Jong stelletje zkt geile pikken wie ook 1 uur in de cinema

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
hilversumstel
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 feb 2011 15:58
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Jong stelletje zkt geile pikken wie ook 1 uur in de cinema

Bericht door hilversumstel »

Wij zijn een lekker jong stelletje al een tijd met de geile fantasie dat zij naakt en geblinddoekt op het gangbang bed ligt en zij mijn geile onderdanige sletje zal zijn. Dat er veel stijve blote pikken om het bed komen staan en dat wij zo lekker daar van in de stemming zullen komen. Dat ik haar heerlijk jullie pikken laat verwennen. Dus zou wel heel spannend zijn als jullie met heel veel om het bed staan want in onze fantasie merken we dan dat we daar heel geil van worden. 1 uur vanmiddag zijn wij er jullie toch ook ?
Robert72
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2014 01:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Jong stelletje zkt geile pikken wie ook 1 uur in de cine

Bericht door Robert72 »

Hoi jong stelletje,

Ik kan er rond half 2 wezen en ben van de party.
bruinink11
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 jul 2012 14:41
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Jong stelletje zkt geile pikken wie ook 1 uur in de cine

Bericht door bruinink11 »

Ik kan er ook rond 2 uur zijn!
hippie
Berichten: 157
Lid geworden op: 18 aug 2013 15:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Jong stelletje zkt geile pikken wie ook 1 uur in de cine

Bericht door hippie »

ik hoop op een verslag ;)
Peter R
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 sep 2013 21:53
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Jong stelletje zkt geile pikken wie ook 1 uur in de cine

Bericht door Peter R »

Ja, ze waren er om 14.35. Veel mannen. De vrouw, supergeil, werd geblinddoekt door de man op het bed geleid. Liggend mocht ze betast worden behalve haar kut. Een man neukte haar terwijl ze 2 pikken in haar hand hield en er een pijpte. Het was haar eerst keer, en je merkte hoe geil ze dit vond. Complimenten. Daarna gingen we op de grond verder. De man hield een en ander goed onder controle, hetgeen wel nodig is met dit aantal. Een aantal mannen mochten op haar tieten, lijf en gezicht spuiten. Als man moet je dan niet bang zijn van sperma, als je mijn opmerking snapt.

Na een periode rust ging het stel verder in de cinema. De man had er duidelijk zin en wilde zijn vrouw neuken, dat een spannend tafereel opleverde. Iedereen erom heen. Wat er daarna gebeurde ging mijn verstand te boven. Het stel bezig "in the act" werd door de beheerder gevraagd naar hetero-cinema te verhuizen (dit was de gay). De spanning daalde zienderogen, waarna het stel besloot om in te pakken en te verkassen. Het stel was top; de mannen werkten goed mee. Daar lag het niet aan ...
Lassie
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 sep 2011 19:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Gooi
Contacteer:

Re: Jong stelletje zkt geile pikken wie ook 1 uur in de cine

Bericht door Lassie »

Dat meen je niet ! Een feestje stopzetten omdat de locatie toevallig niet correct was ? Alsof je in de disco de muziek 5 minuten uitzet..............
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1978
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Jong stelletje zkt geile pikken wie ook 1 uur in de cine

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Hier wil ik toch even op reageren.
Het stel van vanmiddag was bezig in de Gay cinema, vervolgens kwamen er klanten klagen aan de balie dat ze geen gay film konden zien, want er stonden allemaal mensen voor.
Vervolgens ben ik binnen polshoogte gaan nemen en inderdaad het stel was bezig bij het bed in de gay zaal en er stonden veel mensen naar te kijken en dus voor de tv.
Ik heb het stel vriendelijk verzocht om verder te gaan in de Hetero zaal, zodat de gay film weer normaal te bekijken was.
Dat vonden ze geen probleem en op hun verzoek ook de airco aangezet.
Het stel in kwestie komt al heel lang bij ons in de cinema, en staan wij ook op goede voet mee.
Hopelijk is deze kwestie hiermee voldoende beantwoord.
Met Vriendelijke Groet
Jan . Beheerder Eroticcinema Amersfoort
Gebruikersavatar
spuitgraag
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 dec 2013 19:30
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Jong stelletje zkt geile pikken wie ook 1 uur in de cine

Bericht door spuitgraag »

Ach ja..., zo zat ik maandag in de Hetero cinema, komt er een vent naast me zitten die opeens ongevraagd aan mijn pik wil zitten. Dan denk ik: als je een vent zoekt, probeer dan de Gay cinema en heb op z'n minst het fatsoen om te vragen...
nicolaas1965
Berichten: 216
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:04
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Re: Jong stelletje zkt geile pikken wie ook 1 uur in de cine

Bericht door nicolaas1965 »

Ik zou er ook niet af kunnen blijven met zo'n mooie verpakking erom
:D
Mark69
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 mar 2010 19:50
Contacteer:

Re: Jong stelletje zkt geile pikken wie ook 1 uur in de cine

Bericht door Mark69 »

spuitgraag schreef:Ach ja..., zo zat ik maandag in de Hetero cinema, komt er een vent naast me zitten die opeens ongevraagd aan mijn pik wil zitten. Dan denk ik: als je een vent zoekt, probeer dan de Gay cinema en heb op z'n minst het fatsoen om te vragen...
Dit is inderdaad een toenemend en bijzonder irritant fenomeen. Zit je rustig in de heterocinema komen er allerlei mannen naast je zitten of vlak achter je staan hijgen die in jou geinteresseerd zijn en totaal niet in de film. Wat een moodkiller is dat zeg. Zelfs als je denkt in de gloryhole achter de heterocinema even veilig te zijn staan er allerlei mannenhanden naar binnen te graaien. Loop je naar de centrale ruimte lopen ze achter je aan want je zal toch ineens op weg zijn naar de darkroom.

Homomannen, als ik dat leuk en lekker zou vinden zat ik wel een deurtje verder film te kijken of niet soms??? De darkroom en de algemene ruimtes zijn ook al vergeven van de homo's. Prima hoor, maar mag ik dan in de heterocinema met rust gelaten worden?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten