ZIEKENHUIS BELDE

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
jan1
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jan 2011 17:41
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Zuid holland
Contacteer:

ZIEKENHUIS BELDE

Bericht door jan1 »

Ziekenhuis belde
Een paar weken geladen las ik mee op de chat over de nootzaak van een half jaarlijkse SOA HIF test. Zelf had ik me er al eens via internet over verdiept en div. stukjes op het forum er over gelezen.
Maar dit laatste gesprek op de chat deed bij mij de knop om, om zelf eens actie te ondernemen.
Met de achter liggende gedachte dat ik er zoveel mogelijk aan moet doen dat ander, mijn geliefden en sex partners niet de dupe worden van mijn pleziertjes.
Kan je niet maken tegenover lieve mensen in de EC en daar buiten.
Ik weet van sommige dat ze een half jaarlijkse APK weer gehaald hebben en dat is toch een stukje zekerheid waar je tegenwoordig niet om heen kan, dus ik ook niet.
Dus ik de SOA-polikliniek van het UMC in Utrecht gebeld en een afspraak gemaakt.
Dit gebeurd door alleen je voornaam of nick name te geven en je geboortedatum, dit kost niets en de gegevens blijven daar, dus je huisarts en je verzekering weten van niets en dat blijft zo.
Mocht je een behandeling nodig hebben na de uitslag gebeurd dat via het UMC anoniem.
En vrijdag 30-03-2012 om 15.05 mocht ik er zijn.
Me aan de balie gemeld met voor naam en geboortedatum en ik werd zeer vriendelijk verder verwezen naar een wachtkamer.
Gratis koffie en wat lees martiaal, er waren nog twee jonge jongens voor me, er werd er een binnen geroepen bij zijn voornaam en een leuke jonge zuster stelde zich voor als …..
He, die naam ken ik daar had ik een paar dagen geleden nog telefoon sex mee ( is wel erg veilig ) maar ze had een ander accent dus ze was het niet. Wel weer gelachen.
Toen werd ik geroepen en ze gaf me een hand en stelde zich voor als …( ik weer een binnen pretje ) Binnen zate nog een jonge zuster en broeder, wat veel zie ze maar hij moest in gewerkt worden. Daar zit je dan als 55+ er
Intieme vragen te beantwoorde over je sex leven , met man of vrouw, beschermd of onbeschermd, hoe vaak, klachten ( had ik niet ), enz., aan iemand die je dochter had kunnen zijn, maar het is voor het goede doel.
Na de vragen mocht ik in mijn blote kont op het bed gaan liggen, de man van het gezelschap bevoelde wat klieren een keek naar de algehele toestand daar beneden en bracht heel voorzichtig een buisje in mijn plasbuis en daarna nog een buisje in het buisje om een monster uit de plasbuis te halen voor kweek.
Dit was niet een erg lekker gevoel maar was te doen, je hebt nog een paar uur het gevoel of er een scherp stukje in je plasbuis zit wat zo af en toe steekt maar na wat plassen word het snel minder mannen.
Hier na nog een gezellig gesprek met sociaal verpleegkundige waar aan je je vragen kwijt kunt en hij hete me hartelijk welkom in de de SOA-polikliniek van het UMC en vond het een goede zaak dat ik dit deed en adviseerde me het om het half jaar te doen.
Toen nog een buisje bloed afgegeven voor onderzoek en zo stond ik binnen een uur weer buiten
Ik word voor de uitslag op mijn mobiel gebeld met voor naam en de vraag naar je geboortedatum

Vandaag gebeld door het Ziekenhuis alles OK dus maar over een halfjaar weer een APK halen


DE LES UIT DIT VERHAAL ZOU MOETEN ZIJN, LAAD U ELK HALF JAAR CONTROLEREN ZODAT UW MEDE SEX LIEFHEBBERS EN U ER GEEN NARE GEVOLGEN VAN OPLOPEN VAN UW LEUKE HOBBY

Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

Re: ZIEKENHUIS BELDE

Bericht door Sue en Lee »

Goed initiatief Jan1, Leuk dat een chat je tot zulke daden kan zetten.
Maar je hebt helemaal gelijk, wil je je hobby veilig voor jezelf maar ook voor anderen veilig houden, dan hoort een soa en hiv test er zeker bij..
Wie A zegt, moet ook B zeggen!!
En inderdaad alles is anoniem en gratis!!

Gefeliciteerd met je goede uitslag en nu maar houden zo!!

groeten van evenzo 2 apk goedgekeurde genieters.
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Gebruikersavatar
Sam Ferrer
Berichten: 437
Lid geworden op: 14 mei 2009 22:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Locatie: midden Nederland
Contacteer:

Re: ZIEKENHUIS BELDE

Bericht door Sam Ferrer »

sue en lee,

mooie foto, goddelijk lijf en de lengte van het rokje helemaal naar mijn smaak. Is dat 1 van jullie?

Een APK vind ik prima en goede te lezen dat het anoniem is.

Ik heb 1 vrouw waar ik het soms mee doe (beter gezegd deed, door mijn slappe penis). In de EC ben ik nog nooit verder gekomen dan 5 keer pijpen met een condoom en nog nooit iemand voelen klaarkomen.
Ben ik nu ook al een risico op een SOA ?

Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
jan1
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jan 2011 17:41
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Zuid holland
Contacteer:

Re: ZIEKENHUIS BELDE

Bericht door jan1 »

Het was al weer tijd voor een nieuwe APK.

Een auto om het jaar, een mems om et half jaar, verschil moet er zijn.

Ziekenhuis gebeld, afspraak gemaakt en op de juiste dag en tijd naar Utrecht.
Ik werd door een zuster naar binnen geroepen, bij haar naam gingen er geen belletjes rinkellen, ze vroeg wat mij daar bij haar bracht en ik vertelde dat ik er een leuk hobby op nahield waar dit bezoek een noodzakkelijk iets bij is.
Deze keer alleen in een potje geplast en bloed afgestaan.
En zo bebeurde het, dat ik na een weer op de afgesproken tijd een telefoontje kreeg van het ziekenhuis dat alles OK was, dus ik had met ( netjes )voorzichtig gedragen.

Nu nog een Hepatitis B Vaccinatie, dan heb ik denk ik gedaan wat gedaan moet worden om voor je mede genieters en je zelf geen gevaar te zijn .

Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
chance22
Berichten: 413
Lid geworden op: 16 mar 2009 17:07
Contacteer:

Re: ZIEKENHUIS BELDE

Bericht door chance22 »

Ben het helemaal met je eens Jan, daarom heb ik besloten om dinsdag 20 november naar Hilversum te gaan.
Je kunt je daar dan een hepatitis B vaccinatie halen en een soa test laten doen.
Veileigheid staat voor alles.

Fijn weekend!
Kinkyus
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2011 20:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: ZIEKENHUIS BELDE

Bericht door Kinkyus »

Sam Ferrer schreef:sue en lee,

mooie foto, goddelijk lijf en de lengte van het rokje helemaal naar mijn smaak. Is dat 1 van jullie?

Een APK vind ik prima en goede te lezen dat het anoniem is.

Ik heb 1 vrouw waar ik het soms mee doe (beter gezegd deed, door mijn slappe penis). In de EC ben ik nog nooit verder gekomen dan 5 keer pijpen met een condoom en nog nooit iemand voelen klaarkomen.
Ben ik nu ook al een risico op een SOA ?

Sam
Zodra je onbeschermde sex hebt gehad heb je je aan een risico blootgesteld.

Pijpen met een condoom, mits heel gebleven zal nul risico zijn tenzij dat condoom al in gebruik was.
Sex met de genoemde vrouw kan wel iets blijvends hebben opgeleverd , aangezien je niet alleen met die vrouw naar bed ben geweest , maar ook met haar voorgaande bedpartners,

mvg Kinkyus
jan1
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jan 2011 17:41
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Zuid holland
Contacteer:

Re: ZIEKENHUIS BELDE

Bericht door jan1 »

Afspraak was gemaakt bij een GGD in het zuiden des lands.
Op de juiste dag en juiste tijd me gemeld bij de GGD, onder een mij bekende naam, na een paar min. was ik aan de beurd.
Een vriendelijke jonge heer nam me mee naar een behandel ruimte en na wat vragen, of ik van de mannetjes of vrouwtjes of mannetjes en vrouwtjes was, enz. ging het beginnen.
Na het afstaan van een buisje bloed, na de prik goed aandrukken dan zie je er niks meer van, een prik en klaar was ......
Over 1 maand de volgende en dan over 6 maanden weer.
Het maakt niet uit waar je de vervolg prik zet, je staat landelijk geregistreerd onder de naam die je opgeeft en je geboortedatum.
Als je alle 3 de prikken hebt gehad ben je in principe veilig voor andere en je zelf.
In het bloed wat je afgeeft kijken ze of je Hepatitis B al hebt gehad zonder dat je het wist.
Als je sex hebt met iemand die besmet is, heb je er zelf geen last van en je kan een ander niet besmetten, wel zᷰᷰn goed gevoel.

Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
jan1
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jan 2011 17:41
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Zuid holland
Contacteer:

Re: ZIEKENHUIS BELDE

Bericht door jan1 »

Al weer een maand vedder, dus weer naar de GGD in het zuiden deslands.
Me aan de balie gemeld met mijn nick name.
Even wachten en toe werd ik geroepen door een dame van midelbare leeftijd ze stelde zich voor als ..

Mijn gehoor maakte een sprongetje..... Ingeborg ....

Die naam heeft voor mij al jaren een heeeeel speciaale betekenis, de draagster van die mooie naam ( die ik ken ) ken ik van buiten en van binnen heel goed en ik geef maar meer prikken dan zij mij en als ik een prik van haar krijg voeld dat heel anders dan van deze Ingeborg.

De spuit was snel gezet en zonder pijn, afspraak voor over 5 maand gemaakt.

En zo stond ik weer snel buiten met een smille van oor tot oor.

Groetjes aan alle die dit lezen, en doe je voordeel er mee.

Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
Mediteraan
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 feb 2010 10:35
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: ZIEKENHUIS BELDE

Bericht door Mediteraan »

Ik vind je best naief als je je slechts 1 keer per half jaar laat testen als je meerdere keren/verschillende onveilige contacten hebt gehad in dat half jaar.


Het is noodzakelijk om je na ieder onveilig contact te laten testen! Mits je een monogame (seks)relatie hebt waarin beide partners getest en soa/hiv vrij zijn.
jan1
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jan 2011 17:41
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Zuid holland
Contacteer:

Re: ZIEKENHUIS BELDE

Bericht door jan1 »

Zie volgend bericht
Laatst gewijzigd door jan1 op 18 jan 2013 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten