10-8 Poezenbeestje en Mike bezoeken EC Arnhem

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Mike1966
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

10-8 Poezenbeestje en Mike bezoeken EC Arnhem

Bericht door Mike1966 »

Hallo geile medemensen,

Na een week eerder een poll gemaakt te hebben met de vraag in welke locatie de meeste interesse zou zijn voor ons, Poezenbeestje en ondergetekende, volgende EC bezoek en avontuur.

De poll met daarin al een beetje onze basis wensen is redelijk op gereageerd. En ondanks dat elk van de drie locatie wel zo zijn voordelen heeft was er een meerderheid voor Arnhem. Voor ons, ondanks het verste weg, ook echt wel een favoriete locatie van deze keten dan. Netje, fijne douche, goede atmosfeer en tot nu toe telkens zeer beleefde bezoekers. En dat was vandaag ook zeker weer het geval. We hebben veel respect en beleefdheid ervaren.

Afijn de dagen vlak voor ons geplande bezoek van deze zaterdag middag contact gekregen met een stel “Timenpaula” die een STEL zochten waarvan vrouw Bi, en verder nog wat zoekende zijn in dit circuit…… ondanks dat zij door vele mannen benadert werden op het forum, je vraagt je af waarom……lukte het ons digitaal contact met hen te krijgen en zodoende al wat zaken met hen uit te wisselen via de digitale snelweg.

Op de ochtend van ons vertrek, ik ben al bij mijn slet om haar op te halen, bereikte os het bericht dat het genoemde stel ook nog even langs zouden komen om “kennis” te maken. Helemaal leuk dus, op pad. Helaas de door ons gestreefde aankomsttijd, van even na opening, door een file onderweg, niet waar kunnen maken maar 12:45 waren we toch binnen.
Het laatst half uur in de auto al lekker met mijn sletje gespeeld die dus al druipend van geiligheid de EC binnen stapte :-)

Ik uitkleden want naakt is gewoon fijn ook al is het geen naaktdag! Daar denken sommige lezers anders over maar voor ons is het echt een afknapper als je er gekleed bij komt staan of met een hand in een onderbroek…. Dan wel de hele tijd je handdoek voor je zaakje! Wij zien ook graag wat we erbij vragen inplaats van verrast te worden! Je ontneemt je zelf een kans uitgenodigd te worden mee te doen door dat soort gedrag maar, dat terzijde!
Poezenbeestje deels uitkleden, lingerie body bleef aan en haar rode Pleaser laarzen werden juist aan gedaan! En dan even een rondje lopen waarna we besluiten het feestje te openen op het matras in de hetero cinema.

Handdoeken uitgespreid en ik laat PB zitten op het matras even zoenen, strelen en verkennen ( nou ja wat valt er nog te verkennen :-) ) door het voorwerk onderweg was ze uiteraard al lekker drijfnat down there :-)
Dan maar meteen plat op haar rug op het matras en even wat overtollige lustsappen oplikken en haar tieten bespelen! En dat alles onder het beleefd toekijkend mannelijk publiek in de film zaal. Mijn pik is al lekker hard dus trek ik mijn sletje naar de rand van het matras en sla mijn harde dikke eikel een paar keer stevig op haar clit alvorens mijn dikke pik tergend langzaam haar druipende kut in te duwen. Even diep laten zitten om te weer te wennen aan gevuld zijn! Dan langzaam pompend neuken en de orgasmes beginnen direct te stromen! Ik leg haar wat controle op en ze mag alleen komen met mijn toestemming….. steeds beter en beter kan ze die beheersing aan ondanks de grote druk om haar gevoel de overhand te laten nemen kan ze klaarkomen met toestemming of het juist nog even tegenhouden….. zo geil!!
Ik hoor een vrouwe stem achter mij, kijk even om en mijn vermoeden dat het Paula betreft blijkt te kloppen als ik haar naam noem en zij laat blijken dat Paula en Tim inderdaad aanwezig zijn. Ondertussen neuk ik staand tegen het matras lekker en heftig door. Dan kruip ik erbij op het matras en breng mijn pik weer langzaam maar diep in die zalige drijfnatte kut en pomp haar nog naar een paar zalige verkrampende orgasmes.
Tijd om eens te gaan kijken waar het andere stel Paula en Tim uithangt. We kruipen van het matras pakken onze handdoeken en lopen naar de darkroom.

In de darkroom zie ik een man in de gynaecologen stoel zitten terwijl een vrouw hem oraal verwend. Er staan twee heren aan de zijkant het spel te aanschouwen en nog een paar andere op wat meer afstand. Paula kijkt even op en ziet onder ander de heren vlak bij haar activiteiten staan en schrikt daar een beetje van. Ik weet dat het stel “nieuw” is in het “wereldje” en dat ze het achtervolgen door mannen en het van heel dichtbij aanschouwen van hun activiteiten vervelend vind. Ik vraag de heren dan ook om het stel wat meer ruimte te geven bij hun activiteiten! Daar word direct respectvol gehoor aan gegeven! Dank jullie wel heren. Wij maken gebruik van de rust in de darkroom om even wat uitgebreider kennis te maken en wat ervaringen uit te wisselen. Gezellig en leuk! Maar na een poosje weer tijd voor aktie.

We inspecteren de sling schatten in of de hoogte oké is voor ons en ook hier, en dus in alle drie de EC’s van deze keten, is het verstellen van de sling hoogte nu niet echt eenvoudig! Zonder gereedschap zelfs bijna kansloos!! Laat staan even snel!
Zou de leiding van de EC keten daar nu echt niet iets beters of eenvoudigers op kunnen verzinnen!! De sling is populair maar is pas ideaal als de hoogte voor gebruikers eenvoudig aan te passen is aan de lengte en postuur van de gebruikers!!

Ondanks dat laat ik PB plaats nemen in de sling en gaan we een poging doen. Helaas lijkt het al snel een onmogelijke missie om PB in de sling op een ontspannen manier te gaan neuken waardoor we ons naar het grote centrale matras verplaatsen.
Het matras ligt los op een “houtenbox” waardoor matras snel heen en weer schuift maar, mag de pret niet drukken. Handdoeken op het matras, PB op haar rug erop met kontje net op de rand en ik aan de rand staand van het bed neem ik plaats tussen haar benen. Plaats mijn eikel tegen haar lipjes en dus mijn pik haar natte kut is. Langzaam en diep neukend komen de orgasmes als vanzelf. Dat gaat te gemakkelijk dus ik leg haar wat orgasme control op!! Vragen, onthouding, gunnen aftellen en al snel gaat ons spel helemaal los!! Tijd om van positie te wisselen. Ook ik kruip op het matras trek haar benen tegen mijn lichaam en penetreer mijn slet weer, kijk haar intens en diep aan en met mijn ogen lijk ik de dirigent te zijn van haar orgasme controle. PB smeekt om te mogen komen, ik weiger voor een moment maar uiteraard niet te lang mijn slet moet, ja moet ook intens genieten dus ik laat haar kermend en kreunend “los” al snel zit ze in een niet te stoppen orgasme flow waar ik haar even in laat zweven alvorens het te helpen stoppen!! Ik moet even een rustiger momentje voor mijzelf en ga op mijn rug liggen en laat mij zalig pijpen. Ik kijk om mij heen voor een geschikte kandidaat om mee te laten spelen. Net als iedereen hebben wij ook zo onze voorkeuren en op dat moment zie ik even geen kandidaat in onze omgeving. Ik laat PB on-all-four plaats nemen en neem zelf plaats achter haar kont. Om haar doggy in haar zalige strakke kut te neuken. Weer kijk ik al neukend om mij heen. Zie het andere stel mee kijkend en ik denk genietend in het publiek zitten. Ik vraag een heer om bij het hoofd van mijn slet plaats te nemen om mijn slet in de gelegenheid te brengen haar pijp talent te laten blijken. Dit wil die bezoeker alleen laten doen met een rubber er omheen, respect voor zijn wens maar zuigen en likken op latex …….. nee sorry dat doe ik haar niet aan. Onze eigen keuze! Ondertussen neuk ik stevig door en na een ferme neuk beurt is het voor ons beide even tijd voor pauze. We kruipen van het matras en de toeschouwende “menigte” verspreid zich weer door de EC.

We gaan wat drinken bij de kluisjes en PB trekt haar pleasers uit die best wel warm zijn voor onze “heftige” activiteiten. Bij de kluisjes en al wat vocht nemend kletsen we nog wat met Paula en Tim waarbij we ervaringen, wensen, plannen en ideeën en uitwisselen. Het stel heeft nog plannen voor de avond en gaan er weer vandoor. Leuk ze gesproken en ontmoet te hebben en wie weet in de toekomst……

Ik neem PB mee naar de darkroom neem zelf plaats op de gynaecologen stoel en en dirigeer haar tussen mijn benen voor een blow job. Gretig neemt ze mijn dikke pik in haar mond en begint mijn pik mat haar mond te bespelen terwijl haar nagels met mijn ballen spelen. Mmmm zo heerlijk maar, het op die manier zo voorover staan is niet heel lang vol te houden. Ik stop de sessie en we verplaatsen ons naar de “loveseat” waar ik op ga zitten en PB over mij heen komt staan en zich langzaam over mijn pik laat zakken. Mmmm heerlijk elkaar aankijkend mijn handen vrij om met haar tieten te spelen moedig haar aan zichzelf klaar te neuken op mijn harde dikke pik. Dat doet zij met veel genoegen en met enig regelmaat ontsnapt er een heftig ongecontroleerd orgasme uit haar mond en voel ik haar kut pulserend knijpen. Bij mij begint het inmiddels ook aardig te borrelen en ik besluit dat het weer tijd is voor het centrale matras.

Wederom leg ik PB op haar rug op het matras kontje op het randje en ik “vreet” mij voorover staand vast op haar kut en geef haar clit alle aandacht. Wederom controleer ik haar orgasmes wat haar steeds beter en beter afgaat :-) Zo geil om zo met elkaar bezig te zijn! Na deze bef sessie duw ik mijn pik weer in haar soppende kut. Twee heren van de toekijkende heren zijn wat dichterbij het matras komen staan en de, qua uiterlijk, jongste vraagt of ze aangeraakt mag worden. Uiteraard sta ik dat toe en direct beginnen beide heren haar tieten te bespelen terwijl ik lekker door neuk. Even stop ik om PB in een positie te brengen op haar rug liggend hoofd over de rand en ik tussen haar benen. Terwijl ik haar zittend op mijn knieën neuk probeert zij de man te pijpen. Zijn gereedschap is echter dusdanig van formaat dat goed en diep pijpen terwijl ik haar neuk niet echt soepel gaat, wat zij hem ook laat weten. Een andere man speelt iets te hard met de afgeplakte piercings van mijn slet die ik even daarop attent maak. PB is over gegaan tot het bespelen van de ballen van de man en ik spuit ondertussen luid brullend mijn condoom vol :-) nog even doorneukend waarna ik mij terug trek maar wel meteen mijn mond weer op die soppende kut druk en PB luid kreunend nog een paar orgasmes geef. Mijn pik reageert direct weer op die geiligheid en al heel snel is die weer,of eigenlijk bleef die gedeeltelijk “stand-by” en met een beetje stimulans is die weer rock hard. Ik besluit dat ik ook nog wel een blow job wil en neem de plek van de man bij haar hoofd in. Bied mijn pik aan haar mondje aan en begin haar mond en keel te neuken! Zo zalig zo lekker mmmm ik laat de teugels los en al snel voel ik het zaad alweer opborrelen en spuit ha art mondje vol terwijl ik mij helemaal voorover buig en ook haar, met een mond vol zaad, nog snel naar een orgasme lik. Dan kom ik overeind en we zoenen elkaar uitgebreid en zeer intens. De tijd is voorbij gevlogen en dit is dan ook het Einde van een zalige en gezellig middag in EC Arnhem.

We gaan nog even heerlijk douchen, echt een plus punt van Arnhem de goed en volledig werkende douche!! Daarna aankleden en de lange rit naar het westen. Op de heen weg had ik haar wat opgewarmd en op de teug weg weet PB mijn pik nog regelmatig te testen :-)

Het waren heerlijke uurtjes!!
EC Arnhem bedankt voor de heerlijke middag
Paula en Tim leuk jullie ontmoet te hebben.
Alle aanwezige heren enorm bedankt voor het getoonde respect, we hopen dat jullie ook genoten hebben!

Tot een volgende keer waar en wanneer dat ook mag zijn

Poezenbeestje en Mike
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Timenpaula
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: 10-8 Poezenbeestje en Mike bezoeken EC Arnhem

Bericht door Timenpaula »

Lieve mike en poes,

Wat zijn jullie lieve, gezellig en open mensen.
Mike onwijs bedankt voor al je adviezen en geruststellende woorden, weer een ervaring rijker..xxx Tim en Paula
Mike1966
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Graag gedaan en dank jullie wel voor de lieve woorden! Jullie weten ons te bereiken indien gewenst!
Ontdek, geniet samen en laat je niet gek maken!!
Timenpaula schreef: 11 aug 2024 09:47 Lieve mike en poes,

Wat zijn jullie lieve, gezellig en open mensen.
Mike onwijs bedankt voor al je adviezen en geruststellende woorden, weer een ervaring rijker..xxx Tim en Paula
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
lullig
Geaardheid: bi
Leeftijd: 53
Contacteer:

Bericht door lullig »

Leuk verslag Mike, lekker kort ook :lol:
Fijn dat jullie en Tim en Paula zo hebben genoten. En dat in mijn favoriete EC :D !
Hopelijk tot snel ziens, groetjes vanuit Sidney.
Mike1966
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Dank je lullig,

Ik ben niet zo van het kort en vluchtig :-)
Misschien ga je het zelf ook nog eens beleven.
En als het te lang is…….. niet lezen ;-) nadeel dat je dan niet weet wat je gemist hebt.

lullig schreef: 12 aug 2024 09:39 Leuk verslag Mike, lekker kort ook :lol:
Fijn dat jullie en Tim en Paula zo hebben genoten. En dat in mijn favoriete EC :D !
Hopelijk tot snel ziens, groetjes vanuit Sidney.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten