is het inderdaad de hand van Meesteres en die kan ik niet maken om af te weren. Maar het is een ander en ook hij let goed op, want doordat ik mijn hand naar mijn borst breng heeft hij in de gaten dat het me te pijnlijk wordt en laat het erbij.

Al een tijdje voel ik wat in mijn kut, maar geneukt word ik niet, toch kan ik het volle gevoel dat ik heb niet precies thuisbrengen, en in eerste instantie dringt het ook niet goed tot me door, zo ben ik bezig met het likken, zuigen en sabbelen op de kut voor mijn neus. Maar als ik heel even tijd heb om te voelen wat ik voel merk ik dat geprobeerd wordt of ik gefist kan worden en dat dat nog niet echt lukt, maar dat de hand wel al vrij ver naar binnen is gekomen. Gefist ben ik alleen nog nooit, het is wel vaker al geprobeerd maar nog niet eerder gelukt en omdat de heren dat niet weten, geef ik even een seintje zodat ze niet zullen proberen om kost wat kost door te doen. Gelukkig letten ze goed op mijn reacties en signalen en de fistpoging wordt dan ook gestopt maar ik word wel verder gestimuleerd tot ik voor de 2e keer klaarkom al weet ik door de geile roes waarin ik was echt niet meer door wie en hoe dat is gebeurt.

Terwijl ik geil lag te genieten op het bed, heb ik in de loop van de middag ook af en toe de hand van Meesteres op mijn arm of been gevoeld, ten teken dat ze nog altijd in de buurt is en nog steeds goed op mij let, een teken dat mij de mogelijkheid geeft om mijn gang te gaan en niet na te hoeven denken over de dingen die niet zouden kunnen/mogen, nu wijst B mij op een actie links van mij naast het bed en ik zie dat Meesteres ook heerlijk aan het genieten is en als ik even later de hand van B over mijn gezicht voel strijken en zijn vingers in mijn mond voel, vol met het vocht van Meesteres, weet ik helemaal zeker dat zij deze middag net zo heeft genoten als ik.

Na afloop wordt er voor mij een handdoek gehaald zodat ik even kan gaan douchen en mezelf opfrissen van alle geile actie en terwijl ik onder het warme water sta, komt B nog even bij me buurten. Nog steeds ben ik mijn geilheid niet helemaal kwijt en als hij zijn vingers in mijn kut brengt om te proberen mij spuitend te laten klaarkomen, weet ik niet wat hij precies met zijn vingers uitvoert en het gaat ook best stevig, maar het voelt erg lekker en ik moet dan ook echt met beide handen steun zoeken aan de muren van de douche. En volgens B ben ik onder de douche spuitend klaargekomen, maar door het stromende water dat al langs mijn lijf en benen loopt heb ik dat zelf niet gevoeld, de enige referentie die ik voor het spuitend klaarkomen heb is dat me vertelt is wat het gevoel dat het zou moeten geven, namelijk dat het voelt alsof je moet plassen en dat gevoel had ik zeker door de vingers van B in mijn kut. Hierna spoel ik mezelf verder af en als ik de douche uitzet is B zo lief om mijn rug af te drogen, terwijl ik de rest van mijn lichaam doe.

Terug in de ruimte met het bed, kleed ik me weer aan en praat samen met Meesteres en de heren die er nog zijn, nog wat na over het verloop van de middag en ze geven me complimenten voor mijn durf en openheid waar ik van moet blozen. Vandaag heb ik enorm genoten en wat mij betreft is zo een middagje neuken zéker voor herhaling vatbaar, het is meer geworden dan de gloryhole die Meesteres in gedachten had, maar het was absoluut de moeite waard en die gloryholes zullen vast nog wel een keer komen.
********************************************************************************
speelbeest
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 apr 2011 08:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: uitgebreid verslag van een geile zaterdagmiddag

Bericht door speelbeest »

Geweldig verslag van een uiterst geile middag. Heb nu al spijt dat ik er niet bij was. Hoop dat je bij een volgende gelegenheid een PB tje stuurt wanneer dat is.
xxx speelbeest ;)
Gebruikersavatar
wild romance
Berichten: 76
Lid geworden op: 30 mei 2011 23:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: uitgebreid verslag van een geile zaterdagmiddag

Bericht door wild romance »

hoi Sabbirah,
Was er deze keer niet bij, maar heb genoten van je verhaal! We kunnen binnenkort wel een boek uitgeven met daarin alle belevenissen in de EC! Erg goed geschreven, ik ging er helemaal in mee. Als je beschrijft hoe je aan komt lopen naar de winkel met de kriebels in je buik, voel ik dat ook.. Ik houd persoonlijk helemaal niet zo van sm, maar nu ik dit lees is mijn idee daarover toch iets bijgesteld en ben ik nu wel iets nieuwsgieriger geworden. Ik begrijp nu, of denk in ieder geval te begrijpen, hoe jij je gevoeld moet hebben. Het lijkt me ook heel veilig wanneer je een meesteres hebt die niet alleen de leiding heeft of corrigeert, maar vooral ook de verantwoording neemt. En zo te lezen heeft B ook goed zijn best gedaan. Wel even spannend toen iemand heel hard in je tepel ging knijpen :o
Respect! Wie weet tot ziens... Marco
pdh
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 sep 2010 15:53
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: uitgebreid verslag van een geile zaterdagmiddag

Bericht door pdh »

Hallo Sabbirah,
Heerlijk verhaal en het was echt een belevenis voor ons om erbij te zijn. Je kan prachtig schrijven en bij het lezen ervan komt alles weer terug :P . Wat was het toch lekker.
Dat fisten (was door mij :mrgreen: ) was bijna gelukt, de hand was tot over de knokkels er in. Je gaf goed aan met je hand (tekens) wat wel en niet kon. Dat heb je goed opgelost. Daarna je maar anders verder gestimuleerd want je was mijn slavin K zo lekker aan het verwennen en aan het klaar laten komen zodat ik vond dat jij dit ook weer verdiende. Het was dan ook heerlijk om je weer klaar te zien komen.
Bedankt voor de actie en dat je dit zo mooi wilde opschrijven,
Groeten, meester P en Slavin K. ;)
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten