Kiana's kletsnatte kutje

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Kiana's kletsnatte kutje

Bericht door Benno2 »

Op het forum zag ik een oproep van Stel74. Er stond dat ze vrijdag zouden komen. Er waren een paar reacties op, maar het onderwerp verdween al snel onder allerlei nieuwe berichten. Stel74 heb ik al eerder ontmoet en ik weet nog goed hoe geil ik Kiana de vorige keer vond. Dus vanmiddag op goed geluk naar EC. En jawel hoor, daar zitten ze op de bank, Kiana en haar partner. Op de andere bank zit een ander stel (Wijsletje), maar ik heb alleen maar oog voor de lekkere Kiana (Sorry Wijsletje)", die slechts een kort strak rokje om haar heupen draagt en verder niets aan heeft. Snel kleed ik mij uit en stop alles in een locker. Na wat gekletst te hebben, staat Kiana op en loopt op haar hoge hakken de gang in...

Ik besluit er achter aan te gaan om te kijken wat ze gaat doen. In de heterocinema zit ze niet en ook in de tussenruimte zie ik haar niet meteen. Even goed doorzoeken en dan heb ik haar gevonden in een gloryhokje.
Ik doe het gordijn wat opzij en vraag: "Mag ik bij je in het hokje komen?"
"Ja hoor", zegt ze, "kunnen we samen gluren".
Ik kom bij haar staan in het krappe, kleine hokje, waar je elkaar wel moet aanraken, zo krap en klein is het. Toevallig heb ik er ook zin in om Kiana aan te raken. Ik kom achter haar staan, doe mijn armen om haar heen en druk me stevig tegen haar heerlijke lijf aan. Ik begin haar borsten te strelen en zoen haar in haar nek. Mijn pik staat al stijf tegen haar billen.
"Mijn rokje is een beetje nat", verontschuldigt zij zich.
"Hmm, ik weet wel waar dat door komt", zeg ik.
Kiana is namelijk een spetterende spuiter en ze is al een tijdje aanwezig en is ongetwijfeld al in actie geweest.

Terwijl ik achter haar blijf staan begin ik haar kutje te stimuleren. Ze kronkelt tegen me aan. Ik begin enorm geil te worden en vraag of ik haar daar staan in het hokje mag neuken. Dat ziet ze wel zitten. Ze gaat enigszins voorover staan en doordat ze hoge hakken aanheeft kan ik er prima bij. Ik steek mijn pik in haar natte kutje en begin haar stevig te neuken. Het duurt niet lang voordat ze me er de eerste keer uitperst. Een enorme golf spuit er uit en klettert op de grond. Meteen stop ik mijn pik er weer in en ga door met neuken, alleen maar geiler geworden door het gesquirt van Kiana. Ik ga door tot ze me voor een tweede keer een grote natte golf eruit perst. De vloer is inmiddels kletsnat. Ik stel voor om verder te gaan in de gynaecologenstoel. Kiana gaat er in liggen ('Koud", roept ze) en ik ga verder waar ik gebleven was. Ze ligt in al haar heerlijkheid voor me, ik pak haar borsten beet en ga er volledig voor. Tijdens het neuken kan ik soms in een kadans komen, waarin het heel lekker soepel doorgaat. Het voelt dan alsof ik wel uren kan doorgaan. Kiana spuit nog een paar keer, maar is tijdens de staande sessie al zoveel vocht kwijt geraakt, dat het nodig moet worden aangevuld. Dus gaan we even wat drinken (na eerst even met veel tissues het gloryhokje te hebben droog gedweild. Als Kiana naar de algemene ruimte loopt maken haar voeten soppende geluiden in haar schoenen. Op het grote bed is Wijsletje bezig met een man. Ook komt Lex binnen. "Ha die Lex, lang niet gezien!" (afgelopen dinsdag ;))

Na een korte pauze gaat Kiana weer de gang op. Deze keer loop ik er niet direct achteraan, maar als ik even later even ga kijken is ze in de gloryhole ruimte een jongeman aan het pijpen. er staan nog een aantal mannen omheen. De jongeman wordt waarschijnlijk een beetje zenuwachtig van alle omstanders, want het wil hem even niet lukken. Als ik Kiana aanraak, zegt ze lachend: "Jij bent al geweest toch". "Klopt", zeg ik, "maar ik kan er geen genoeg van krijgen". Ze begint me aan mijn pik te trekken (en met de andere hand een andere pik) en ik begin haar te vingeren. Eerst stimuleer ik haar clit, maar dan steek ik twee vingers in haar kutje en beweeg ze stevig heen en weer tot er een volgende vloedgolf uit komt stromen. En even later nog een keer!. Waar haalt ze het allemaal vandaan. Er moet deze keer een half pak tissues aan te pas komen om alles een beetje fatsoenlijk achter te laten. Ik zeg dat ik haar graag nog een keer wil neuken en neem haar mee naar het bed in de heterocinema. Daar leg ik Kiana languit op het bed en neem plaats tussen haar benen. Ik zet een forse eindsprint in. Nog 1 keer spuit Kiana mijn pik en ballen onder met haar klaterende kutvocht en dan neuk ik mezelf naar een brullend orgasme.

Als ik van het bed afstap komen Lex en een andere man dichterbij. Kiana richt haar aandacht op de twee aangeboden pikken en ik ga richting douche. Als ik me aan het aankleden ben hoor ik een zeer luide schreeuw, duidelijk van een man die aan het klaarkomen is. "Volgens mij is dat Lex", zeg ik. Blijkt inderdaad te kloppen. Ik zeg de aanwezigen in de algemene ruimte gedag, geeft Kiana's altijd vriendelijke partner een hand en ga daarna nog even langs in de heterozaal om Kiana een kus te geven. "Ga je al weer weg?" zegt ze. Helaas moet ik echt gaan, want plicht roept. Anders was ik graag nog gebleven voor een volgende ronde met deze heerlijke vrouw.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 25 nov 2017 11:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Kinky-H
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 mar 2015 09:52
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Kiana's kletsnatte kutje

Bericht door Kinky-H »

Heerlijk dat squirten, dat warme sap, het samentrekken van de spieren het geluid van genot. Heerlijk!
Laatst gewijzigd door Kinky-H op 27 nov 2017 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Kiana's kletsnatte kutje

Bericht door Benno2 »

Goed gezegd, zo was het ook echt!
Kinky-H schreef:Heerlijk dat squirten, dat warme spa, het samentrekken van de spieren het geluid van genot. Heerlijk!
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
stel74
Berichten: 92
Lid geworden op: 27 sep 2012 23:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Kiana's kletsnatte kutje

Bericht door stel74 »

Wat geil om mezelf terug te lezen. Spannend en geil geschreven.
Ik zal volgende keer uitkijken met wat ik met jou doe als alles op het forum gezet word.
;)
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Kiana's kletsnatte kutje

Bericht door Benno2 »

Haha, toen je na de gynaecologenstoel je hakken aandeed en ze eerst moest leeg gooien, waarna je soppend verder liep, zei ik nog: "Dit zijn de details die ik moet onthouden voor mijn verslag".
Zou je wat anders hebben gedaan als je had geweten dat het allemaal op het forum terecht zou komen?

Ik kijk uit naar de volgende keer ;)
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Kinky-H
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 mar 2015 09:52
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Kiana's kletsnatte kutje

Bericht door Kinky-H »

Tja aan de schrijfkunsten van Benno kan ik niet tippen.....
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Kiana's kletsnatte kutje

Bericht door Benno2 »

Kinky-H schreef:Tja aan de schrijfkunsten van Benno kan ik niet tippen.....

Ik zou zeggen, probeer het eens! Volgens mij wordt elk verslag hier op het forum enorm gewaardeerd door de EC-community.
Vind het zelf ook altijd leuk om terug te lezen wat er allemaal gebeurd is, of ik er nu bij ben geweest of niet.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten