Veilig!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Veilig!!!

Bericht door Suikerpopje »

Sinds begin dit jaar heb ik kennis gemaakt met de wonderlijke wereld van de EC. Ik heb al hele leuke, gezellige maar vooral ontzettend geile feestjes meegemaakt en me altijd veilig gevoeld. Tot vandaag.
De meeste mannen vragen altijd netjes of ze mee mogen doen, of ze je mogen aanraken of meer. Zo hoort dat ook, vind ik, en de meesten met mij. Want ook al lig ik daar vrijwillig op het matras om sex te hebben met, voor het merendeel vreemden, dat wil niet zeggen dat alles maar kan en toegestaan is.
Vandaag was ik eindelijk weer eens in EC Amersfoort. Het was nog niet zo druk (we waren vroeg) 1 man en langzaam druppelde er wat binnen. Er werd heerlijk geneukt, gelikt en ik was zelf, zoals gewoonlijk, ook behoorlijk actief 😉
Er liep een wat kleine man rond die af en toe een beetje mee deed. Kwam niet veel uit maar ach, zulke heb je er ook bij.
Ik had even een kleine pauze genomen en m’n suiker gecheckt toen ik nog een laatste rondje wilde doen. Ik ging op m’n knieën op het grote matras zitten en dacht eigenlijk dat Benno achter me plaats nam toen de kleine man ineens probeerde z’n pik in me te stoppen. Het lukte niet. en toen.. toen ramde hij ineens met volle kracht tegen m’n anus aan. Ik riep “AU!!” maar hij zat er al half in. Benno was heel even afgeleid maar kwam meteen op mijn gil af waarop de man snel z’n pik terug trok. Toen hoorde ik Benno roepen: “Holy shit! Je hebt geen condoom om!!” De man riep “Sorry! Sorry!! Ik was ‘t vergeten!!” en ik hoorde iemand zeggen “hoe kun je dat nou vergeten..”
Ik keek naar z’n pik en zag het sperma druppelen.

Ik was zo geschrokken dat het allemaal niet eens helemaal tot me doordrong wat er was gebeurd. Het deed zeer.
een medewerker werd erbij gehaald en de man kreeg een waarschuwing. Dat verbaasde me enigszins. Als iemand vervelend is dan snap ik dat iemand een waarschuwing krijgt, maar dit.. dit is toch de belangrijkste regel overtreden? Veiligheid boven alles toch? Ik voelde me vandaag voor ‘t eerst onveilig in de EC.

We gingen nog even zitten maar ik had nog steeds pijn en voelde me zo naar dat ik tegen Benno zei dat ik weg wilde. 5 minuten later namen we afscheid, ditmaal zonder enorme glimlach.
Om m’n gedachten wat te verzetten liep ik even de winkelstraat in, maar liep een beetje doelloos rond. Dus ging maar naar de parkeergarage.
Pas toen ik in de auto zat zag ik dat ik nog zat te trillen.

Ik kreeg een ontzettend lief berichtje van Papillon (GW). “Soms schaam ik me voor m’n soortgenoten Sugar.. ik hoop dat je weet dat er ook goeie mannen in de EC rondlopen”. Dat weet ik. Ik heb naast m’n lief Benno (die het echt vreselijk vind dat dit is gebeurd), vreselijk lieve, leuke mannen en vrouwen leren kennen in de EC en daar voel ik me heel fijn bij. En vooral heel veilig! De hele KIK-groep sprak er schande van en staat als één man achter me en ik kreeg ontzettend veel lieve berichtjes. Zo fijn..

Dus ik blijf naar de EC gaan, maar hoop dat dit soort dingen mij en anderen in de toekomst bespaard mag blijven. En nog één keer voor de hufter van vanmiddag: Ga je schamen en kom alsjeblieft nooit meer terug!

Suikerpopje
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Mike1966 »

Lieve SP,

Goed dat je deze ervaring deelt maar wat een nare ervaring is dat geweest!! Wat voor jullie twee een Mooi EC “feestje” had moeten worden verstoort door iets wat absoluut niet thuis hoort in de EC.

Je condoom vergeten………. Hoe is het mogelijk!!!
Weer een eencellig mannelijk persoon die het voor anderen verpest maar nog het allermeest voor jouw SP!!

Laat dit wederom een les zijn , al twijfel ik of dit soort eikels dit leest, voor degene die hun hoofd er niet bij kunnen houden! Kijk, vraag en indien toestemming speel mee MAAR WEL SAFE!!!!

En de EC dient dit soort personen gewoon voor het leven de toegang te ontzeggen!!

Hoop jouw/jullie spoedig toch weer een keer te treffen .
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Suikerpopje »

Mike1966 schreef: 28 okt 2023 18:35 Lieve SP,

Goed dat je deze ervaring deelt maar wat een nare ervaring is dat geweest!! Wat voor jullie twee een Mooi EC “feestje” had moeten worden verstoort door iets wat absoluut niet thuis hoort in de EC.

Je condoom vergeten………. Hoe is het mogelijk!!!
Weer een eencellig mannelijk persoon die het voor anderen verpest maar nog het allermeest voor jouw SP!!

Laat dit wederom een les zijn , al twijfel ik of dit soort eikels dit leest, voor degene die hun hoofd er niet bij kunnen houden! Kijk, vraag en indien toestemming speel mee MAAR WEL SAFE!!!!

En de EC dient dit soort personen gewoon voor het leven de toegang te ontzeggen!!

Hoop jouw/jullie spoedig toch weer een keer te treffen .
Dank voor je lieve reactie Mike. Dikke kus voor jou en tot snel!
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

EC ....een waarschuwing lijkt me erg mild .....nooit meer toegang geven zulke gasten...verpesten t voor iedereen!!!!
Hot Holly
Berichten: 97
Lid geworden op: 23 dec 2022 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Hot Holly »

Wat erg dat je dit hebt meegemaakt, doe rustig aan!!

En aan de EC, een waarschuwing is veel te weinig, want nu kan hij het de volgende keer gewoon weer doen.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Chandon »

Ja helaas voor de zoveelste keer… en dan mensen op mij zeiken dat k een betweter ben over veiligheid en condoom gebruik/opruimen.
Keep ya head up Sugar je bent een kanjer❤️😘
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Chandon »

Het is o zo belangrijk dat we elkaar checken. Want we zijn immers 1 team.

Mike1966 schreef: 28 okt 2023 18:35 Lieve SP,

Goed dat je deze ervaring deelt maar wat een nare ervaring is dat geweest!! Wat voor jullie twee een Mooi EC “feestje” had moeten worden verstoort door iets wat absoluut niet thuis hoort in de EC.

Je condoom vergeten………. Hoe is het mogelijk!!!
Weer een eencellig mannelijk persoon die het voor anderen verpest maar nog het allermeest voor jouw SP!!

Laat dit wederom een les zijn , al twijfel ik of dit soort eikels dit leest, voor degene die hun hoofd er niet bij kunnen houden! Kijk, vraag en indien toestemming speel mee MAAR WEL SAFE!!!!

En de EC dient dit soort personen gewoon voor het leven de toegang te ontzeggen!!

Hoop jouw/jullie spoedig toch weer een keer te treffen .
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Suikerpopje »

Chandon schreef: 28 okt 2023 19:05 Ja helaas voor de zoveelste keer… en dan mensen op mij zeiken dat k een betweter ben over veiligheid en condoom gebruik/opruimen.
Keep ya head up Sugar je bent een kanjer❤️😘
Dank je lieverd, jij ook ❤️💋
DonRoberto
Berichten: 327
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door DonRoberto »

🤬🤬🤬


Waarschuwing? Niet meer toelaten? Echt niet!!

BALLEN ERAF DRAAIEN! En lekker langzaam zodat ze het goed voelen…. Dat is de enige mogelijkheid om deze criminelen hun misdadige gedrag definitief af te leren…

Zelf heb ik ook al een paar keer dit soort criminelen meegemaakt maar ben er gelukkig altijd op tijd bij geweest zodat niks is gebeurd…

En deze criminelen weten dat ze fout zitten …. Maar doen het toch!!! Geen pampering van die pikkies maar publiek punitief pijnigen. Anders leren ze het nooit af..

Heel veel sterkte Suikerpopje! Laat je niet gek maken!!

Hartelijke groet,

D.R.
DonRoberto
Berichten: 327
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door DonRoberto »

Hot Holly schreef: 28 okt 2023 18:57 Wat erg dat je dit hebt meegemaakt, doe rustig aan!!

En aan de EC, een waarschuwing is veel te weinig, want nu kan hij het de volgende keer gewoon weer doen.
Wijze woorden!!
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten