SLET NEUKEN

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Stout Stel
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 dec 2011 10:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

SLET NEUKEN

Bericht door Stout Stel »

Vanmidaag om 13.00 uur zijn wij er.

Ik zoek een mannenoverschot om mijn slet hardhandig in haar kut en vooral kont te neuken...!!!
We blijven tot 14.30 uur OF totdat ik zie dat één der gaten niett meer is gevuld.

Willen de kijkers gepaste afstand houden, zodat de echte doeners vrij baan hebben om mijn sletje te gebruiken?!

Uiteraard pijpt ze ook en ze is spermageil..... Dus spuit haar maar onder

Tot vanmiddag
rwest
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 sep 2010 12:19
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: SLET NEUKEN

Bericht door rwest »

natuurlijk kom ik lekker spuiten!!
jack1

Re: SLET NEUKEN

Bericht door jack1 »

Spannend!
de verteller
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 sep 2015 07:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: SLET NEUKEN

Bericht door de verteller »

Hoofdstuk 1
De Eerste keer voor M.


Op een zonnige woensdag middag op 9-september 2015 ergens in Nederland.
M. Liep wat rond en zag de ene naar de andere mooie dame voorbij hem lopen.
Ach! wat zijn ze mooi dacht hij en in zijn gedachte neukte hij die dames ook lekker.
Maar ja M. leeft nu een maal in de 21ste eeuw en het zijn tegenwoordig geen horige meer.
Wat zou het toch fijn voor M. geweest zijn als hij in de tijd van de late Romeinse Republiek leefden daar hadden ze genoeg horige.
Wat had hij toch een zin om zo een geile horige wat slaaf of slavin betekend.
Eens goed te pakken.
Zijn geilheid bleef maar stijgen tot dat hij hier wel actie op moest nemen.
Maar ja waar vind je nu dat nog zo een horige?
Hij moest en zal een horige vinden.
Na wat rond vragen werd hij naar een hedendaagse horige gewezen.
Geil als die was snelde hij naar de locatie met een volle zak zaad dit nodig geleegd moest worden.
Een maal op de locatie aan gekomen zag hij haar dan ook de horige zo mooi zo geil en goed afgericht door haar meester zo als het een goede horige betaamd.
Maar ja wat nu het was zijn eerste keer dat hij dit deed.
Gedwongen door zijn geilheid ontdeed hij zich van zijn kleding en ging naast de andere mannen staan die al lekker bezig waren met de horige wat een geile slet dacht hij.
M. rukte zich zelf maar even en af en toe betaste hij deze prachtige horige slet.
Door al dat lekkere veelvuldige gebruik kwam ze meermaals hevig klaar.
De sensatie van het klaarkomen zag je lekker door haar hele lijf gaan.
Haar meester zag dit natuurlijk ook en gaf haar toestemming om er even van te genieten.
Dit om dat ze haar werk als geile horige slet goed aan het uitvoeren was.
Maar gelukkig voor M. mocht ze er niet te veel van na genieten er stonden immers nog meer mannen klaar voor deze slet.
Haar meester sommeerde haar op haar knieën en ze moest lekker gaan pijpen.
De sensatie steeg bij M. want hij was bijna aan de beurt niet veel later had deze slet dan ook M’s pik in haar geile mond Hmmmm wat een genot.
Na even heerlijk gepijpt te zijn vroeg M. aan haar meester of hij haar dogiestyle op bed mocht nemen.
Haar meester stemde toe en sommeerde de slet op bed.
M. was in extase deed vlug zijn condoom om en ging achter haar zitten.
Koos een lekker gaatje en wou aan de slag.
Maar M. was door zijn geiligheid helemaal vergeten even zijn pik wat droger te maken na dat heerlijke zoppige gepijp en merkte al snel dat het condoom af gleed.
Hij moest hellaas weer stoppen om zijn pik droog te maken en een nieuwe condoom te pakken.
Toen hij terug kwam bracht haar meester haar een stukje verder daar moest ze weer lekker op haar knieen voor meer pik in haar mond wat een geile horige slet is het toch met haar mooie lichaam zat ze dan ook voor M. nam zijn pik wederom in haar mond.
En begon heerlijk te pijpen en niet veel later kon M. het dat ook niet meer houden.
De sensatie was zo hoog geworden dat M.de inhoud van zijn zaadzak in haar mond spoot zo geil zo lekker deze geile horige slet slikte zijn zaad en ze speelde nog wat met haar tong.
M. gaf haar meester een hand en bedankte hem voor het gebruik van zijn geile slet
Toen ging ze door naar haar laatste pik M. ging er even voor zitten om na te kunnen genieten van deze geile slet.
Toen de Slet klaar was met de taak die haar meester haar had opgedragen.
Mocht ze zich aan kleden moest ze nog even blijven staan zodat M. en de andere mannen haar nog even lekker konden bekijken.
Toen vertrok de meester weer met zijn slet.
M.bleef nog even zitten na praten met 2 van de andere mannen.
En voldaan ging hij dan ook weer met een grote glimlach huis waards
Stout Stel
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 dec 2011 10:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: SLET NEUKEN

Bericht door Stout Stel »

Afgelopen woensdag 09-09-2015 heeft mijn sletje waanzinnig genoten van de aanwezige en actieve mannen die haar op een fantastische en respectvolle manier hebben laten genieten zoals ze dat graag heeft.

Vele stijve lullen heeft ze naar hartelust kunnen pijpen en ze genoot van de stijve lullen die haar kutje en kontje hebben geneukt.

De mannen die ons ondertussen kennen, weten dat ze ervan houdt om hard, héél hard te worden aangepakt, en dat ze geniet van pijn tijdens de sexuele uitspatingen....
Óók geniet ze ervan om dubbel genomen te worden. In welke vorm dan ook...........

Bij deze wil ik graag mijn dank, waardering en respect uiten aan Zwoelzin, Blacklatino en De Verteller, die de moeite hebben genomen om een leuk verslag te schrijven.
Dit stemt mij gelukkig en werkt motiverend om af en toe weer een aankondiging te doen.

Sommigen weten dat ik vaker, onaangekondigd, met mijn sletje ben geweest, en dan naar een aantal mensen een uitnodiging stuur middels een pbtje.

Warme en vriendelijke groet.
XLpaal
Berichten: 78
Lid geworden op: 23 jun 2011 09:36
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Gooi
Contacteer:

Re: SLET NEUKEN

Bericht door XLpaal »

Hmm, dit klinkt goed. Hoogste tijd dat ik weer eens langskom in de cinema met mijn harde 20cm pik.
Boo
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 dec 2009 11:44
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: SLET NEUKEN

Bericht door Boo »

Jammer dat ik dit feestje gemist , voorgaande x heb ik heerlijk genoten van het sletje heerlijk hoe ze op haar knietjes zat de mannen te pijpen het sperma ontving kreunend op de grond klaarkwam ik houd me aanbevolen voor een dp :)
jaygomez
Berichten: 214
Lid geworden op: 25 mar 2015 18:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: SLET NEUKEN

Bericht door jaygomez »

Graag wil ik er zijn volgende keer
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten