Bukake vanmiddag???

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
TenT
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 apr 2014 21:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bukake vanmiddag???

Bericht door TenT »

Vanmiddag (rond 16.00) komen wij naar de cinema voor een geile middag. We hopen op veel volle zakken die lekker leeggespoten kunnen worden over haar gezicht en borsten.

Als ze je wil pijpen, dan geeft ze dat zelf aan, als ze wil dat je haar neukt, dan geeft ze dat ook zelf aan, uiteraard wel met condoom neuken.

Een nee is een nee, blijf dan ook niet aandringen en geef anderen de ruimte.

Haar poepgaatje is een uitgang voor poep, geen ingang voor andere zaken, mocht dat wel getracht worden kan ik verzekeren dat de geilheid van 100 naar 0 gaat.
TenT
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 apr 2014 21:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Bukake vanmiddag???

Bericht door TenT »

Iets later door file..
TomSissy
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2019 19:56
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Bukake vanmiddag???

Bericht door TomSissy »

Tot hoe laat verwachten jullie er te zijn?
TenT
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 apr 2014 21:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Bukake vanmiddag???

Bericht door TenT »

Tot het niet meer gezellig is.... staan nu aan de andere kant van de stad... druk....
carrera996
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 dec 2010 12:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Bukake vanmiddag???

Bericht door carrera996 »

Ik heb heerlijk genoten vanmiddag. Toen ik binnenkwam was je heerlijk je eigen vent aan het pijpen in de heterozaal. Toen jullie naar de andere zaal gingen ben ik daar even later ook heengegaan. Je lag toen in de sling en je werd lekker gevingerd door je man. Die wist wat ie deed want dat liet je goed horen, je genoot er er zichtbaar (hoorbaar) van! Je kutje sopte behoorlijk en telkens als je klaarkwam was het een natte bedoeling, heerlijk! Heel voorzichtig raakte ik je borsten aan, in de hoop dat je het goed zou vinden, gelukkig was het ok. Op een gegeven moment maakte je man plaats en kon ik een beetje opschuiven zodat ik bij je kutje kon, jij pakte snel mijn lul en speelde ermee. Ik vingerde je heerlijk natte kut maar ik kon dat natuurlijk niet zo goed als je eigen man, desalniettemin genoot je er wel van aan je gekreun te horen. Ik trok de stoute schoenen aan en heb je nog even lekker gelikt, hhmmmm wat een heerlijk kutje heb je :P TErwijl je in de sling lag te genieten boog je naar me toe om me te pijpen, dat ging enigszins maar heel handig was het niet. Je man zei dat je er beter uit kon komen. Je klom eruit en ging op je knieen voor me zitten en begon me heerlijk te pijpen. Zooooo.......dat heb je vaker gedaan.........wat heerlijk zeg.........lekker diep....lekker nat.........en ik voelde dat ik snel ging klaarkomen......en jahoor....even later spoot ik mijn hete zaad in je mondje, op je gezicht en over je borsten...........wauw......ik ben superlekker klaargekomen............en wat een onwijs geil gezicht hoe mijn witte zaag aan je kin zat en er vanaf droop.....heel geil :P :P

Ik hoop dat jullie nog een fijne en geile middag hebben gehad verder.....voor mij was het in ieder geval geslaagd!! :D :D
TenT
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 apr 2014 21:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Bukake vanmiddag???

Bericht door TenT »

Wij vonden het ook super geil en heb zeker goed genoten
Jij was ook super lekker en je wist me plekjes ook wel te vinden
Op een andere manier als me man maar dat maakt het juist zo lekker
Het beffen vas ook super en toen stopte je je vingers er bij en dat was helemaal super
En toen je klaar kwan in me mond en over me gezicht en borsten dat was super geil grrrrr het was zo lekker :D
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Bukake vanmiddag???

Bericht door Pleasuretown »

Gister ook een leuk ge(il)zellig bezoek gehad aan de cinema. Hiervoor wil ik TenT bedanken wat zijn jullie een leuk spontaan en geil stel. Lekker met je mogen spelen toen je in de sling lag , heerlijke kutje mogen beffen wat zalig was en aan je reactie te horen vond je het ook fijn. Je mooie tieten gestreeld en aan je stijve tepels gelikt waar ik dol op ben. Vervolgens toen ik op volle sterkte was mocht ik haar goddelijke poesje neuken men wat was dat lekker. Het voelde lekker strak en voerde het tempo steeds verder op. Je kreunde het uit en dat spoorde mij aan alles uit de kast te halen en je in de zevende hemel brengen.

Naderhand nog even gezellig gepraat op het balkon.

Wil jullie heel erg bedanken voor de gezellige middag en hopelijk tref ik jullie snel weer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten