Eerste keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Marcelbi1972
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2017 23:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Eerste keer

Bericht door Marcelbi1972 »

Na lang erover gefantaseerd te hebben heb ik gisteren eindelijk jullie bezocht op de naaktdag. Ik kan zeggen in 1 woord super geil. Bij binnenkomst lag er al een vrouw in het midden die lekker geneukt werd door diversen mannen. Ik kon gelijk uit de kleren, dat is geweldig, iedereen naakt, dat zou altijd zo moeten. Nadat ik me snel had uitgekleed voelde ik me direct welkom. De sfeer was geil en ontspannen. Ik was gelijk hard. Ik heb even gekeken en kon gelijk meedoen in het geile spel. Ik kon de vrouw heerlijk bij haar lekkere grote borsten vast pakken terwijl ze lekker door geneukt werd....heerlijk wat een geiligheid. De pikken stonden recht omhoog en ze werden lekker gepijpt...en kwamen heerlijk klaar. Dit was echt mijn ding. Ik heb haar heerlijk hard mogen vingeren waarna ze spuitend klaarkwam...echt zo geil. Ik heb wat rond gelopen en wilde nu mijn eerste bi ervaring...terwijl er twee mannen bezig waren werd ik betrokken in hun geile spel. ik pakte mijn eerste pik vast...hmmmm wat geweldig, ik voelde me echt een slet. Ik werd zelf getrokken...een geile droom kwam uit. Ik ging op mijn knieën deed een condoom om een heerlijke harde lul en werd lekker in mijn mond geneukt. Mijn eerste pik in mijn keel...wat geil zeg. Daarna werd ik door deze heerlijke vent gepijpt.... ik kwam bijna al klaar even terug trekken want ik wilde meer ;). Ik heb daarna 1 van de mannen klaar getrokken terwijl die geneukt werd in de gloryhole ruimte echt zo geil dat zaad over je handen te voelen...en alsof dat niet genoeg was heb ik die heerlijke harde pik die mijn mond was ingegaan lekker klaar getrokken in de gay cinema...Echt geweldig, ik heb hier lang over nagedacht maar het was zo geil. De dame in de winkel was super vriendelijke en ik werd goed ontvangen en alles was netjes, genoeg condoom etc etc. Naaktdag is mij supergoed bevallen en ik zal zeker vaker komen. Het is gewoon lekker gelijk iedereen naakt te hebben, is alles lekker duidelijk. Ik kan het alleen maar aanraden mijn bi kant is eindelijk bevestigd. Tot snel...
Haasje69
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jul 2016 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Haasje69 »

Nice! Eerste keer en meteen er vol in! Een keer een man echt klaartrekken in de bios staat ook nog op mijn verlanglijstje :)
-
Marcelbi1972
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2017 23:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Marcelbi1972 »

Gewoon doen, het was super geil..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten