ZAADSLET SUUS

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Marcos
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jun 2021 23:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

ZAADSLET SUUS

Bericht door Marcos »

Ook ik zal een stukje schrijven over deze geile middag .
Het begon met een oproep van een leuk stel om met een trio mee te doen naar aanleiding van een een quatro date ongeveer een week er voor.

Ik was als iets eerder binnen en zag bij binnen komst twee dames een was janny blonde 24 op het matras liggen genieten
was lekker geil en haar (partner man) was de andere dame naam weet ik niet meer bezig te verwennen wat ik begreep had ze al wel paar pikken gehad :).

Maar ik had afgesproken en nog geen 10 min was stel ook binnen maar na kennis gemaakt te hebben vonden ze het te spannend te veel mannen en gingen eerst ff eten na nog keer contact buiten gingen ze iets anders doen .

Ik besloot toch maar naar binnen te gaan na eerst de onbekende dame verwent te hebben was ik aan beurt om Janny te verwennen ze genoot er en stout als ik kan zijn vroeg ik zullen we/jij naar de sling gaan en dat wilde ze wel daar hebben we haar met zijn 4 heerlijk verwent zo lang tot ze op was en ging douchen.

Terug in de 1e ruimte zag ik een blond dame op haar knieen zitten het was ZAADSLET SUUS ze was samen met haar Meester leuke vent hij gaf aanwijzingen aan de heren op geven moment gingen de kleren uit hihi.

Ik dacht mijn kans komt nog wel en de onbekende dame van eerder in verhaal lag op haar knieen te kijken of weet niet meer ik vroeg haar zij heb ik lekker doggy genomen zodat ze kon zien van SUUS allemaal deed zij vond ook super geil .

IK was er erg opgewonden van maar besloot om mijn zaad aan ZAADSLET suus te geven heb nog een poging gedaan om voor 2e x te spuiten maar dat lukte niet helaas en we moesten stoppen omdat 20.00 was. anders was ze nog wel ff doorgegaan .
bedankt iedereen voor de ondeugende middag.
gr Marcos
Orio2000
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2021 15:19
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: ZAADSLET SUUS

Bericht door Orio2000 »

zwarte leren kleding ?
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: ZAADSLET SUUS

Bericht door Mr_Flames »

Een aanvulling, Sletje Suus is niet blond, maar heeft rood haar ;-)
We zullen snel weer langskomen, heb je interesse in haar, meld je aan via kik: Mr Flames

Hier het verslag van sletje Suus

Amersfoort herbeleefd:
Met de erotic cinema in Amersfoort heb ik in het verleden al eens kennis gemaakt, waar ik erg spannende herinneringen aan heb. Vaak werden er toen ook spannende verslagen / reviews geschreven op het forum, iets wat ik daarom nu weer doe. Het waren immers deze verslagen op het forum die mijn meester inspireerde andere dames, en nu ook mij, mee naar de cinema te nemen.
De afgelopen paar jaar heb ik een pauze ingelast betreffende spannende avonturen in donkere achterkamertjes, deels ook vanwege corona natuurlijk. Mijn meester heeft het daarom (geloof het of niet) gelukkig rustig aan gedaan met me. We kwamen aan bij de cinema om kwart voor 7 na wat een ontzettend drukke middag was geweest, zo begrepen wij van de vriendelijke medewerker in de winkel. Het werd daarom al wat rustiger, wat ons de gelegenheid gaf rustig binnen te lopen en rond te kijken. Er was nog wat activiteit in de ruimte naast ons, maar er waren toch ook nog een stuk of 7 of 8 mannen die ons afwachtend bekeken.
Mijn meester vroeg me mijn shirt uit te trekken zodat ik alleen nog mijn sexy setje aanhad. Hij had me gevraagd een leren legging en bijpassend korset te dragen, en hoge hakken natuurlijk. Hij zette me op mijn knieën en ik mocht om te beginnen zijn pik in mijn mond nemen. Ik hoorde hem zeggen tegen de aanwezige mannen dat zij mij mochten gebruiken zoals zij wilden en dat ik hier vooral was voor hun zaad. Mijn meester wilde me veel zaad zien slikken en ondergespoten zien worden.
Dit seintje was alles wat nodig was om iedereen in de ruimte tot actie aan te zetten. Al snel voelde ik meerdere handen over mijn lichaam gaan, en mijn korstje werd open geritste zodat mijn borsten tot ieders beschikking waren. Gretige handen en tongen gingen over mijn tepels terwijl ik mijn aandacht richtte op de pikken om me heen. Mijn meester vroeg me mijn legging uit te trekken en op het bed te gaan liggen. Van dat moment waren mijn kutje, mondje en beide handen constant in gebruik. Nadat ik door meerdere mannen was geneukt, vroeg mijn meester me of ik al genoeg zaad had ontvangen. Ik had al wat zaad geslikt, maar wat mijn meester wilde was dat ik onder gespoten werd, hij vertelde me dat ik luider om hun zaad moest vragen. Ik deed wat van me werd gevraagd waarna ik al snel onder het zaad werd gespoten van verschillende kanten. Mijn meester zette me hierna op mijn knieën en spoot me goed in mijn gezicht.
Ik veegde me snel schoon, waarna mijn meester me vroeg aandacht te schenken aan de pikken die zich alweer om me heen hadden verzameld. Sommigen waren alweer klaar voor een tweede ronde, terwijl anderen nog op springen stonden na het eerdere tafereel. Ik slikte nog wat meer zaad, waarna ik van mijn meester alweer mocht douchen. Ik werd gretig bekeken terwijl ik me afspoelde en afdroogde (met wat hulp). Het aankleden was nog een uitdaging, want na de douche zouden de strakke leren kleren niet makkelijk aan te trekken zijn. Mijn meester suggereerde me heel even in de winkel te kijken of daar wat hing, maar besloot uiteindelijk dat ik gewoon mijn shirt (een oversized overhemd) en hakken weer aan mocht. Niet erg gekleed, maar net genoeg verhullend om over straat te kunnen.
Sletje Suus
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
Marcos
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jun 2021 23:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: ZAADSLET SUUS

Bericht door Marcos »

ja klopt en die gingen later deels uit hihi
Marcos
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jun 2021 23:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: ZAADSLET SUUS

Bericht door Marcos »

het twee deel gaat over jullie MR en zaadslet Suus

ps je kik geeft aan geen signaal?

leuk dat je ook een geil verhaal hebt geschreven

mooie geil zaadslet
Gert30
Berichten: 128
Lid geworden op: 05 jun 2011 12:25
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ZAADSLET SUUS

Bericht door Gert30 »

Geil verslag! Benieuwd of dit dezelfde Suus/Susan is die ik ken…
Marcos
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jun 2021 23:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: ZAADSLET SUUS

Bericht door Marcos »

idd maar weet niet of zei het is was 2e x in ec

grmarcos
Sexreiziger
Berichten: 42
Lid geworden op: 24 okt 2020 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ZAADSLET SUUS

Bericht door Sexreiziger »

Zei of zij
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast