Voor het eerst naar de gloryhole

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Hilversum
T&G
Geslacht: Stel
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Voor het eerst naar de gloryhole

Bericht door T&G »

Momenteel zijn we niet NL maar een korte update. Waarschijnlijk in September en dan staat de GH bezoeken zeker op onze lijst. We zijn heel benieuwd hoe het zal zijn en zullen tegen die tijd een update hier sturen. Hopelijk komen er veel mannen dan;) We fantaseren er veel over. Privé bercihtjes zijn altijd welkom als je goede ideeen hebt. G&T
Japio7777
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Japio7777 »

Het lijkt me heerlijk om jullie in september te mogen ontmoeten, voor mij is het ook de eerste keer om naar een gloryholes te gaan en heb ook al lang die fantasie en het lijkt mij heerlijk omdat met jullie te doen.

Groentjes Jaap
Hallo33
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door Hallo33 »

T&G schreef: 11 mei 2024 16:38 Hoi ik ben Gina, 25 jaar wil binnenkort samen met mijn vriend voor het eerst naar een gloryhole.

Mijn vriend kijkt dan en ik wil graag pijpen maar waarschijnlijk zal het daar niet bij blijven 😂

Het geilste lijkt me om alles zonder condoom te doen😋🤤 Maar ik begrijp het safesex beleid en dat is natuurlijk ook minder risicovol.

Wanneer we een datum hebben zal ik die hier posten (het eerdere bezoek was door omstandigheden helaas niet gelukt).

Ik hoop dan wat (jonge) mannen te zien.

P.S. een van mijn andere fantasieën is om een BBC te verwennen dus als je jezelf aangesproken voelt, stuur zeker een privébericht.

Groetjes, G
Wat een mooi verhaal van een jong stel! Het is mijn verboden droom en het is mooi om het te lezen!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast