ONTMOETING MET SASKIA EN SEM

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ONTMOETING MET SASKIA EN SEM

Bericht door Benno »

Gisteren ben ik 's middags even aan de balie aan het kletsen in de winkel van EC. Terwijl ik er sta lopen er vrijwel alleen stokoude heren in en uit de cinema. Het lijkt wel ouderendag. Ik stel aan Jeroen voor dat er misschien een officiële ouderendag moet komen, waarop de minimale leeftijd 40 is. Eventueel met uitzondering van jongere mannen die mee komen met een dame van boven de 40.

Terwijl ik er sta check ik het forum en zie ik dat Saskia en Sem aankondigen er om 16.30 uur te zijn. Dat is leuk. Ik ken Sem al langer, maar Saskia ken ik alleen vanuit diverse kikgroepen. Ze komt van vrij ver weg en zij en Sem hebben in een opwelling vanmiddag bedacht dat het leuk is om naar EC te komen. Ik ontmoet hen in de winkel en ga met ze mee naar binnen. Daar is het inmiddels tamelijk rustig. Slechts een man of 5. S en s gaan eerst douchen en daarna trekt Saskia een jurkje aan en verplaatsen ze naar een gloryhole hokje bij de heterocinema, waar ze samen in gaan staan zoenen en voelen. Al snel hoor ik kreunende geluiden. Sem vraagt mij een condoom om te doen als ik gepijpt wil worden. Ik ga gecondoomd in het hokje ernaast staan en steek mijn pik door de hole. Meteen wordt ik stevig vastgepakt en diep en nat gepijpt. Dat begint goed. Even later wordt Saskia (nog in het hokje) klaargevingerd, waarna we verplaatsen naar het grote bed. Sem neukt haar eerst, terwijl ik nog meer gepijpt wordt. Daarna neuk ik Saskia op z'n hondjes, lang en hard. In het uur wat volgt wisselen we elkaar af. Ik neuk telkens tot ik even op adem moet komen en dan neemt Sem het over. Als ik weer verder kan krijg ik al gauw de beurt. Er zijn verder niet echt gegadigden. Een oudere dikke man, die Saskia vooral wil aanraken en een jonge man die echt supersnel weer weg is. Ook is er een groep heren die vooral in elkaar geïnteresseerd is, maar daar horen we alleen geluiden van uit de darkroom komen.

We pauzeren tussendoor even wat langer om te kletsen. Aardige meid ook die Saskia. Ze is heel relaxt en praat makkelijk. Dat wist ik al wel uit de kikgroepen.
Dan gaan we weer verder. Uiteindelijk is het tegen 18 uur als ik brullend klaarkom. Hoog tijd om te vertrekken, want het is natuurlijk bijna etenstijd :lol:
Sem en Saskia, leuk dat jullie er waren. Tot de volgende keer.
Saskia1988
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 feb 2022 18:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET SASKIA EN SEM

Bericht door Saskia1988 »

Benno, bedankt voor de geslaagde middag! :D We hebben genoten.

De volgende keer kondigen we ons bezoek wat eerder aan. :lol:
jiggy
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 nov 2021 13:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET SASKIA EN SEM

Bericht door jiggy »

@benno ik stem voor een ouderendag heb je nog voorkeuren kwa dag? En het moet natuurlijk wel rollator vriendelijk zijn.
Verder denk ik dat een adult diaper wel een goed thema is dat tijdens de ouderen dag.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET SASKIA EN SEM

Bericht door Benno »

jiggy schreef: 21 jun 2022 14:02 @benno ik stem voor een ouderendag heb je nog voorkeuren kwa dag? En het moet natuurlijk wel rollator vriendelijk zijn.
Verder denk ik dat een adult diaper wel een goed thema is dat tijdens de ouderen dag.
Voor sommige ouderen moet de adult diaper misschien verplicht worden gesteld
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET SASKIA EN SEM

Bericht door Gerrit Willem »

Voor mij is die dag ideaal, ik zit een beetje tussen de 65+pas en de tienertour in.
In dit verhaal is zelfkennis een groot goed. Daarvoor hoef je niet op je paspoort te kijken naar je geboortedatum.
Groet GW/Papillon 💦🦋🍍
jiggy
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 nov 2021 13:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET SASKIA EN SEM

Bericht door jiggy »

Ik zou het ook niet eens zijn met een jongerendag als ik zelf 40+ was. Maar goed iedereen heeft zo zijn/haar voorkeur en wanneer een vrouw van 20 niet op een man van 50 valt (wat ik me heel goed kan begrijpen) biedt de jongerendag wel een ideale oplossing. Verder is het voor veel jongeren hun eerste keer in de ec en dan is dit veel toegankelijker/laagdrempeliger als een normale dag.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET SASKIA EN SEM

Bericht door Benno »

Ik ben het helemaal met jou eens Jiggy.
En ik ben ook helemaal voor een jongerendag met een maximum leeftijd... zonder uitzonderingen!
Want als bezoekers zelf criteria gaan aandragen waarom voor hen een uitzondering zou moeten gelden dan wordt het een janboel.
Gebruikersavatar
Mamba95
Berichten: 45
Lid geworden op: 01 aug 2021 11:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET SASKIA EN SEM

Bericht door Mamba95 »

Als je had gelezen, waarom een 40+ iemand als uitzondering mee was genomen, deed je er misschien minder moeilijk over. Maar als je zo graag een ouderendag wilt, weet je waar je moet wezen😉 Verder zou het alleen geen gewoonte moeten worden of dat meerderen het gaan doen
Jezelf verneuken, is ook neuken ;)
Gebruikersavatar
MaryJane95
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 jun 2022 16:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Rondom Amersfoort
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET SASKIA EN SEM

Bericht door MaryJane95 »

De Jongerendag is wel waarvoor mijn voorkeur uit gaat. In ieder geval de eerste keer zodra ik die drempel over zou willen. Maar zo te lezen heb je het leuk gehad Benno :D
Nog nieuw in het EC wereldje, dus laten we beginnen met de kat uit de boom kijken en vanuit daar wel weer verder zien ;)
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: ONTMOETING MET SASKIA EN SEM

Bericht door Thekinkyguy »

MaryJane95 schreef: 22 jun 2022 22:26 De Jongerendag is wel waarvoor mijn voorkeur uit gaat. In ieder geval de eerste keer zodra ik die drempel over zou willen. Maar zo te lezen heb je het leuk gehad Benno :D
Ik zou je dat aanbevelen MJ. Dan worden de 40plussers in ieder geval niet toegelaten. En doe zo’n eerste keer ook vooral zelf ;)

Veel plezier met de eerste keer MJ
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten