Om iets voor 3-en was ik ter plaatse en verrast door het feit dat er een gangbang was. Met de neus in de boter zullen we maar zeggen....
Topdame en gastheer die makkelijk toegankelijk waren.
Het was niet druk en al snel werd ik vakkundig gepijpt om daarna heerlijk op z'n hondjes te neuken.
Bedankt voor deze geile en lekkere ervaring.
Groet
Leon (met z'n lichtgevende sokjes...)
gangbang van hedenmiddag
- patrick1
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: gangbang van hedenmiddag
De dame in kwestie heeft iets met lichtgevende zaken
Ik kwam rond half twee binnen met mijn witte overhemd (ook erg lichtgevens) en moest hem gelijk laten zien. Vervolgens moest ik me uitkleden en ook ik werd heerlijk gepijpt waarna zij zich om draaide en met haar heerlijke kontje kwispelde.
Lekker op zijn hondjes, waarbij ik zelf overigens het tempo bepaalde en wanneer ik klaar kwam
helaas kreeg ik een telefoontje waarna ik weg moest. Veel te kort maar wel intens genoten.
Tot de volgende keer
Groet,
Patrick

Ik kwam rond half twee binnen met mijn witte overhemd (ook erg lichtgevens) en moest hem gelijk laten zien. Vervolgens moest ik me uitkleden en ook ik werd heerlijk gepijpt waarna zij zich om draaide en met haar heerlijke kontje kwispelde.
Lekker op zijn hondjes, waarbij ik zelf overigens het tempo bepaalde en wanneer ik klaar kwam

helaas kreeg ik een telefoontje waarna ik weg moest. Veel te kort maar wel intens genoten.
Tot de volgende keer

Groet,
Patrick
-
- Geaardheid: bi
- Contacteer:
Re: gangbang van hedenmiddag
Heren bedankt voor jullie aanwezigheid.
Ik heb genoten van het genieten van jullie...
Mario
Ik heb genoten van het genieten van jullie...
Mario
Voor een Date and More = http://www.dateandmore.nl
Gebruikers op dit forum: maximlllah en 17 gasten