De gekleurde armbandjes in de EC

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Vinta
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2015 19:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: amersfoort
Contacteer:

De gekleurde armbandjes in de EC

Bericht door Vinta »

Bij de ingang van de EC hangen verschillende kleuren armbandjes met uit leg wat ze beteken als je ze omdoet.
Wordt hier nog wel naar gekeken?
Na mijn eerste ervaring in de EC viel me op dat het een beetje zwijgzaam is binnen en een hoop mannen niet durven te vragen wat ze eigenlijk willen.

Mij lijkt het eens spannend om een armbandje om te doen die aangeeft dat ik geneukt wil worden en dat mannen dan hopelijk eerder de stap durven te zetten om dit te doen.

Ben benieuwd naar jullie visie hierop.
Gebruikersavatar
Lumbi.71
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 okt 2021 16:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: De gekleurde armbandjes in de EC

Bericht door Lumbi.71 »

Ook binnen de EC is er een afspiegeling van de maatschappij aanwezig, en heeft ieder zijn eigen moverende redenen om iets wel of niet te doen.
Als je dicht bij je zelf blijft zul je ook na verloop van tijd kontakt hebben met gelijkgestemden waar je dan ook extra van kan genieten lijkt mij.
Verschillende mensen , verschillende wensen maar respect moet altijd de boventoon voeren !

Het feit dat je hier al je berichtje plaatst maakt het een ander al makkelijker om je te benaderen bij wederzijdse interesse , dus dat doe je al goed ✅.
Wens je dan ook nog veel fijne momenten toe binnen de muren van de EC's.

( Ik ben geen amateur-sexuoloog maar probeer het open en nuchter te beredeneren en gun een ieder zijn of haar plezier zonder het te forceren en/of te veroordelen of ik er nu wel of niet iets bij heb. )
Gebruikersavatar
tvpijper
Berichten: 182
Lid geworden op: 01 sep 2018 12:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: De gekleurde armbandjes in de EC

Bericht door tvpijper »

die bandjes heb ik nog nooit zien gebruikt worden.

het is inderdaad meestal erg zwijgzaam in de ec, vind ik wel jammer. ik hou van actieve mannen die me zeggen wat ik moet doen :-) maar omdat ik altijd als Travo ga, snappen de meeste mannen wel waar ik naar op zoek ben ..
ik ben een onderdanige tv pijpslet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik pijp natuurlijk alleen met condoom.
Darr
Berichten: 137
Lid geworden op: 10 apr 2014 21:16
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: De gekleurde armbandjes in de EC

Bericht door Darr »

Denk dat de meeste mensen met niet echt van die bandjes weten, maar misschien word het wel wat meer gebruikt in een bepaalde scene. Ik heb geen idee.

Met het bandje is het wel zichtbaarder communiceren wat je graag wilt, dus je kan het altijd proberen lijkt me.
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: De gekleurde armbandjes in de EC

Bericht door Thekinkyguy »

Een paar weken geleden hebben wij witte bandjes uitgedeeld tijdens de ouderenmiddag. Lottemooi heeft toen alle oudere mannen klaar getrokken. Dit was een succes!

De bandjes had ik zelf aangeschaft voor dit goede doel :lol:
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Boertje
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 mei 2021 13:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Contacteer:

Re: De gekleurde armbandjes in de EC

Bericht door Boertje »

Heb geregeld een armband om maar ben nog niemand tegengekomen die weet wat het betekent
Pieterdebby
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2022 00:14
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: De gekleurde armbandjes in de EC

Bericht door Pieterdebby »

Boertje schreef: 20 nov 2022 08:47 Heb geregeld een armband om maar ben nog niemand tegengekomen die weet wat het betekent
Gebruikersavatar
Rob-86
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 jun 2021 20:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: De gekleurde armbandjes in de EC

Bericht door Rob-86 »

De uitleg van die bandjes staat op de site, en naast het bord waar ze op hangen, maar als je als bezoeker ineens iemand ziet met zo'n bandje kan je je natuurlijk net niet goed herrinneren wat dit nou betekende, en ook of je het aan de juiste pols ziet.

Binnen hangt namelijk geen bord met de uitleg van de betekenissen.
Nu is de makkelijkste oplossing natuurlijk gewoon vragen aan de persoon die hem draagt wat hij precies wilt, het bandje geeft namelijk aan dat hij/zij ergens naar op zoek is.
Maar ja dat schijnt inderdaad best wel lastig te zijn.

Ik spreek wel eens iemand aan die me bevalt maar krijg daar dan ook niet echt altijd een goede reactie van terug. Dat helpt ook niet echt met de communicatie, maar iemand schaapachtig aan gaan zitten staren heeft mij nog nooit bewogen om op diegene af te stappen en een leuk avontuurtje mee te beleven, ik knap daar zelfs een beetje op af.
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1957
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: De gekleurde armbandjes in de EC

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste allemaal,

Bedankt voor jullie feedback over de bandjes, wij pakken dit intern op en zoeken naar oplossingen.
Mochten jullie binnen de cinema voor nu op zoek zijn naar nog een uitleg voor de bandjes, er hangt er ook 1 bij het toilet, in ieder geval in Amersfoort.

Met vriendelijke groet,

Team EroticCinema Amersfoort
Gebruikersavatar
AXAAXA69
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 dec 2022 19:47
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Utrecht vianen
Contacteer:

Re: De gekleurde armbandjes in de EC

Bericht door AXAAXA69 »

Vindt het zeker wel handig voor wie niet weet wie ,wie is en wat wil en om dat ik nog niet ben geweest maak je wel duidelijk waarvoor je komt en wat je wel wil en als ik meer zou willen zou je het kunnen vragen.verder vindt ik het wel eens lekker gepijpt wordt door een man maar blijf een kut toch liever hebben ..en een man mag zich altijd aanbieden maar nee of nu niet is ook een antwoord ....Toch...
Befkoning pussylikker neukslet en soms stiekem beetje bi dus een mooie schone en hygienische piemel ook wel eens lekker 75 procent hetero 25 procent bi
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten