Opening Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wild romance
Berichten: 76
Lid geworden op: 30 mei 2011 23:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Opening Arnhem

Bericht door wild romance »

Nu even een positief verhaal. Allereerst wil ik de mensen va EC complimenteren met deze prachtige nieuwe lokatie. Ik ben vrijdag van 15 tot 22 u. geweest en voor mij was het erg leuk en gezellig. We hoefden niets te betalen, nog een lekker glaasje wijn er bij gekregen.. toch ook leuk! Bedankt EC ! Er waren veel vrienden (op 1 na...Pietertje, wat moet je gebaald hebben man ! :-)) die ik ken vanuit het Amersfoortse. Met een hele groep hebben we nog even een lekker patatje gegeten bij de buren. En ja, ook Mirjam (je weet wel, die super aardige dame van de kassa in EC Hilversum) kwam zelfs nog even een kijkje nemen met haar man. Natuurlijk waren R. en G. en Knabbel en Babbel van de partij, fantastisch zoals zij van deze opening een feestje hebben gemaakt! G en B wat zijn jullie supervrouwen, respect ! Wendy en Ramona zagen er extra feestelijk uit, met mooie jacquetjes en spannende setjes. Wat een superlekkere meiden zijn dat toch! Zij hebben mij uitgebreid laten zien (en voelen) hoe je een gloryhole gebruikt, er mochten mensen met hun op de foto en later gaven ze nog een supergeil lesbisch showtje in de open douche. Wat een prachtdouche is dat trouwens geworden! Iedereen was daarvan onder de induk. De douchedeur kan je afsluiten en een showtje weggeven voor het raam, echt iets voor de exhibitionisten onder ons... (en de toeschouwers natuurlijk)! Later heb ik nog even staan kletsen op het balkon met een leuk stel (ik denk nu emenem?) Leuk met jullie kennis gemaakt te hebben :o Al met al was het een zeer geslaagde dag, en ik kom zeker nog eens vaker in Arnhem kijken. Cheers, Marco
Erik38
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 dec 2010 21:18
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Opening Arnhem

Bericht door Erik38 »

Sluit me hier helemaal bij aan. Het was super!

Jammer dat ik het showtje bij de gloryholes met Wendy en Ramona niet bij heb kunnen wonen, maar voor hun doucheshow kwam ik, ondanks een uur vertraging op het spoor vanwege de aangereden vrachtwagen met diepvrieskalkoenen, gelukkig net op tijd. De show later op de avond in de douche met G. mocht er overigens ook zijn. Was jij die gelukkige deelnemer Marco?

Erik
Gebruikersavatar
wild romance
Berichten: 76
Lid geworden op: 30 mei 2011 23:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: Opening Arnhem

Bericht door wild romance »

Nee, dat was een andere lotgenoot uit Hilversum:-) Maar dst showtje mocht er idd ook zijn ...!
knabbelenbabbel
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010 09:53
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: Opening Arnhem

Bericht door knabbelenbabbel »

Erik het was niet G die het showtje gaf maar k.Ik heb er erg van genoten het was geil en spannend.
Complimenten voor het cinema team het is een geweldige locatie.

k en b
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten