XXL Room - stel gezocht....

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Frenk
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

XXL Room - stel gezocht....

Bericht door Frenk »

Wauw! Wat was het een heerlijke middag zeg. Het was een leuke best wel rustige middag in Arnhem. Ik hoorde wel dat er wat activiteit was in de XXL Room. Op een gegeven moment kwam er een heel leuk stel uit de Room, we troffen elkaar op de gang. En ze vroegen of ik misschien even mee wilde doen. Een onverwachte maar heerlijke vraag. Een beetje onwennig liep ik mee, en eenmaal in de XXL Room lieten ze me fantastisch meegenieten. Wauw! Heerlijk was het!
Leuk stel uit de XXL Room... ik zou jullie graag nog eens treffen. Als jullie dat ook willen, ontvang ik graag een pb.
Gelegenheidsstel3948
Geslacht: Stel
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: XXL Room - stel gezocht....

Bericht door Gelegenheidsstel3948 »

Hey,

Dat waren wij vanmiddag :D

Erg genoten, en wie weet als we weer gaan sturen we je een berichtje. Je deed heerlijk mee, misschien een leuk verhaaltje hoe jij het vond :D :D
Frenk
Contacteer:

Bericht door Frenk »

Euhhhh… nou, ik vond het geweldig!
Even een verslag hoe ik het ervaren heb. Zoals gezegd trof ik het stel in de gang. Hij zag er goed uit, en vroeg me of ik mee wilde. En zij, zij zag er prachtig uit! Knap, lekkere borsten en hele mooie billen. Toen we de kamer binnenkwamen gingen we met z’n drieën op bed liggen. Hij begon haar te zoenen en ik mocht haar heerlijke kutje vingeren. Daarna ging ze op haar knieën zitten en begon hij haar te neuken. Ik lag voor haar, ze pijpte me heerlijk. Mijn hand voelde aan haar kutje terwijl hij haar neukte, lekker om zijn pik in en uit te voelen glijden. Toen gingen we wisselen. Ik deed snel een condoom om en positioneerde me achter haar. Haar billen, kutje en kontje zagen er fantastisch uit. Wat een mooie vrouw is het! Ik begon haar nu doggystyle te neuken, terwijl ze hem verwende. En toen ging hij onder haar liggen terwijl ik nog achter haar zat. Mmmmmm.
Daarna draaide ze om, zodat ze op haar rug kwam te liggen. Met z’n tweeën begonnen we haar te verwennen. Lekker zuigen aan haar mooie borsten en tepels, en een dildo in haar lekkere kutje. Ze kwam kronkelend klaar. Het was intussen behoorlijk heet geworden in de kamer, maar wat was het geil! Ik heb echt waanzinnig genoten. Nogmaals dank, heerlijk stel!
Gelegenheidsstel3948
Geslacht: Stel
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Gelegenheidsstel3948 »

Wat leuk om zo terug te lezen, het was erg leuk en idd erg warm geworden in het kamertje :D

Bedankt voor je verhaal!

We spreken elkaar :D
Mike1966
Leeftijd: 57
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Leuk om te lezen dat deze onverwachte en ongeplande ontmoeting tot geile momenten heeft geleid.
Fijn dat de moeite is te nomen om dit met een ieder te delen middels een kort verslagje. Dat geeft mensen mogelijk weer wat moed 😊
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Frenk
Contacteer:

Bericht door Frenk »

Vandaag was ik weer in Arnhem, ik hoorde last-minute dat het leuke gelegenheidstel er ook zou zijn. Dus… vol opwinding naar EC Arnhem. Toen ik er was, was het leuke stel bezig in de XXL Room. Eerst met z’n tweeën, en later met een ander stel. Toen ze daar klaar mee waren, mocht ik mee naar binnen. Wat was het weer fijn!
Gelegenheidstel ziet er beide goed uit. We gingen lekker met z’n drieën op bed liggen. Ik begon haar lekkere natte kutje te vingeren. Haar clitje was gezwollen, en haar kutje lekker nat en glad. Hij begon haar geil te zoenen en ik streelde haar prachtige borsten. En ja… haar hand ging naar m’n pik, ze trok me lekker af. Daarna verschoof ze iets, zodat ze me kon pijpen. Heerlijk. Hij begon haar te neuken, doggystyle. Steeds harder en dieper terwijl ze mij pijpte. Ik streelde nu ook haar kutje, haar clitje, en voelde zijn lekkere pik in en uit haar kutje glijden. Steeds harder en geiler, totdat hij klaar kwam. En zij ook denk ik :D
Daarna gingen we iets anders zitten en trok ze me weer af. Ik vroeg ‘Mag ik je neuken?’ ‘Ja, hmmmmm zeker’ zei ze. Ze ging op haar knieën voor me zitten. Ik zag haar geile kutje en kontje voor me, echt prachtig. Ik deed een condoom om en zette m’n pik voor haar kutje. Langzaam duwde ik m’n harde pik in haar. Steeds dieper… zo geil. Ik pakte haar heupen en begon te stoten. In en uit haar geile natte kutje. Met mijn duim streelde ik haar kontje, hmmmmm. Heerlijk! Hij stond voor haar en streelde haar borsten, kneep in haar tepels. Ik voelde het in me komen…. En ja, toen kwam ik. Heerlijk spoot ik m’n condoom vol terwijl ik diep in haar kutje zat. Waanzinnig lekkere seks! We namen afscheid en ik ging, terwijl ik nog een beetje moest bijkomen, terug de cinema in.
Lekker gelegenheidstel… wederom bedankt!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bengeltje84 en 2 gasten