Ervaren xxxl bisex man

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Gebruikersavatar
akkerdvd
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2023 09:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pegging
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Ervaren xxxl bisex man

Bericht door akkerdvd »

Ik ben weliswaar nieuw in dit forum maar niet onervaren. Als hoog opgeleide vrije denker heb in een brede interesse en ontdek ik met veel plezier de wereld en mijzelf. Mijn stats zijn 47 jaar, 1m84, 82 kilo, lichaam is kort geschoren overal en geschoren waar je dat verwacht. Er staat xxxl omdat ie 20cm is maar ruim 7cm dik. Dat is nog wel eens een maatje te veel en heeft een behoorlijke aantrekkingskracht heb ik gemerkt.

De afgelopen 20 jaar heb ik zo ongeveer de volgende reis gemaakt:
Via datingsites, viavia en parenclubs naast een serieus gesprek vaak de knuffelbeer en grenzen verkennen, en verleggen, na de basis van vertrouwen, veiligheid en veel plezier. Ik heb heel wat vrouwen leren squirten en ik dacht toen dat ik een fantastisch en uitgebreid repertoire had. Wist ik veel 😉

Zelf heb ik toen ook gangbangs en seksbioscopen ontdekt. Gangbangs doe ik eigenlijk alleen nog op uitnodiging als het bijzonder is voor mij of te te situatie.

Mijn biseksualiteit ontdekt zo’n 5 jaar geleden en daarmee heb ik veel plezier beleefd door met bischierige stellen af te spreken. Al snel stapte ik in de dominante rol waarmee ik ook met stellen met een cuckolding interesse afsprak. Recent kwam ik erachter dat ik dominant kan doen maar het dat er een onderdanige kant is. De volgende fase van ontdekken zit ik nu midden in en de eerste schreden zijn gezet. Machteloos voelen en gebruikt worden voelt heerlijk. Wat durf ik? Waar leg ik de grens?

Nu is mijn repertoire uitgebreider alleen besef ik mij dat deze hier prima als beperkt gezien kan worden 😆. Ik sta dan ook open voor diverse contacten die en en we elkaar verder kunnen laten genieten.

Ik ben erg discreet, super goed verzorgd. Ik heb een hartstikke gelukkige relatie met mijn vrouw welke een lichamelijke beperking heeft. Met deze vrijheid voor mij is dit voor ons een prachtige combinatie van alle mogelijkheden 🙏

Als antwoorden op gestelde vragen:
- Ik heb veel vrijheid qua werk en reizen om af te spreken inclusief overnachten.
- Neuken doet ik graag, als het kan ook anaal, maar altijd met condooms. (MySize 67mm diameter). 😮
- Ik drink weinig alcohol, gebruik geen drugs en ik rook niet. Toch ben ik gezellig 🙃
- Leven en laten leven, ik oordeel niet.

Oja, ik moest invullen wat ik zocht, ik heb er maar stel van gemaakt maar het het gaat mij over grenzen verleggen en geil bezig zijn. Dat kan dus net zo goed een man zijn ;-)
Stuur me gerust een bericht.
20x7cm, 47 jaar, 1m84, 82kg, van kop tot teen kort getrimd, intiem geschoren, bisex onderdanig en beschikbaar
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten