Feestje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
andre40
Berichten: 158
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Feestje

Bericht door andre40 »

Vanmiddag op het feestje geweest en het was geweldig om er bij te mogen zijn.
Het was geweldig
Ned
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 dec 2022 23:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Feestje

Bericht door Ned »

Hoi Andre,

Ik heb getwijfeld om te gaan. Helaas dus. Was het druk op het feestje?
andre40
Berichten: 158
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Feestje

Bericht door andre40 »

Er was gemiddeld 8 man maar werkelijk waar de dames zijn niet te temmen heb met alle 3 kunnen sexen , volgende keer ga ik weer! Iedereen komt voor hetzelfde het was een groot feest .
3 keer klaargekomen ze doen er alles aan.
Kom gerust de volgende keer.
Het enige wat echt irritant is is dat de mannen die met hun meekomen constant op je lip staan kijken wat er allemaal gebeurt, zijn met 2 personen en zijn ook niet aardig, lijkt wel of ze aan het tellen zijn.
Jammer dat die gasjes er bij zijn.
DonRoberto
Berichten: 327
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Feestje

Bericht door DonRoberto »

andre40 schreef: 25 jan 2024 06:51 Het enige wat echt irritant is is dat de mannen die met hun meekomen constant op je lip staan kijken wat er allemaal gebeurt, zijn met 2 personen en zijn ook niet aardig, lijkt wel of ze aan het tellen zijn.
Jammer dat die gasjes er bij zijn.
En waarom zouden die mannen zo staan te kijken? 🤔🤔🤔

Het komt immers nooit voor dat een onverlaat zonder condoom probeert te penetreren, halverwege stiekem het condoom verwijdert , “per ongeluk” het condoom achterlaat, stiekem van gaatje probeert te wisselen, zonder voorbereiding anaal penetreert en zo kan ik nog even doorgaan….

En dan heb ik het nog niet eens over mannen die niet willen luisteren en/of “nee = nee!” niet accepteren

Zelfs met begeleiding (lees Suikerpopje maar eens) kan het fout gaan!

Vanmiddag ga ik waarschijnlijk naar de EC en reken maar van yes dat ik mijn sletje behoed voor onverlaten, met mijn neus er bovenop! Niet omdat ik dat geil vind maar omdat dat helaas noodzakelijk is!

Als jij 100% kan garanderen dat iets dergelijks niet gebeurt en alle dames altijd en volledig veilig zijn, hoeven begeleiders niet op te letten…

Veel plezier maar vooral veel wijsheid gewenst in de EC

D.R.
Laatst gewijzigd door DonRoberto op 30 jan 2024 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
DonRoberto
Berichten: 327
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Feestje

Bericht door DonRoberto »

P.S. ik loop al 15 jaar in dit wereldje rond en het lijkt wel of dit non-valeure, respectloze en opportunistische gedrag steeds erger wordt.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Feestje

Bericht door Mike1966 »

Beter had je het niet kunnen verklaren en verwoorden Don Roberto!!
Heel veel genot en plezier met je sletje!
DonRoberto schreef: 25 jan 2024 10:00
andre40 schreef: 25 jan 2024 06:51 Het enige wat echt irritant is is dat de mannen die met hun meekomen constant op je lip staan kijken wat er allemaal gebeurt, zijn met 2 personen en zijn ook niet aardig, lijkt wel of ze aan het tellen zijn.
Jammer dat die gasjes er bij zijn.
En waarom zouden die mannen zo staan te kijken? 🤔🤔🤔

Het komt immers nooit voor dat een onverlaat zonder condoom probeert te penetreren, halverwege stiekem het condoom verwijdert , “per ongeluk” het condoom achterlaat, stiekem van gaatje probeert te wisselen, zonder voorbereiding anaal penetreert en zo kan ik nog even doorgaan….

En dan heb ik het nog niet eens over mannen die niet willen luisteren en/of “nee = nee!” niet accepteren

Zelfs met begeleiding (lees Suikerpopje maar eens) kan het fout gaan!

Vanmiddag ga ik waarschijnlijk naar de EC en reken maar van yes dat ik mijn sletje behoedt voor onverlaten, met mijn neus er bovenop! Niet omdat ik dat geil vind maar omdat dat helaas noodzakelijk is!

Als jij 100% kan garanderen dat iets dergelijks niet gebeurt en alle dames altijd en volledig veilig zijn, hoeven begeleiders niet op te letten…

Veel plezier maar vooral veel wijsheid gewenst in de EC

D.R.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
lientje
Berichten: 115
Lid geworden op: 17 jan 2023 07:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Feestje

Bericht door lientje »

Ik loop nog maar een jaartje rond in de Ec maar heb gelukkig als alleengaande dame alleen maar heerlijke respectvolle mannen ontmoet waar ik heerlijke sex mee gehad hebt,dus laten we ook eens aandacht aan het positieve geven heren😘
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Feestje

Bericht door Mike1966 »

lientje schreef: 25 jan 2024 10:30 Ik loop nog maar een jaartje rond in de Ec maar heb gelukkig als alleengaande dame alleen maar heerlijke respectvolle mannen ontmoet waar ik heerlijke sex mee gehad hebt,dus laten we ook eens aandacht aan het positieve geven heren😘
Ook daar zul jij gelijk in hebben! En gelukkig zijn er inderdaad ook hele goede ervaringen te melden. Maar als je als man je “partner” begeleid dan is niet alles 100% vanzelf sprekend…….
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
DonRoberto
Berichten: 327
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Feestje

Bericht door DonRoberto »

lientje schreef: 25 jan 2024 10:30 Ik loop nog maar een jaartje rond in de Ec maar heb gelukkig als alleengaande dame alleen maar heerlijke respectvolle mannen ontmoet waar ik heerlijke sex mee gehad hebt,dus laten we ook eens aandacht aan het positieve geven heren😘
Heel goed! Houden zo……
Gebruikersavatar
Lush Lulu
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 nov 2023 21:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Feestje

Bericht door Lush Lulu »

andre40 schreef: 25 jan 2024 06:51 Er was gemiddeld 8 man maar werkelijk waar de dames zijn niet te temmen heb met alle 3 kunnen sexen , volgende keer ga ik weer! Iedereen komt voor hetzelfde het was een groot feest .
3 keer klaargekomen ze doen er alles aan.
Kom gerust de volgende keer.
Het enige wat echt irritant is is dat de mannen die met hun meekomen constant op je lip staan kijken wat er allemaal gebeurt, zijn met 2 personen en zijn ook niet aardig, lijkt wel of ze aan het tellen zijn.
Jammer dat die gasjes er bij zijn.
Met zo'n opmerking kom jij gelijk op mijn " never, ever " lijst.

Zonder " die gasjes " zullen die lieve dames, door jou, met geen vinger aangeraakt willen worden. Op zo'n middag zorgt mijn Meester ervoor dat ik zonder zorgen kan genieten van de seks.
En de enige reden dat die 3 dames "niet te temmen" waren komt door die " irritante mannen ".

Als ik jou was zou ik even nadenken over wat je zegt, hoe moeilijk het ook is....
Insatiable..... a slut in the making 😘💋
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 31 gasten