Vrijdag 24 feb. Wie wil mijn pik verwennen?

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
piet55
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Vrijdag 24 feb. Wie wil mijn pik verwennen?

Bericht door piet55 »

Hoi,

Vrijdag 24 feb ben ik van plan om langs de ec in Amersfoort te gaan. Ik val op vrouwen maar ik vind het lekker geil als een kerel aan me zit. Ik vind het dan ook heel spannend om me te laten verwennen via een glory hole. Ik ben redelijk geschapen, ca 19 cm en heb een mooie dikke eikel. Ik loop zo nu en dan wel even door de darkroom heen en weer om te zien of er interesse is. Maar ik vind het ook prima om de glory holes tussen de beide cinema's te gebruiken.
Ik laat dan lekker met mijn pik spelen en kom bij voorkeur niet klaar, dan blijf ik nml geil en blijft mijn pik hard. Ik verwacht er van 15 tot 17 uur te zijn.
piet55
Leeftijd: 56
Contacteer:

Re: Vrijdag 24 feb. Wie wil mijn pik verwennen?

Bericht door piet55 »

Hoi,

Hierbij mijn verslag van afgelopen vrijdag 24-feb-2012.

Zoals ik van plan was, was ik kort na 15:00 in de EC en het zou weer een heerlijke middag worden. Het was er behoorlijk druk, waarschijnlijk omdat er ook 2 dames rondliepen. Vrij veel mannen, waarvan de meeste achter de 2 dames aan zaten.

Eerst maar even mijn jas en vest uit gedaan en toen naar de Gay cinema. Hier waren ook een flink wat mannen waarvan een aantal al lekker met elkaar bezig waren. Maar ik kwam voor de Glory Holes, dus maar naar het eerste hokje links, in de ruimte tussen de beide cinemas. Ik had amper mijn, nog slappe, pik door het gat gestoken of hij werd meteen al beet gepakt. Even later voelde ik een paar lippen om mijn eikel. Er werd hard en krachtig aan mijn eikel gezogen en het resultaat was dat mijn pik lekker hard werd. Het spannende vind ik altijd dat je niet goed kunt zien wie er aan je pik zit. Dit wind mij altijd extra op. Aan de geluiden te horen waren het er meer dan 1. Zeker 2 en misschien wel 3 kerels zaten aan mijn pik. Ook kwam er regelmatig even een hand in het hokje en die voelde ik dan over mijn rug, billen en ballen. Heerlijk geil. Zeker een half uur heb ik zo met me laten spelen en heb me op het eind laten pijpen door een kerel die bij me in het hokje kwam. Hij wilde graag mijn zaad maar daarvoor vond ik het nog te vroeg.

Nu eerst maar even een kleine pauze en even kijken in de hetero cinema waar inmiddels beide dames flink te grazen werden genomen. Een drukte van belang en heel veel toeschouwers.

Toen maar naar de darkroom en achtervolgt door de man die graag mijn zaad wilde. Wij allebei in een hokje en hup mijn pik weer door het gat. Heerlijk geil me weer laten pijpen en laten betasten door kerels die zo nu en dan mijn hokje inkwamen. En natuurlijk nog steeds niet klaar gekomen.
Maar weer even afkoelen en terug naar de ruimte tussen de cinema's. Hup broek weer naar beneden en pik weer door het gat. Ondertussen toekijken hoe een andere kerel door 2 anderen werd verwend. Wat een geil gezicht en ondertussen een gulzige mond neuken door het gat. Heerlijk geil is het om te voelen, als ik mijn pik tot aan mijn ballen door het gat stoot, hoe mijn pik diep in een mond verdwijnt. Terwijl ik zag hoe 2 kerels naast mij klaar werden gezogen varnam ik ook hoe dat mijn zuiger klaar kwam. Met mijn pik in zijn mond had hij zichzelf klaar getrokken.

Het werd nu een stuk rustiger, en ik heb wat rond gelopen tussen de verschillende ruimte. Ondertussen wat met mijn mijn pik spelen en hem laten zien aan de mannen die er nog waren. Me nog een paar keer laten verwennen in de darkroom en in de ruimte tussen de beide cinema's.

Op het eind toch nog weer even naar de darkroom en dan met mijn pik door een glory hole wachten tot er iemand langs komt. En dat gebeurde ook. Spannend om niet te zien wie er aan me zit. Jammer dat hij weer weg ging, totdat ik merkte dat er een pik door de tussenwand heen gestoken werd. Ik kon de verleiding niet weerstaan en besloot om nu ook maar eens met een andermans pik te gaan spelen. Het was een lekkere harde pik met een dikke afgebonden zak er onder. Toch wel lekker om daar met mijn handen over heen te gaan. Maar het lekkerst vind ik toch als een ander aan mijn pik zit, en dat gebeurde toen ook weer. Er werd aan mijn pik getrokken en aan mijn eikel gezogen. En ik voelde hoe mijn pik weer helemaal in de mond achter het gat verdween. Het werd steeds moeilijker om me te beheersen. Een aantal malen kon ik het nog binnen houden maar het was gewoon niet meer tegen te houden. Ik waarschuwde dat ik het niet meer kon ophouden. Maar de mond bleef gewoon door gaan. Ook nadat ik voelde dat ik al wat zaad spoot bleef de mond aan mijn pik zuigen. Hij wilde echt alles en dat heeft hij toen ook gekregen. Heerlijk om mijn lichaam tegen de tussenwand te duwen en zo klaar te komen in een vreemde mond.

Hierbij wil ik iedereen bedanken die me deze heerlijke geile middag heeft bezorgd. Ik weet niet wanneer ik weer in Amersfoort kom, maar zodra ik in de gelegenheid ben, breng ik zeer zeker een bezoekje aan de EC.

Groet'n Piet55
Sue en Lee
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

Wat een heerlijk geil verslag.
De cinema is goed gebruikt afgelopen vrijdag lees ik al.
In diverse ruimtes en meerdere sexuele fantasieën die zijn uitgekomen zo te lezen....

Heerlijk, bedankt voor je geile verslag Piet.

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
wilwelgraag
Leeftijd: 49
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door wilwelgraag »

Lekker geil verhaal Piet. Ben al tijd actief op internet met mijn bisex fantasie.....wil nu het echte werk. Lijk me lekker om je ook eens ter verwennen en me zelf te laten pijpen door een gloryhole.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten