Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor......

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Nick007
Berichten: 373
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door Nick007 »

Als je het goed leest schrijf ik .......het lijkt er op ..........doordat je op de meeste hier wat aan te merken hebt en het erop .....lijkt.....dat je het naar je hand wil zetten..........en daarmee kom je in de groep kansloos terecht door je manier van doen...mijn inziens dan .......

Sander-1 schreef:Ik bepaal niets, dat lees je verkeerd. Ik ga enkel van een voor mij ideale situatie uit. En ter informatie: Ik heb geen vrouw of vriendin.
lois
Berichten: 45
Lid geworden op: 30 mei 2012 08:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door lois »

I'll be there...
julia
Berichten: 145
Lid geworden op: 01 okt 2011 18:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door julia »

ik moet Nick007 wel gelijk geven sander1, je hebt wel heel veel topics waar je hetzelfde schrijft over dat het niet is zoals jij het wilt. Ik zou zeggen: maak eigen topic met wat je wel wilt en wie weet....
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door Vinroo »

Nick en Julia, dat is nou ook wat ik bedoelde. Als iemand een oproep doet en daarin bepaalde voorwaarden stelt, iets wat iedereens goed recht is, heeft niemand er wat aan als er steeds reacties komen in de trant van : dit is niet mijn ding...

Er zijn ook genoeg topics hier niet mijn ding en daarop reageer ik gewoon niet. Net zoals ik bv afgelopen weekend bij de stellenavond niet schreef: wij zijn er niet bij hoor! :D

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
hunk82
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 nov 2013 21:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door hunk82 »

Ik Zal er ook zijn, spannend!
miranda36
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 nov 2011 10:58
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door miranda36 »

wij zijn er zeker, hopen op een leuke spannende middag samen met onze vrienden, en kendra heeft zin in jullie zaad over haar heen te krijgen. Gedraag je netjes en hoffelijk, dan heb je de meeste kans.....houden niet van haantjes en opdringerige typetjes.
Gebruikersavatar
Nick007
Berichten: 373
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door Nick007 »

Hi Roos .....ja dat is hetzelfde wat je zo vaak ziet als bv.........we zijn er om 20.00 vrijdag.....krijg je vaak kan het niet eerder of de volgende dag in het weekend kan ik niet pfff ....dat mensen dat niet door hebben.....

Nick


Vinroo schreef:Nick en Julia, dat is nou ook wat ik bedoelde. Als iemand een oproep doet en daarin bepaalde voorwaarden stelt, iets wat iedereens goed recht is, heeft niemand er wat aan als er steeds reacties komen in de trant van : dit is niet mijn ding...

Er zijn ook genoeg topics hier niet mijn ding en daarop reageer ik gewoon niet. Net zoals ik bv afgelopen weekend bij de stellenavond niet schreef: wij zijn er niet bij hoor! :D

Roos
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door LeerMeester »

Gelukkig zijn er ook mensen die aangeven te komen.
Dat kendra er zin in heeft.... zij is 1 van de twee dames, geeft al aan dat het een leuke boel gaat worden.
Ondanks de discussie ( die idd in een ander topic gevoerd kan worden ) hoop ik op nog wat leuke reacties, die ook anderen kunnen aanzetten om mee te doen.....

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Kinkyus
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2011 20:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door Kinkyus »

Vinroo schreef:Nick en Julia, dat is nou ook wat ik bedoelde. Als iemand een oproep doet en daarin bepaalde voorwaarden stelt, iets wat iedereens goed recht is, heeft niemand er wat aan als er steeds reacties komen in de trant van : dit is niet mijn ding...

Er zijn ook genoeg topics hier niet mijn ding en daarop reageer ik gewoon niet. Net zoals ik bv afgelopen weekend bij de stellenavond niet schreef: wij zijn er niet bij hoor! :D

Roos
Was ook niet ons ding die stellenavond Roos :lol:

Wat me iedere keer weer opvalt dat ieder mens een andere beleving heeft van wat hem/haar opwindt.
Het is best moeilijk om gelijk gestemden bij elkaar te krijgen.
Waarbij ik wel wil aangeven dat iedereen zijn eigen grenzen heeft en die nooit op het voorhoofd geschreven zijn, dus soms wat minder duidelijk zullen zijn voor andere partijen.

Het zal topic starter en speelgenoten worst zijn dat er mensen niet hun passie en liefhebberijen delen, maar vinden het wel leuk binnen hun grenzen die passie met gelijk gestemden te delen.
Dus heb je interesse in hun vorm van erotiek reageren en binnen hun grenzen mee doen.
Is het niet je ding gewoon lekker zo'n topic voorbij wandelen en je bijvoorbeeld in het luiertopic laten horen.
Dat laatste is dan weer niet mijn ding, maar gezien het aantal reacties kennelijk wel degelijk populair onder de liefhebbers, prima toch? Iedere gek zijn gebrek, maar laat elkaar in hun waarde.
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Op 6 feb. 2014 zullen twee dames beschikbaar zijn voor..

Bericht door LeerMeester »

Kinkyus schreef:
Vinroo schreef:Nick en Julia, dat is nou ook wat ik bedoelde. Als iemand een oproep doet en daarin bepaalde voorwaarden stelt, iets wat iedereens goed recht is, heeft niemand er wat aan als er steeds reacties komen in de trant van : dit is niet mijn ding...

Er zijn ook genoeg topics hier niet mijn ding en daarop reageer ik gewoon niet. Net zoals ik bv afgelopen weekend bij de stellenavond niet schreef: wij zijn er niet bij hoor! :D

Roos
Was ook niet ons ding die stellenavond Roos :lol:

Wat me iedere keer weer opvalt dat ieder mens een andere beleving heeft van wat hem/haar opwindt.
Het is best moeilijk om gelijk gestemden bij elkaar te krijgen.
Waarbij ik wel wil aangeven dat iedereen zijn eigen grenzen heeft en die nooit op het voorhoofd geschreven zijn, dus soms wat minder duidelijk zullen zijn voor andere partijen.

Het zal topic starter en speelgenoten worst zijn dat er mensen niet hun passie en liefhebberijen delen, maar vinden het wel leuk binnen hun grenzen die passie met gelijk gestemden te delen.
Dus heb je interesse in hun vorm van erotiek reageren en binnen hun grenzen mee doen.
Is het niet je ding gewoon lekker zo'n topic voorbij wandelen en je bijvoorbeeld in het luiertopic laten horen.
Dat laatste is dan weer niet mijn ding, maar gezien het aantal reacties kennelijk wel degelijk populair onder de liefhebbers, prima toch? Iedere gek zijn gebrek, maar laat elkaar in hun waarde.
Wat er deze avond staat gepland, is een onderdeel van beleving en passie.
Het is inderdaad een poging om gelijkgestemden bij elkaar te krijgen en te genieten.
Mede omdat het niet op de voorhoofden staat getatoeëerd is het zo duidelijk mogelijk beschreven en beperkt gehouden.
Als het niets voor je is dan heb je de volgende keer misschien het geluk dat er wel iets op stapel staat wat wel wat voor je is, en wat weer minder geschikt is voor deze doel groep.

Ik kreeg ook al in een pb een waarschuwing, of een goede bedoelde raad om het geheel elders te gaan doen.
Wij willen kijken of EC iets is voor ons.
Ik wil kijken of ik nog meer kan gaan doen, vandaar ook de vraagjes van een actief stel, in dat onderwerp kan je aangeven wat leuk zou kunnen zijn.
Misschien doen wij daar dan iets mee, of misschien niet wij maar een ander stel of singel wat zegt hee!! dat zou nu eens leuk zijn!

Geef aan dat je komt doe een paar leuke zinnen hier neer zetten, ipv een hele discussie te starten.
Ik dank de gene die goed bedoeld reageren, als er een uitdaging voorbij komt die mij niet aanspreekt dan laat ik het voor wat het is, of zou in het uiterste geval positief reageren in de trant van veel plezier

Het gaat juist om respect en beleving, dus lijk het je leuk om een een kleine show van flogging (als opwarmer) te zien kom dan kijken of doe later mee aan de bukkake,
Hoe meer zielen die mee doen aan,
Hoe meer vreugde voor de dames.
Hoe geslaagder de avond!

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten