Donderdag 19-7 Mike meets Curly en Ron

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Mike1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Donderdag 19-7 Mike meets Curly en Ron

Bericht door Mike1966 »

Het was een lange leuke middag van stomende sex. Hierdoor is het wel een zeer lang en uitgebreid verslag geworden dus neem er gerust even de tijd voor 🤭😊

Deze dag zou voor mij het eerste bezoek aan een EC worden waar ik voor uitgenodigd was ( dus met voor kennis naar de EC ipv op goed geluk ).
Via wat reacties op eerdere belevenissen had ik contact gekregen met Curly. Een week eerder kreeg ik te horen dat ik woensdag 19-7 , op de gay thema dag, welkom was in Amersfoort voor een kennismaking in levende lijve. Curly zou samen met haar vaste FWB naar de EC komen voor een gezellige middag.
Vorige week was ik twee dagen actief geweest in de EC en ik was van plan even rustig aan te doen, ook ivm zomervakantie periode waarin ik wat minder activiteit in de EC verwachte. Maar tegen deze uitnodiging kon ik geen nee zeggen, ik had al wat avonturen van Curly langs zien komen op het forum en een kennismaking met haar zag ik zeker zitten.

Woensdag was het dus zo ver. Ik wist dat Curly wat heren had uitgenodigd en dat zij en Ron (FWB) er om 12:00 zouden zijn. Dat komt goed uit want ik ben er ook altijd direct na opening. De shop binnenlopend zie ik nog net een stel waarvan de dame een grote bos blond krullend haar heeft, de cinema al in gaan. Dus snel handdoekje gepakt afgerekend en door naar binnen. Bij de kluisjes staan, na wat bleek, Curly en Ron zich al te ontkleden. En al snel raken we aan de praat als Curly even in gevecht is met een tuniekje ( niemendalletje) over welke opening nu voor armen, hals of tieten is. 😊 Daarna gaat Curly nog even naar toilet en spring ik snel nog even onder de douche. Ik constateer dat Ron een zeer geschikte peer blijkt te zijn die onder de tatoeages zit en behoorlijk vooraan heeft gestaan toen de edelen delen werden uitgereikt! 😊 ook zijn lichaam heeft hij goed voor gezorgd en gedurende de middag kom ik er achter dat hij ook een uitstekende conditie heeft maar dat terzijde en vooruitlopend op het geheel 😁Er zijn inmiddels nog 2 heren binnen maar die hebben geen belangstelling voor ons drie.

Ondanks Gay-dag draait er in de hetero zaal toch een niet gay film constateert Curly en dus nemen we met z’n drieën plaats op de voorste rijen. Dat is echter maar voor heel korte duur. Ron verteld Curly dat ze daar maar plaats moet nemen op het matras en begint een geile bef beurt. Ik vraag netjes of ik deel mag nemen wat door beide word goedgekeurd. Ze heeft je toch niet voor niets uitgenodigd is Ron zijn reactie. Maar ik vind het gewoon wel zo netjes om ter plekke even te vragen of beide er na kennismaking nog net zo in staan, wat gelukkig het geval is 😊 Ook ik kruip op het matras en speel met de tieten van Curly en bied mijn pik aan haar mondje aan. Gretig neemt zij die tot zich terwijl Ron haar kutje vakkundig met tong en vingers bespeelt. Ik voel dat Curly een Smint in haar mond heeft terwijl zij mij pijpt, mmmm heerlijke extra dementie aan het toch al heerlijk pijpwerk. Ron eist wat meer ruimte op omdat hij zijn meer dan gemiddelde mannelijkheid in Curly haar kutje wil pompen. Met lange halen pompt hij zijn grote dikke pik in haar kut en het is lastig voor Curly om mijn pik in haar mond te houden. Ron stelt voor om voor meer ruimte te gaan waarna we gedrieën naar de darkroom gaan om Curly in de sling te leggen.

In de Darkroom aangekomen blijkt de sling nog wat hoog afgesteld te staan. Gezamenlijk beginnen Curly en ik die te verlagen waarna zij plaats neemt. Er dient nog wat aangepast te worden om ook Ron het gewenste gemak te bezorgen door de exact juiste hoogte te vinden. Ron tilt de sling inclusief Curly wat op om de spanning van de kettingen af te halen en ik stel deze nog wat beter af. Nu zou het comfortabel moeten zijn voor een ieder van ons😊 Ron bijt het spits wederom af en neemt Curly hard en diep in haar soppende kutje. Ik sta aan één zijde naast de sling en streel tieten, bespeel tepels en clit terwijl Ron zijn geile Curly neukt! Met machtige halen pompt hij zijn pik hard en diep in haar en de kettingen rammelen alle kanten op. Om Curly te ondersteunen en tegenkracht te bieden aan Ron zijn stoten verplaats ik mij naar Curly haar hoofdeinde om zo wat tegenkracht te bieden aan de krachtige stoten van Ron en Curly de kans te bieden die stoten op te vangen en haar lichaam heerlijk te laten verkrampen van genot. Ron heeft een ijzeren conditie en weet het lang vol te houden maar als hij even moet bijkomen is het mijn beurt om het van hem over te nemen. Condoom geplaatst en ik schuif mijn harde dikke pik in de zeiknatte kut van Curly. Zo af en toe komt er iemand even kijken in de darkroom. Vermoedelijk uitgedaagd door de genotsgeluiden van Curly en de slaande kettingen die overal luid hoorbaar moeten zijn. Ook ik neuk er eerst rustig op los terwijl Ron bij komt en net als ik plaats neem naast en/of achter zijn geile Curly. Plagend met tieten spelend en haar clitje nog extra stimulerend. Het genot word Curly teveel en squirtend probeert ze mijn pik uit haar kutje te werken. Ik hou haar en de sling echter stevig vast en pomp steviger en harder gewoon door aangemoedigd door Ron. Mijn (neuk) conditie kan niet tippen aan die van Ron en ook de knijpende kut van Curly brengt mij na een poos naar mijn eerste hoogtepunt. Luid laat ik blijken dat het ultieme genot zijn eerste hoogtepunt heeft bereikt. En ik spuit al bulderend van genot mijn eerste lading zaad in het condoom. Nadat ik mijn pik terug getrokken heb neemt Ron direct mijn plek weer in en ramt met een enorme kracht en snelheid weer in Curly haar genotsgrot heen en weer. Ook nu verkrampt Curly en laat luid kreunend van genot haar orgasme al squirtend over zich heen komen.
Tijd voor pauze en vocht aanvullen dus helpen Ron en ik Curly uit de sling. Dan zien we een nieuwe gast de darkroom inkomen. Even later blijkt dit Herby te zijn. Ook uitgenodigd door Curly hoorde hij bij de kassa al de geluiden die Curly produceerde en is direct door gelopen naar de sling, nog geheel gekleed met handdoek onder zijn arm. Te laat voor de eerste ronde van de dag die bijna een uur geduurd heeft . We schudden handen, stellen ons aan elkaar voor, frissen ons op, Ron en ik dweilen de ruimte weer droog en gaan naar de lounge ruimte om bij te komen, vocht aan te vullen en even te kletsen.

We verplaatsen ons dus naar de lounge ruimte en nemen plaats op een bank. Althans Curly en ik, Ron haald drinken en Herby kleed zich ook uit. Even kletsen en opladen als Herby uiteraard ook in actie wil komen omdat hij onze eerste ronde tenslotte al gemist heeft. De blond gekrulde Curly word door Ron het matras op gedirigeerd en dient Herby welkom te heten, ze heeft ook hem tenslotte niet voor niets uitgenodigd. Er onstaat een geile sessie op het matras waarbij Herby vooral diep gepijpt word maar dat ook afwisselt door Curly haar mondje te neuken en Ron en ik de honneurs waarnemen om Curly te beffen vingeren maar ook vooral hard en diep te neuken. Curly ligt op haar rug op het grote matras met haar hoofd net over de rand van het matras zodat Herby met zijn pik goed bij haar mondje kan. Het is altijd geil om te neuken en aan een kutje te voelen dat smacht om te squirten en daardoor probeert je pik eruit te duwen! Maar haar beffen en vingeren terwijl haar mondje verwent word door een lekkere pik en haar kut dan te voelen samentrekken door alle stimulatie en de squirt sappen in je mond beginnen te stromen mmmmmm zo vreselijk geil en lekker. Een vierde man kijkt toe en mengt zich rustig aan ook in het geheel. Toekijkend , zich mengend in de conversatie en strelend geeft hij blijk van zijn belangstelling in het geheel. Curly verkrampt en kreunt er lustig op los en is na een poosje toe aan een momentje van rechtop zitten. Op je rug met je hoofd over de rand van het matras vraagt erom om ook het bloed weer even naar ander plekken te laten stromen.

Curly neemt plaats op een bank ik ga naast haar zitten terwijl Herby naast de bank gaat staan en Ron op het matras zit en naar zijn “meissie” kan kijken. Dave , zoals de 4e man blijkt te heten sluit gezellig aan 😊
Herby stuurt aan op een rondje orale sex met Curly en bied zijn pik aan haar mondje aan. Hierdoor draait Curly iets van mij weg waardoor ik de gelegenheid krijg haar kont te strelen wat mij doet besluiten dat ik haar wel graag op z’n hondjes wil neuken aldaar op de bank. Ron leest mijn gedachten en al snel zit Curly op all four, pik van Herby in haar mond en ik plaats een condoom en begin haar van achter hard aan te duwen 😊Diep met harde en zachte stoten afwisselend zodat ik telkens naar het randje van opperst genot groei. Na een tijdje zo geneukt te hebben voel ik haar kutje de bekende pulserende spierspanning maken. De squirtsappen dienen zich weer aan en Curly laat luid kreunend weten wederom een hoogtepunt te bereiken. In deze positie spuit ze niet echt maar het is voor mij genoeg om al neukend en luid kreunend voor de tweede keer deze middag een lading heet zaad in een condoom te spuiten.
Ik stap achter deze heerlijk vrouw weg en Ron neemt direct mijn plaats weer in. Zijn enorme pik word ook nu weer diep en hard in Curly gepompt. Terwijl Herby zijn uiterste best doet om onder dat “geweld” ook haar mondje te neuken. Ondertussen fatsoeneer ik mijzelf een beetje en neem plaats tegen het matras zodat ik nog altijd overal bij kan 😁 en zo mijzelf weer even kan opladen. Herby tikt Ron af en begint nu op zijn beurt Curly te neuken die nog altijd op haar knietjes zit. Ook Dave bereid zich voor op zijn beurt en plaats alvast een condoom. Herby heeft zijn zinnen gezet om in Curly haar mondje klaar te komen en na zijn geile neukbeurt geeft hij het stokje over aan Dave. Deze laat er geen gras over groeien en steekt zijn pik in Curly haar soppende kutje. Herby neemt weer plaats bij het Curly haar kreunende mondje en laat duidelijk merken wat zijn wens is. Ondertussen bespeel ik Curly haar borsten en tepels en als Dave zijn kruit verschoten heeft is Ron er als de kippen bij om zijn Curly nog eens extra hard en diep in hoog tempo te neuken! Dat alles zonder klaar te komen en met een enorme energie en conditie 😊 luid kreunend en steunend is het voor Curly een hele kunst om de pik van Herby met haar mond te blijven bespelen. De wens van Herby is echter luid en duidelijk geweest en Ron moedigt hem daartoe extra aan. Nadat Herby, toch ook nog wel luidt heeft laten weten zijn hoogtepunt te hebben bereikt is het weer even tijd voor een momentje van “bezinning”.

Op de bank vocht aanvullen, het is best warm in de EC voor een ieder. Dave geeft aan er weer vandoor te moeten. Zittend naast Curly en alweer een harde pik verlang ik ook wel weer naar dat heerlijk pijp mondje van deze krullenbol. Ron leest mijn toenadering perfect en draagt Curly op om mijn pik oraal te verwennen. Snel gaat er nog een smintje , of meerdere, haar mond in alvorens zij zich gretig over mijn pik buigt! Mmmmm heerlijk geil pijpmondje. Ron neemt op zijn knieën plaats tussen matras en de bank om zijn orale skills los te laten op Curly haar clitje. Niet de gemakkelijkste krappe positie dus ik stel voor weer voor het grote matras te gaan. Zoals Herby eerder Curly haar mondje gebruikt had lijkt mij ook wel wat dus we positioneren Curly wederom op haar rug op het matras met haar hoofd weer net over de rand 😊 Mijn pik achter in haar mondje en zonder handjes, zoals Ron dat zegt kan ik haar mondje heerlijk neuken totdat Ron zijn sabel in haar kutje begint te pompen. Curly moet spuiten geeft ze aan Ron aan en hierdoor zal mijn pik en mijn gedachten om in haar mondje klaar te komen, moeten wachten. Ron neukt Curly hard en diep terwijl zij haar benen op een “speciale” manier om hem heen slaat. Blijkbaar vind er hierdoor een speciale stimulatie bij haar plaats want zeer luid kreunend en kermend van genot begint zijn te verkrampen. Ron trekt zijn lans terug en er spuit een enorme hoeveelheid squirt tegen Ron en op het matras. Even mag Curly op adem komen en gedag zeggen tegen Herby en Dave die beide op dat moment de EC verlaten.

Ondanks dat ik graag nog onder wil spuiten besluiten we Curly nog een keer een sessie in de sling te geven. In de darkroom ligt ze alweer snel in de eerder perfect op maat gemaakte sling en start ook dit keer Ron de sessie met een stevige neukbeurt waarbij ik haar ondersteun en tegelijkertijd haar clitje bespeel en ook haar tepels niet ongemoeid laat. Voor die laatste is er een klein beetje ondersteuning van een willekeurige bezoeker. Hij mag van Ron Curly aanraken maar meer ook niet! Al helemaal niet nadat hij eerder probeerde ongevraagd zijn pik ik Curly haar mondje te steken…….. ( doe dat soort dingen gewoon niet!! )
Als Ron zijn beurt erop zit neem ik metvalle plezier en geplaatst condoom wederom zijn plekje over en begin heel rustig in curly haar natte poes heen en weer te pompen. Afgewisseld met zo nu en dan een harde stoot pomp
Ik gestaag een tijd in haar genotsgrot heen en weer. curly begint weer te verkrampen en luid te kreunen van genot wqt mij aanmoedigt de kettingen weer te laten rammelen 😊 steess harder en strakker pomp ik mijn harde dikke pik in haar grot. Al twee keer klaar gekomen dus kan het wat dat betreft wel even volhouden. Maar uiteindelijk neemt de vermoeidheid over en lost Ron mij weer af. We wisselen van plek en hij pompt er direct keihard op los. Het kreunen en steunen van lekkere geile Curly moet in half Amersfoort te horen zijn😊 Dan word het plotseling even heel stil….. Ron blikt of bloost niet eens, die komt zo wel weer terug……. En inderdaad even snel als het stil werd begint Curly weer te verkrampen en te kreunen. Maar dit is wel even het moment om haar weer uit de sling te helpen! We nemen Curly mee naar het grote matras en het feest gaat daar weer verder. Ditmaal geen squirt plas achter gelaten in de darkroom maar wat er daarna op het matras allemaal onder gespoten werd……. Wauw…… Ron neukt er rustig op los terwijl ik weer bij haar hoofd heb plaats genomen met het vaste idee Curly dit keer onder te spuiten. Maar Curly geeft gedurende deze sessie met enige regelmaat aan dat ze wil en moet spuiten!!
Dat is telkens voor Ron en haar het moment hun trucje samen te doen, een speciaal dingetje wat haar blijkbaar ultiem stimuleert en na de nodige harde en diepe stoten van Ron zijn grote dikke pik trekt hij zich op het juiste moment terug en spuit Curly als een ware brandweerslang flinke ladingen vocht in het rond. Al snel verandert het matras in een waar “waterballet”! Zo vreselijk geil. Tussen deze momenten door, ik denk wel een stuk of drie van dat soort spuit sessies van Curly ben ik dan toch voldoende oraal gestimuleerd en kan ik mijn derde zaadlozin(kje) van de dag over Curly haar tieten spuiten. Dat is volgens mij ook het moment dat Ron volledig los gaat en al luid brullend zijn eerste zaadlozing diep in Curly deponeert. En dat pas na ongeveer vier uur stomende sex…… respect Ron!!!

Uiteraard maken we ongeveer de gehele centrale ruimte weer droog 🤭😉 en cleanen het matras om na even bijgekomen te zijn allemaal de douche opzoeken. Curly en Ron vergezeld door de bezoeker die in de laatste sling sessie ook even heeft mogen voelen 😊🤭
Na allemaal weer schoon en fris gedouched te zijn aankleden nog evenkletsen en gezamenlijk de EC verlaten. Uiteraard stond er weer een enorme smile op mijn gezicht dienik ook direct even hier in de chat als smiley gepost heb 😊😁😊😁😊.

Op de hoek nemen we afscheid van elkaar met de uitspraak dat het een heerlijke middag voor een ieder geweest is.
Ik hou er gewoon van, wat kleinere en overzichtelijke sessies is de EC!! Bijna altijd ben ik zonder voorkennis te vinden in de EC maar voor dit soort maak ik heel graag een uitzondering!! 😁😁
Curly en Ron ontzettend bedankt voor deze geweldige middag waarbij ik uiteraard ook Herby en Dave niet mag vergeten dat we er met ons vijven heerlijk respectvol een geile middag hebben mogen beleven.

Later hoorde ik nog dat Curly haar diabetes spullen in de EC had laten liggen en Ron de sleutel van hun kluisje nog in zijn zak had. Maar gentleman als hij is, en dat is hij absoluut, heeft hij ook dat nog allemaal recht gezet.

Lieve mensen het is een heel verhaal geworden en ik had dan ook even tijd nodig deze geile uitspatting te verwoorden. Dit keer dus mijn belevenis in de EC iets later dan dezelfde dag ☺️
Het was dan ook een sessie van al met al ongeveer een uur of vier……..
Ik hoop dat de doorzetters het van het begin tot eind lezen 😊 mocht dat het geval zijn kan ik een reactie hier onder altijd waarderen 🤭
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Curly50hot
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Donderdag 19-7 Mike meets Curly en Ron

Bericht door Curly50hot »

Mike lieve schat je was een heerlijke aanwinst heerlijk genoten en geilheid overal was super ook herbie en Dave als hij zo heet haha top en was echte waterballet heerlijk en zo mooi geschreven tot in de details ron en ik vonden het erg leuk geil gezellig en zeker herhaling vatbaar bank je wel he wel voor dit geile mooie verhaal bloos ervan 💋💋
Mike1966
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Met alles soorten van genoegen geschreven! 😊 en met nog veel meer plezier en genot beleefd 😁😊
En als mijn geheugen mij niet in de steek heeft gelaten was dit de middag zoals hij was en die nog heel lang in mijn geheugen zal blijven hangen 😁😊😁😊
Curly50hot schreef: 21 jul 2023 11:09 Mike lieve schat je was een heerlijke aanwinst heerlijk genoten en geilheid overal was super dank je wel he wel voor dit geile mooie verhaal bloos ervan 💋💋
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Nette20CmMan
Geaardheid: hetero
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door Nette20CmMan »

😮 wow, in één woord (de belevenis en het verslag, waarvoor dank!)
Groetjes,

Eddy
Mariska-1972
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Mariska-1972 »

Dikke pluim weer Mike..! Met zeer veel plezier en genot gelezen!

Ik weet nu wat ik kan verwachten binnenkort 😇😜

Xxx M
Curly50hot
Contacteer:

Mariska-1972 schreef: 21 jul 2023 12:16 Dikke pluim weer Mike..! Met zeer veel plezier en genot gelezen!

Xxx M
😜💋💋
Mike1966
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Hahaha lief Mariska
Ik ben niet eenkennig, maar dat was al duidelijk 😊
Ik zie tzt wel een voorkennis berichtje tegemoet 😊🤭

Xx
M
Mariska-1972 schreef: 21 jul 2023 12:16 Dikke pluim weer Mike..! Met zeer veel plezier en genot gelezen!
Xxx M
Poezenbeestje
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door Poezenbeestje »

Jeetje wat een ontzettend lekkere middag heb je gehad ! Weer heerlijk beschreven wat je uitgespookt hebt :D
Alle respect voor Curly in de hoofdrol van dit spektakel :D Had best een vlieg op de muur? of de sling ?? willen zijn bij dit heerlijke schouwspel
Lust Slet & Sexual Soulmate van Mike1966

This kitten has delicious claws to play with..
Curly50hot
Contacteer:

Poezenbeestje schreef: 21 jul 2023 14:23 Jeetje wat een ontzettend lekkere middag heb je gehad ! Weer heerlijk beschreven wat je uitgespookt hebt :D
Alle respect voor Curly in de hoofdrol van dit spektakel :D Had best een vlieg op de muur? of de sling ?? willen zijn bij dit heerlijke schouwspel
💦💦💋💋 dank je wel
Mike1966
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Daar had je dan zomaar vanaf gespoten kunnen worden 😊
Dank je wel voor de complimenten!
Alle betrokkenen hebben enorm genoten van de middag 😊😚🤭😇
Poezenbeestje schreef: 21 jul 2023 14:23 Jeetje wat een ontzettend lekkere middag heb je gehad ! Weer heerlijk beschreven wat je uitgespookt hebt :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten