hey daaro allemaal,
ik zou graag van het weekend langs willen komen (1ste x in erotische bioscoop)!!
zelf ben ik een hetero man van 22. Zijn er ook (veel)andere vrouwen in deze leeftijdscategorie of zijn er vooral oudere dames
graag hoop ik natuurlijk op veel reacties van vooral vrouwen maar mannelijke reacties zijn ook welkom !!!!!
groetjes alex
lijkt me een hele leuke ervaring enne je kunt me natuurlijk ook een pb'tje sturen!!!
graag reacties pleazzz
leuke reacties op nieuwe bezoeker gewenst
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Transgender
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
leuke reacties op nieuwe bezoeker gewenst
Laatst gewijzigd door jongeman alex op 16 mei 2009 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: leuke reacties op nieuwe bezoeker gewenst
Nou ik denk dat je het er wel leuk gaat hebben. Veel plezier van het weekend
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
- P.S
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: leuke reacties op nieuwe bezoeker gewenst
Hoi Alex,
niet lullig bedoeld... maar verwacht niet teveel. Je moet nml. gewoon geluk hebben dat op het moment dat jij er bent een stel aanwezig is. Dit is niet negatief maar gewoon realiteit. Wellicht dat je geluk hebt, en zo ja.. enjoy.
niet lullig bedoeld... maar verwacht niet teveel. Je moet nml. gewoon geluk hebben dat op het moment dat jij er bent een stel aanwezig is. Dit is niet negatief maar gewoon realiteit. Wellicht dat je geluk hebt, en zo ja.. enjoy.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten