Travestiedag Amersfoort 17 maart

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nylonlover1961
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2020 20:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Travestiedag Amersfoort 17 maart

Bericht door Nylonlover1961 »

Onlangs ben ik voor het eerst in Amersfoort geweest en wil nu op 17 maart naar de travestiedag. Wie kan mij wat meer vertellen over de travestiiedag? Is het er druk? Welke tijd is het beste?
Gebruikersavatar
pijpsletje
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2014 11:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Travestiedag Amersfoort 17 maart

Bericht door pijpsletje »

Allemaal goede vragen waar moeilijk een antwoord op te geven is. Drukte en tijden zijn erg variabel: soms kan het druk worden, andere keren is er bijna niemand. Veel is ook afhankelijk van wie en hoeveel er aankondigen te zullen zijn (en wat ze willen ;-) ). Beste is om het forum een beetje in de gaten te houden en gewoon te gaan.

Qua hoe het is: ook dat kan verschillend zijn. Eén ding is zeker: je wordt door het personeel goed opgevangen. Omkleden en optutten kan in een aparte ruimte (geef even aan), fotootje als advertentie (wel of niet onherkenbaar), korting op alle travo artikelen, etc. De sfeer in de EC zelf kan verschillen: heel soms een dode boel, soms rustig maar errug gezellig/geil, soms een hilarische bende, soms zo druk dat je de vloer niet meer ziet. Het is meestal een kwestie van gaan, mensen leren kennen en daar in de toekomst mee afspreken! Verder: alles kan, niets moet en have fun!
Geile bi-man die, soms in een jurkje, graag anderen verwent.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten