Hoiii allemaal, ik ben nieuw hier en een beginnende cd.
Ben 28 jaar, 1.80m, 75kg.
Heb nog nie zoveel kleding helaas, maar vind het sinds kort heerlijk om me te kleden in dames lingerie inclusief kousen/panty, jurkje, slipje enz. Ik heb nog geen pruik of hakken maar zou dit ook graag willen.
Daarnaast heb ik ook nog geen ervaring met mannen, dus het is allemaal erg spannend voor me. Toch heb ik dit verlangen en wil ik graag de stap gaan nemen.
Ik zou graag binnenkort eens naar een erotic cinema travestie dag gaan. Wie zou met me samen willen gaan hierheen om me te begeleiden?
Of misschien eerder al een keer samen afspreken om beetje ervaring op te doen en te kijken wat ik kan verwachten daar
Of zijn er wellicht dames of heren die me willen helpen met shoppen etc? Of als je dameskleding voor me hebt wil ik dit wel passen bij je.
Hoor graag van jullie!
Groetjes Simone
Beginnende CD (28 jaar). Wie wil me voor de eerste keer begeleiden op een travestie dag?
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Transseksueel
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Beginnende CD (28 jaar). Wie wil me voor de eerste keer begeleiden op een travestie dag?
Hoi Simone, leuke oproep,
Heb je een pb gestuurd
Xxx Lisa, ook cd
Heb je een pb gestuurd
Xxx Lisa, ook cd
-
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Beginnende CD (28 jaar). Wie wil me voor de eerste keer begeleiden op een travestie dag?
Hou.
Ben liefhebber er van. Maar niet zelf om me te verkleden e.t.c. maar . Wil je wel begeleiden die dag. Kom er al jaren . Op deze dag of naaktdagen .
Gr masseur
Ben liefhebber er van. Maar niet zelf om me te verkleden e.t.c. maar . Wil je wel begeleiden die dag. Kom er al jaren . Op deze dag of naaktdagen .
Gr masseur
-
- Leeftijd: 28
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Lijkt me erg leuk. Uiteraard mag je me als eerste gebruiken dan ook als je wil xx
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Transseksueel
- Leeftijd: 50
- Contacteer:
Hi Simone, ik wil wel met je afspreken als je de 27e komt, mijn date bleek fake, maar is wel leuk om samen te gaan. Xxx Lisa
- Eroticcinema H'sum
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste Simone,
Wat leuk dat je naar de travestiedag in de EC wilt komen. Je bent van harte welkom. Dit is een veilige plek waar je je fantasieen uit kunt laten komen.
In onze winkel hebben we ook pruiken en veel leuke kleding. We kunnen je helpen en advies geven over kleding en accessoires als je dat fijn vindt.
Met vriendelijke groet,
Team Erotica
Wat leuk dat je naar de travestiedag in de EC wilt komen. Je bent van harte welkom. Dit is een veilige plek waar je je fantasieen uit kunt laten komen.
In onze winkel hebben we ook pruiken en veel leuke kleding. We kunnen je helpen en advies geven over kleding en accessoires als je dat fijn vindt.
Met vriendelijke groet,
Team Erotica
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast