Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
stallion1979
Berichten: 480
Lid geworden op: 22 jul 2008 12:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: omg.Arnhem
Contacteer:

Re: Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Bericht door stallion1979 »

ik ben er rond 17,30 na mijn werk, om ff mijn zaad te lozen voordat ik thuis aanschuif aan het avond eten ;)
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
Keessie
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2013 15:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Bericht door Keessie »

Klinkt super geil dat plan van Elke!! Ben in de mood om elke hard en diep door te ragen en daarna een zaadfontein waar ze maar wil..
Hoor graag hoe laat dit lekkers begint dan plan ik het in.
likjes Keessie.
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2258
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Update: Neuk & Spuit Marathon.

Zoals Elke hier op het forum zelf al aangeeft zal rond 15u 'n begin gemaakt worden om haar wildste fantasie werkelijkheid te laten worden. Geen paniek want ze blijft zeker tot rond 18u....of tot alle mannen volledig leeg zijn gespoten over haar heen. ;)
Kom dus op gevarieerde tijden, bijvoorbeeld ook om 16u of 17u.....

EC hoopt dat er heel veel geile potente mannen hieraan komen mee helpen.
Zonder jullie lukt het niet om dit geil feestje werkelijkheid te laten worden voor Elke.

Natuurlijk zijn er wat spelregels waarbij wij jullie medewerking voor vragen:

- kom niet allemaal tegelijk om 15u. Elke blijft zeker zolang de mannen aansluiten en klaarkomen. Dus kom gerust om 16u of 17u binnen lopen. Na het werk. Je bent dan echt niet te laat!
- Zorg ervoor dat je gewassen, schoon en verzorgd bent. Lekker fris ruikt voor elkaar.
- iedereen die mee doet ook volledig uit de kleding. In slip of naakt!
- Niet allemaal tegelijk op Elke storten, maar steeds met 2 man samen. Geen geduw en getrek!
- Zodra 1 zich leeg spuit plaatsmaken voor de eerst volgende.
- De wachtende mannen stellen zich, op gepaste afstand, in volgorden op.
- Houd rekening dat er soms gewacht moet worden op elkaar en er naar aanwijzigingen geluisterd moet worden van de Crew.
- Wees sportief met wachten, maar ook sportief met plaats maken voor de volgende Banger zodra je je leeg gespoten hebt over Elke.

Gooi je eigen rommel weg in 1 van de prullenbakken die door de gehele Cinema staan!

Later wij met z'n allen zorgen dat het voor iedereen een geweldige ervaring gaat worden waar we nog lang aan zullen terug denken.

Deze middag normale entree prijs € 12,-.

Wij horen graag hier op het forum wat julie geile wensen zijn met Elke......enuuhhh in wat voor standjes jij haar wilt nemen?
Gebruikersavatar
jelle1977
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 okt 2012 10:02
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Bericht door jelle1977 »

Hi Elke, ik heb zin om je lekker tussen je borsten te neuken. Ik ben tot nu toe nog niet bij een gangbang van jou geweest, maar als ik de verhalen hier lees dan ben je wel een superheet sexbeest ;) Tot donderdag!
Hehijdaar
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 jul 2011 19:19
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Bericht door Hehijdaar »

Klinkt weer heerlijk spannend Elke!

Ik ga mijn best erbij te zijn. Ik zou je dan willen neuken en tegelijk samen met jou 1 of meer bi-mannen willen pijpen!
Gebruikersavatar
rick-rick
Berichten: 134
Lid geworden op: 10 nov 2008 23:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: doesburg
Contacteer:

Re: Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Bericht door rick-rick »

hehijdaar ik ben er ook en als je wilt mag je mij pijpen hoor zolang ik het zaad maar over Elke kan spuiten gr.rick-rick
Gebruikersavatar
jelle1977
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 okt 2012 10:02
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Bericht door jelle1977 »

Mart39 schreef:Al een aantal keren met haar kunnen genieten. ;)
Voor wie Elke nog niet kent; slank, lekker lief en lang blond haar.
Maar ja dat is dan een algemene omschrijving. Wanneer je haar voorbij zou zien lopen, ergens, ,dan denk je wel als eerste:'met haar zo ik wel eens vreselijk lekker willen sexen!'

Een paar dingen die ik beleefd heb:
Wanneer ze staand vastgebonden aan het Andreaskruis is. Armen hoog en een dun katoenen, te kort jurkje aan. Haar nek likken en met mn handen over haar lichaam glijden. Langzaam van boven naar beneden. Haar borstjes die lekker strak zijn met heerlijke knopjes van tepels voelend onder de stof. Langs haar slanke taille en daarna weer even onder het jurkje omhoog over het zachte strakke vel. Die borsten even kneden en haar zacht horen kreunen. Daarna weer naar beneden met mn handen tot op haar lekker geile heupen, waarbij ik haar wat vrij trek van dat kruis. Dan dat kontje in mn handen voelen. Heerlijke strakke billen. En wanneer je even kneed, dat ze haar bielspieren wat aantrekt.....
Vervolgens over haar onderbuik met mn ene hand verder naar onder glijdend en terwijl ik zacht over haar venusheuvel glij voel ik hoe lekker glad ze is geschoren. Op het punt van haar schaamlippen aangekomen even gestopt, zodat ik eerst haar bovenbenen kon strelen. Vanaf halverwege de slanke zachte staanders van haar strelen en de binnenzijde aftastend. Steeds verder omhoog. Waardoor ze zacht weer kreunde en haar laarsjes een stap maakten naar buiten, zodat haar benen ver genoeg gespreid stonden om nog verder naar boven te gaan. Aangekomen aldaar en dan een paar heerlijke kutlipjes voelen. Niet van die flapperlippen, maar lekker strak poesje. Met mn vinger er voorzichtig tussen glijdend het warme kutsap van haar langzaan haar lippen voelen bevochtigen en haar vingeren en met mn natte vingers nog even langs haar lippen en clith strijken. Clith bij haar is lekker gevoelig.
Door mn knienen gezakt, terwijl zij nog aan het kruis hing. Met mn handen wat meer haar benen gespreid, wat ze gewillig deed. En vervolgens met mn tong haar kutspleet langzaam likken en met mn mond zuigen aan haar clith. Ze kronkelde op een moment erger en haar onderlijf verkrampte wat. Heerlijk om te doen. Kutsappen van haar smaken naar meer.....


Later zat ze op een man, zijn pik in haar kutje, te rijden. Op haar knieen en voorover gebogen op het grote bed. Dat lekkere kontje van haar omhoog wijzend, waardoor niet alleen haar kut goed zichtbaar was, met die lekkere pompende lul in haar, maar ook haar anusgaatje zich goed liet zien.
Op het bed geklommen en boven dat lekkere gaatje gaan staan. Door mn knieen gezakt om voorzichtig in haar kontje te glijden. Condoom met genoeg glijmiddel. Ik verwachte wel wat tegenstand, maar tot mijn verwondering gleed mijn lul er likker soepel in! Heerlijk. Voorzichtig op en neer in dat gaatje terwijl ik de ander zijn pik langs de mijne voelde schuren. Heerlijk geil. Haar kont toen lekker volgespoten, in condoom.

Weer wat later een rustiger sexmoment, waardoor ze zich omdraaide en op haar rug ging liggen en vroeg om een lekkere spermadouche. De aanwezige mannen lieten zich dit geen 2e keer zeggen en leegden een nieuwe lading sperma over haar borsten. Wat ze vervolgens nog eens geil uitsmeerde over haar lichaam.

Wanneer je nog zou willen weten Elke, wat ik nog eens zou willen doen met je samen, dan stuur me maar een pb'tje

Andere heren ook zulke lekkere ervaringen gehad?
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 304
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Bericht door arnhemse teaser »

ja in amersfoort
zonder crew maar gewoon goed begeleid door haar partner....was toen top!!!
jelle1977 schreef:
Mart39 schreef:Al een aantal keren met haar kunnen genieten. ;)
Voor wie Elke nog niet kent; slank, lekker lief en lang blond haar.
Maar ja dat is dan een algemene omschrijving. Wanneer je haar voorbij zou zien lopen, ergens, ,dan denk je wel als eerste:'met haar zo ik wel eens vreselijk lekker willen sexen!'

Een paar dingen die ik beleefd heb:
Wanneer ze staand vastgebonden aan het Andreaskruis is. Armen hoog en een dun katoenen, te kort jurkje aan. Haar nek likken en met mn handen over haar lichaam glijden. Langzaam van boven naar beneden. Haar borstjes die lekker strak zijn met heerlijke knopjes van tepels voelend onder de stof. Langs haar slanke taille en daarna weer even onder het jurkje omhoog over het zachte strakke vel. Die borsten even kneden en haar zacht horen kreunen. Daarna weer naar beneden met mn handen tot op haar lekker geile heupen, waarbij ik haar wat vrij trek van dat kruis. Dan dat kontje in mn handen voelen. Heerlijke strakke billen. En wanneer je even kneed, dat ze haar bielspieren wat aantrekt.....
Vervolgens over haar onderbuik met mn ene hand verder naar onder glijdend en terwijl ik zacht over haar venusheuvel glij voel ik hoe lekker glad ze is geschoren. Op het punt van haar schaamlippen aangekomen even gestopt, zodat ik eerst haar bovenbenen kon strelen. Vanaf halverwege de slanke zachte staanders van haar strelen en de binnenzijde aftastend. Steeds verder omhoog. Waardoor ze zacht weer kreunde en haar laarsjes een stap maakten naar buiten, zodat haar benen ver genoeg gespreid stonden om nog verder naar boven te gaan. Aangekomen aldaar en dan een paar heerlijke kutlipjes voelen. Niet van die flapperlippen, maar lekker strak poesje. Met mn vinger er voorzichtig tussen glijdend het warme kutsap van haar langzaan haar lippen voelen bevochtigen en haar vingeren en met mn natte vingers nog even langs haar lippen en clith strijken. Clith bij haar is lekker gevoelig.
Door mn knienen gezakt, terwijl zij nog aan het kruis hing. Met mn handen wat meer haar benen gespreid, wat ze gewillig deed. En vervolgens met mn tong haar kutspleet langzaam likken en met mn mond zuigen aan haar clith. Ze kronkelde op een moment erger en haar onderlijf verkrampte wat. Heerlijk om te doen. Kutsappen van haar smaken naar meer.....


Later zat ze op een man, zijn pik in haar kutje, te rijden. Op haar knieen en voorover gebogen op het grote bed. Dat lekkere kontje van haar omhoog wijzend, waardoor niet alleen haar kut goed zichtbaar was, met die lekkere pompende lul in haar, maar ook haar anusgaatje zich goed liet zien.
Op het bed geklommen en boven dat lekkere gaatje gaan staan. Door mn knieen gezakt om voorzichtig in haar kontje te glijden. Condoom met genoeg glijmiddel. Ik verwachte wel wat tegenstand, maar tot mijn verwondering gleed mijn lul er likker soepel in! Heerlijk. Voorzichtig op en neer in dat gaatje terwijl ik de ander zijn pik langs de mijne voelde schuren. Heerlijk geil. Haar kont toen lekker volgespoten, in condoom.

Weer wat later een rustiger sexmoment, waardoor ze zich omdraaide en op haar rug ging liggen en vroeg om een lekkere spermadouche. De aanwezige mannen lieten zich dit geen 2e keer zeggen en leegden een nieuwe lading sperma over haar borsten. Wat ze vervolgens nog eens geil uitsmeerde over haar lichaam.

Wanneer je nog zou willen weten Elke, wat ik nog eens zou willen doen met je samen, dan stuur me maar een pb'tje

Andere heren ook zulke lekkere ervaringen gehad?
sletpaul
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jul 2012 12:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Bericht door sletpaul »

Hoi elke.....
Ben je al in de stemming...ik wel.....nu al 5 dagen niet gespoten...dus je krijgt morgen veel verse sperma van me...... ben er zo rond vier uur....eerst de sperdouche meemaken en dan leggen van jou en met jou genieten voor de tweede ronde.....
Tot morgen
SimonW
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 apr 2011 09:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Do. 21 Nov. "Elke's" neuk & spuit marathon

Bericht door SimonW »

he Elke,
ik ben er morgenmiddag!
Heb er zin in !
Ben een neger van 39 jaar.

CU tomorrow!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten