Lottemooi Naaktdag 10-10

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Erik50
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 jun 2019 11:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Lottemooi Naaktdag 10-10

Bericht door Erik50 »

Ik ben er hoor
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1978
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Lottemooi Naaktdag 10-10

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Wij willen via deze weg even iedereen bedanken die heeft geholpen naar het zoeken van een autosleutel.
Hij is inmiddels terecht!! :D :D

Erotica Team
spermaserver
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jul 2009 05:37
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Lottemooi Naaktdag 10-10

Bericht door spermaserver »

Erotic Poetry: "denkend aan Mooie Lotte zie ik trage rivieren van sperma over een oneindig mooi lichaam stromen.... " (naar H. Marsman)

Lieve Lotte, enorm bedankt voor een heerlijke middag! Ik heb tot twee keer toe mijn volle lading zaad over je mooie gezicht mogen spuiten, en bij de gedachte hieraan krijg ik alweer zin. Uiteraard ook complimenten voor al 't harde (trek)werk!

Liefs & kus, Spermaserver
Laatst gewijzigd door spermaserver op 12 okt 2019 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Student
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Lottemooi Naaktdag 10-10

Bericht door Student »

Die foto zijn we dan wel benieuwd naar... :-)
Timtimmy
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2017 08:40
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Lottemooi Naaktdag 10-10

Bericht door Timtimmy »

Lieve Lotte, och meisje , hebben ze je helemaal alleen achtergelaten daar ?
Ik begrijp dat je bent belaagd door een hele horde lekkere stijve pikken
En hebben ze je helemaal onder het sperma gespoten ?
Meisje toch !
Gebruikersavatar
CoupleGooi
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 feb 2014 13:04
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Lottemooi Naaktdag 10-10

Bericht door CoupleGooi »

Jammer dat we deze gemist hebben, we hadden graag mee willen doen!
Sportief en geil stel, hij 38 NL blond, sportief, zij 36 Latijns, knap en sexy zoekt stel of vrouw.
Gebruikersavatar
Erik50
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 jun 2019 11:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Lottemooi Naaktdag 10-10

Bericht door Erik50 »

Het was een geweldige lekkere geile middag met Lotte als absoluut middelpunt. Tot 2x toe jouw prachtige zaaddruipende lijf mogen volspuiten temidden van 35 mannen. Bedankt voor een fantastische middag.

See you...

X
Bijlagen
oouqoo-fv026tcl7c-xl.jpg
vitvanwijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 dec 2014 12:09
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Lottemooi Naaktdag 10-10

Bericht door vitvanwijk »

Ik dacht dat ik het meeste al wel een keer had meegemaakt op sexueel gebied. Ik ben klaargetrokken, klaargepijpt, klaargeneukt, maar sinds afgelopen donderdag is daar een sensatie bijgekomen: ik ben klaargekeken. Ik wist niet dat het kon, maar Lotte kan dit. Zij heeft het heerlijke lijfje en die ongelofelijk ondeugende zaadvragende blik, dat ze je naar een hoogtepunt kan brengen zonder je ook maar met een vinger aan te raken. Niet dat Lotte geen vinger uitstak hoor, in tegendeel. Ze werd aan de lopende band geneukt in de gynaecologenstoel terwijl ze ondertussen alle stijve pikken onder handen nam met haar geoliede handjes. Zelfs met haar voetjes kon ze tijdens het neuken nog twee pikken verwennen. Deze dame is een fenomeen wat mij betreft.

Daar denken meer mannen zo over, want wat was het weer druk. Toen ik iets na half 2 arriveerde stond er een rijtje in de winkel met wachtenden. Alle kluisjes waren bezet, en alle tassen ook al vergeven. Mij werd wel verteld dat het 't wachten waard zou zijn, want er waren wel 4 stellen binnen, dus flink gezellig. Dat bleek ook het geval toen ik binnenkwam. Overal actie. In de gay-cinema was een dame druk bezig een aantal heren te verwennen. In de gloryhole ruimte gebeurde ook iets, wat precies kon ik niet zien, ik zag alleen maar ruggen van tientallen mannen. Ik dacht, ah, daar zal Lotte dan wel ergens zijn. Even doorgelopen zag ik dat weer een andere dame flink aan het pijpen was in de hetero-cinema en aangekomen bij de ruimte met de kluisjes kon ik meteen zien hoe een lekkere dame keihard genomen werd temidden van ook weer een trosje mannen. Kortom; ik was beland in een speeltuin voor volwassenen. Net toen ik was uitgekleed en me bij deze voor mij nog onbekende vrouw wilde voegen, hield het feest daar ineens op. De partner van de vrouw vond het welletjes geweest. Hij wilde meteen stoppen en weg, omdat hij als ik het goed begrepen heb zich niet volledig wilde uitkleden en daarop werd aangesproken door een medewerker van de EC. Tja, het is tenslotte naaktdag, en iedereen wordt dan geacht naakt te zijn. Toch merkte ik dat als je zo'n lekkere en geile vrouw mee de cinema in neemt, echt helemaal niemand van de andere bezoekers het erg vindt dat je dan niet helemaal uitgekleed bent...

Het feestje hield daar dus ineens op, extra reden om mezelf door de mannenmassa heen te wurmen om een glimp op te vangen van de glimmende Lotte in de stoel. Want daar lag onze prinses, badend in het sperma in de stoel. De opdracht van haar vriend was vandaag om haar mooie gezicht volledig onder te spuiten (ze had zelfs voor de gelegenheid een mooie bril op) en dat was al goed gelukt. Prachtig gezicht. Net op het moment dat ik in de buurt van de stoel was gekomen kondigde haar vriend de "Grande Finale" aan. Lotte moest op de grond gaan liggen en alle aanwezigen hadden vrij spel om haar onder te spuiten. Na mijn kruit te hebben verschoten, droop ik af naar de kluisjes. Vrij snel daarna kwam Lotte met vriend ook naar de kluisjes. Lotte ging nog even douchen, nadat ze op de WC nog even een foto hadden gemaakt van het eindresultaat van deze geile middag (Ah Lotte, mogen we die foto een keer zien, please...? :D )
Het gros van de mannen maakte nu ook aanstalten om naar huis te gaan. Lotte's vriend zei nog tegen me: "Zo grappig. Als wij gaan, gaat altijd iedereen." Ja, gek hè, haha.

Al met al ben ik maar een half uurtje binnen geweest, maar ik ging wel weer met een grote glimlach naar buiten. Dankzij Lotte en de rest van het relaxte gezelschap. Dankjewel en tot de volgende keer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten